DvK : E46 M3 Coupe (Te Koop)
Re: DvK : E46 M3 Coupe (UPDATE 27 April:EIBACH PRO KIT)
Vondt jij het negatief dan? Iedereen reageert toch positief met tips voor 19" (en de mensen die het zeiden, hebben zelf ook 19" onder hun M3 dus weten ze waar ze over praten). Dat zie ik niet als negatief maar juist positief omdat ze weten dat het een M3 heel veel goeds doet.
tja, ik weet niet wat de intentie van de anderen was, maar ik bedoelde het negatief iig

- Spoiler: Laat zien
- Edit:
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- DJLeonardo

Soms lult men lang elkaar heen zeg maar...
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Inderdaad en dan raken ze soms ook nog eens in de knoop om de verwarring compleet te maken 

Zullen we het dan nu maar weer over de M3 van DvK hebben in plaats van de manier van communiceren ;D
Moderatoropmerking Griffendahl
Zo vandaag ook een setje 15mm spacers op de kop getikt dus nu maar even kijken of dat dit voldoende is...maar moet goed komen denk ik.. ;D
dont want to be the party pooper, maar spacers kunnen nogal wat problemen veroorzaken, google maar eens op http://www.google.nl/search?hl=nl&q=are ... =&aq=f&oq=
spacers zijn echt voor de looks only... moet je imho niet mee op een perfomance car gaan klooien.
zou et dus lekker zo laten man!
spacers zijn echt voor de looks only... moet je imho niet mee op een perfomance car gaan klooien.
zou et dus lekker zo laten man!
Wat een onzin, in de racerij wordt doorgaans ontzettend vaak gebruik gemaakt van spacers... En die worden echt wel zwaarder belast als op jullie M3's hoor... Daarbij zijn jouw 19" velgen zijn ook slechter voor je wiellagers etc dan de standaard 18" stockies...
Tuurlijk neemt de belasting op je wielophanging/lagers etc. een klein beetje toe, maar grotere of bredere wielen doen dat in principe ook. 't Is echt niet zo dat je ineens een wiel verliest omdat je een spacer gemonteerd hebt hoor
Die marges zijn echt ruim voldoende.
Gewoon geen rommel kopen en als het nodig is qua lengte je wielbouten erop aanpassen.
Tuurlijk neemt de belasting op je wielophanging/lagers etc. een klein beetje toe, maar grotere of bredere wielen doen dat in principe ook. 't Is echt niet zo dat je ineens een wiel verliest omdat je een spacer gemonteerd hebt hoor

Gewoon geen rommel kopen en als het nodig is qua lengte je wielbouten erop aanpassen.
Begrijp wat je bedoeld maar ik heb er in het verleden eigelijk nooit problemen mee gehad.Ken ook meerdere M-rijders die ze er tussen hebben zitten zonder enig probleem....dus het zal vast wel meevallen.. 

hoezo onzin?
in de racerij vervangen ze ook weer enorm veel na een Race, dus die ondergaan niet de "test of time", die hoeven alleen optimaal een race uitterijden.
je leest genoeg ervaringen online over spacers boven de 5mm wat problemen kan veroorzaken.
maar whatever...
hier een klein verhaaltje:
in de racerij vervangen ze ook weer enorm veel na een Race, dus die ondergaan niet de "test of time", die hoeven alleen optimaal een race uitterijden.
je leest genoeg ervaringen online over spacers boven de 5mm wat problemen kan veroorzaken.
maar whatever...

hier een klein verhaaltje:
- DJLeonardo
He David, kan jij je rijhoogte eens opmeten? Dus van het centrum van de naaf (of BMWnaafkapje) naar de onderkant wielkast? (voor en achter)
Ben even benieuwd waar je op uitgekomen bent.
Ben even benieuwd waar je op uitgekomen bent.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
No problemo zal het zo snel als dat ik er de tijd voor kan vinden even voor je opmeten (vandaaf of morgen) ! Mocht je het irl willen vergelijken, Zaterdag ben ik waarschijnlijk wel even bij Ruud
Heb nog wel een mooi setje M-veren voor je
Heb nog wel een mooi setje M-veren voor je

Re: DvK : E46 M3 Coupe (UPDATE: zwarte M-kieuwen besteld)
DvK schreef:Na de chrome nieren te hebben vervangen voor zwarte nieren is het nu tijd geworden om de chromekieuwen te vervangen voor zwarte.Gister op Ebay US een mooi setje gewonnen (Dollar was net weer lekker gedaald dus lekker voordelig
)
Zodra ze binnen zijn plaats ik natuurlijk even foto's maar voor nu moeten jullie het even hier mee doen :
Verkoop jij je ouwe?
Gisteren heb ik namelijk 1 kwijt geraakt of het is gestolen.
M, the Most Powerful Letter in the World!
Probeer anders even de PB functie
..

Heb ik gedaan maar geen ant.
Dus dacht doe ik het voor de zekerheid hier, misschien dat de PB niet aangekomen is?
Dus dacht doe ik het voor de zekerheid hier, misschien dat de PB niet aangekomen is?
M, the Most Powerful Letter in the World!