Ik zou zelf altijd voor een inlegfilter gaan. Aanzuigen van warme lucht blijft een probleem.GreyCooperS schreef:En ik twijfel of ik een COld Air Intake zal plaatsen (met hitteschild) daar ik regelmatig lees dat de e90 dat niet lekker vind en beter een performance inleg filter genomen kan worden...Iemand ervaring hiermee (en dus niet de standaard wetenschap het hele lucht filter, vermogen onzin, bla bla )
Het is moeilijk om het beter te doen dan zoals BMW het luchtfilterhuis heeft ontworpen.
Ik heb voor mijn 335 weer voor een K&N inlegfilter gekozen. Kan wel ervaringen posten als deze binnen is, als is dit natuurlijk niet automatisch hetzelfde als voor een 330.
Ga je echter puur en alleen voor het geluid, dan zal een CAI misschien iets meer sound produceren.
Wat is je eerste ervaring met de Performance demper?
Valt er nog normaal mee te rijden qua geluid? Ik heb er een onder mijn auto en die maakt echt enorm veel herrie, inclusief plofjes in de uitlaat e.d.

Was benieuwd of dat een exemplarisch geval was, of dat het bij alle performance dempers zo erg was.