m pakket lci e60
Re: m pakket lci e60
Zozo, idd druk weekje Freekje, hoop dat het allemaal gaat lukken met de softwarematige veranderingen ! Verlagen en alles willen we even wat foto's zien natuurlijk hè . Delfgauw zal je bak goed doen als alle verhalen kloppen, moet ik ook nog heen. Zal je even in de gaten houden en kijken hoe het allemaal gaat bij, zal allemaal vast wel goed komen.
Toch jammer dat jullie zo ver weg zitten anders had ik ff een bakkie komen doen…….
Ik had even een tegenvallertje bij de spuiter, dacht dat ik de oude kapjes van de koplampsproeiers kon overzetten maar deze zijn net te klein, dagje vertraging dus. Komen vandaag binnen als het goed is dus volgende week de mikmak er op zetten.
Suscces komende week Freddie en ik zie je binnenkort wel weer als ik naar Den Ham gaat, zit nog op mail van Laarham te wachten, zijn niet zo snel geloof ik
Ik had even een tegenvallertje bij de spuiter, dacht dat ik de oude kapjes van de koplampsproeiers kon overzetten maar deze zijn net te klein, dagje vertraging dus. Komen vandaag binnen als het goed is dus volgende week de mikmak er op zetten.
Suscces komende week Freddie en ik zie je binnenkort wel weer als ik naar Den Ham gaat, zit nog op mail van Laarham te wachten, zijn niet zo snel geloof ik
Verlagen zal hem voor het oog zeker mooier maken, ik ben zelf bang voor het comfort en eventueel dingen die je gaat raken. Zeker de voorbumper met mpakket. Mijn vorige bmw met origineel mpakket raakte al afentoe de stoep met parkeren.
Bij mijn voorderd het ook goed gister avond achterbumper spoiler en side skirts geplaatst vanavond voor nog.
Bij zf ben ik ook geweest scheeld veel bij mijn aanrader.
Prigrameren van hud moet ook lukken want ik heb het al bij twee auto s laten doen mooie upgrade.
Heb ook vorigeweek nog uitlaatsierstukjes van de 535d 545i 550i op laten lassen ook een mooi gezicht.
Bij mijn voorderd het ook goed gister avond achterbumper spoiler en side skirts geplaatst vanavond voor nog.
Prigrameren van hud moet ook lukken want ik heb het al bij twee auto s laten doen mooie upgrade.
Heb ook vorigeweek nog uitlaatsierstukjes van de 535d 545i 550i op laten lassen ook een mooi gezicht.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
ik zal de bevindingen van zf hier wel ff plaatsen, zal mij benieuwen of ie dan nog beter schakelt, eigenlijk schakelt de bak wel goed, alleen als ie steenkoud is, is ie soms iets bokkerig, ik hoop dat dit ook verholpen is na de bak beurtBart70 schreef:Zozo, idd druk weekje Freekje, hoop dat het allemaal gaat lukken met de softwarematige veranderingen ! Verlagen en alles willen we even wat foto's zien natuurlijk hè . Delfgauw zal je bak goed doen als alle verhalen kloppen, moet ik ook nog heen. Zal je even in de gaten houden en kijken hoe het allemaal gaat bij, zal allemaal vast wel goed komen.
en de foto's van voor en na de verlaging post ik ook wel ff ...
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
ik moet trouwens zeggen dat de mijne wel behoorlijk hoog staat, en ik nu nog helemaal niks geraakt heb, ik weet dat verlagen wel kans geeft op beschadiging aan de bumper, maar ja het oog wil ook wat, uit betrouwbare bron vernomen dat een eibach verlaging set het meeste comfort houdt, dus daar hopen we dan maar op he, de sierstukken op jou wagen waar heb je die eigenlijk vandaan gehaald, en zijn ze de zelfde diameter dan van een 550i, die zijn wel heel mooi hoor...bmw530i schreef:Verlagen zal hem voor het oog zeker mooier maken, ik ben zelf bang voor het comfort en eventueel dingen die je gaat raken. Zeker de voorbumper met mpakket. Mijn vorige bmw met origineel mpakket raakte al afentoe de stoep met parkeren.
heb je daar per toeval ook foto,s van ?
- lekkerwijf1
Bartje laarman reageert niet op mails zoals freddie aangaf is dit inderdaad tussen de 250 en 300 euro om dfe lippers werkend te krijgen. Inderdaad maandag freddy zn bimmer pimpen met een set eibach. Dat coderen moet wel goed komen freddy. En natuurlijk ff een lekker bakkie leuten als je nog ff een tijdje geduld heb mag je mijn sierstukken wel als ik mn pijp ga verlassen
Komt goed Richard, wacht ik wel met die eindstukken, origineel v8 das altijd goed, en volgende week kom ik ff langs om te kijken voor de software 
- lekkerwijf1
IK heb nog nooit wat geraakt met een eibach set op mn e60 incl m pakket.
Zelfs met 50mm verlaging niet.
Kameraad van mij had ook een e60 met 50mm verlaging en ook nooit wat geraakt.
IK schuif dan ook nooit mijn voorbumper over de stoeprand bij parkeren maar zet hem er gewoon voor.
En bij veren bij drempels heb ik hem nooit geraakt.
Omdat je op een gegeven moment aan de bumpstops zit.
Zelfs met 50mm verlaging niet.
Kameraad van mij had ook een e60 met 50mm verlaging en ook nooit wat geraakt.
IK schuif dan ook nooit mijn voorbumper over de stoeprand bij parkeren maar zet hem er gewoon voor.
En bij veren bij drempels heb ik hem nooit geraakt.
Omdat je op een gegeven moment aan de bumpstops zit.
ff een foto posten van hoe mijn karretje is voor de verlaging, de verlaagde foto,s volgen binnenkort

Ziet er netjes uit
verlaging zal hem idd goed doen en dan kijkt hij super.
De mijne staat al iets lager origineel vind dat prima.
De mijne staat al iets lager origineel vind dat prima.
zo de verlaging is klaar, en ik moet zeggen het rijdt super, niks geen last met de toch wel steile drempels hier, en het comfort is nog zeer goed, het sturen is ook veel directer geworden, al met al zeer tevreden mee
Richard ook bedankt voor de hulp
het was weer gezellig

Richard ook bedankt voor de hulp

Hij staat gewoon perfect op zijn wiellen nu, net iets voorover mooi!!
Ben wel eens benieuwd hoeveel het schilt kwa hoogte met die van mijn.
Zal deze week ook eens de 19er s er onder lepelen.
Ben wel eens benieuwd hoeveel het schilt kwa hoogte met die van mijn.
Zal deze week ook eens de 19er s er onder lepelen.
- lekkerwijf1
NIce freddie, hebbe we toch ff netjes gefixt.
Bartje waar blijven jou fotos van je mooi gespoten spul ?
Bartje waar blijven jou fotos van je mooi gespoten spul ?
geen probleem Bart, koffie is zo gezetBart70 schreef:Ziet er strak uit Freddie !
Kom wel een keertje bewonderen bij je.