Grt, René
Misschien zelf ook even verder kijken dan het 5 Serie forumFrank535 schreef:Wat ik trouwens zo leuk vind is de positieve reakties van de niet-5 serie rijders in dit soort topics; gaaf om te zien dat zij ook enthousiast zijn over "onze" vijfjes !
Ik lees regelmatig mee in de andere topics buiten het 5-serie gebied, da's altijd leuk om ideeen op te doen.Dnl schreef:Misschien zelf ook even verder kijken dan het 5 Serie forumFrank535 schreef:Wat ik trouwens zo leuk vind is de positieve reakties van de niet-5 serie rijders in dit soort topics; gaaf om te zien dat zij ook enthousiast zijn over "onze" vijfjes !..
Vind er namelijk niets vreemds aan dat iedereen reageert in zulke topics.. We hebben dit niet voor niets zo opgezet
Ja precies ! We zijn nieuwsgierig of bij jouw nieuwe achterlichten ook de beide delen aan zijn als normale verlichting; dus ook het deel dat vastzit aan je achterklep. Kun je dat nog eens laten weten - of met een foto laten zien ?Kingfisher schreef:We hebben je gemist op de meeting Dess. We hadden graag je smoky achterlichten in het echt bewonderd.