Maar ik was er in December maar netaan mee door de apk gekomen, dus ze waren toch al aan vervanging toe.
Met mijn nieuwe banden ga ik dat zeker niet doen.

Beste drifters,
Wij hadden een driftdag gepland staan op 17 oktober, exclusief voor een bedrijf.
Dit bedrijf heeft echter deze dag gisteren (!) 5 oktober geannuleerd.
Jullie zullen begrijpen dat dit voor ons heel vervelend is omdat het natuurlijk moeilijk is op zo'n korte termijn invulling aan deze dag te geven.
Daarom willen wij jullie graag in de gelegenheid stellen voor een zeer aantrekkelijke prijs deel te nemen aan deze dag!
Voor deelname met eigen auto zijn de kosten € 165,00 inclusief BTW !
Om de prijs aantrekkelijker te kunnen houden zit er dit keer geen lunch bij. Je moet dus zelf eten/drinken meenemen.
Voor deelname met een BMW van Driftsport zijn de kosten € 395,-- per auto!!
Dit is eveneens inclusief BTW en incl. brandstof + banden!! Een auto delen met een andere deelnemer is natuurlijk mogelijk.
Zoals altijd zijn er ook dit keer 4 instructeurs aanwezig!
LET WEL ! de dag gaat alleen door met minimaal 12 deelnemende auto's!,
Ben je geïnteresseerd laat dit dan vóór vrijdag 16u weten. (dan sluiten we de inschrijving)
Hopelijk zien we elkaar op 17 oktober!
Met vriendelijke groet
Ed van Leeuwen
Driftsport/VRTN v.o.f.
Dan wil ik je bandjes wel alvast voor je warmrijden voordat je ermee begint. Alvast al een laagje rubber leggen.PIR3lly schreef:Als de dag doorgaat, ben ik er sowieso met een maat van me.
We hebben samen een driftsport BMW geboekt. Aan het eind van de dag dan ook nog wat rondjes (indien mogelijk) met m'n eigen auto. Mogelijk komt er nog een vriend bij. Zo ja, dan boek ik ook mijn eigen M3 voor de hele dag (hoewel ik er niet de hele dag mee ga rijden).
Wij hebben besloten de driftcursus van 17 oktober NIET door te laten gaan.
Om degenen die zich hiervoor hebben aangemeld niet helemaal teleur te stellen, willen we hen de gelegenheid geven
deel te nemen aan de driftcursus van zondag 24 oktober voor dezelfde genoemde prijzen!!
Laat z.s.m. weten of je hiervan gebruik wilt maken.
Met vriendelijke groet
Ed van Leeuwen
Driftsport/VRTN v.o.f.
tel.: 0321-312107
mob.: 06-38695252
info@driftsport.nl
http://www.driftsport.nl