Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61
Alleen de pre-LCI halogeen heeft 2 AE's per lamp. Al de andere hebben er één per lamp.
Grootste probleem zal zijn om het adaptief gedeelte samen met de hoogteregeling aan de praat te krijgen. Ik hoop dat ze hier ervaring in hebben zoniet zal het moeilijk worden. De LM2 is ook in de latere Pre-LCI gebruik maar niet samen met de oudere adaptieve lampen.
Grootste probleem zal zijn om het adaptief gedeelte samen met de hoogteregeling aan de praat te krijgen. Ik hoop dat ze hier ervaring in hebben zoniet zal het moeilijk worden. De LM2 is ook in de latere Pre-LCI gebruik maar niet samen met de oudere adaptieve lampen.
525d E61 2007 pre-LCI
Dan ga ik me er maar niet aan branden, voorlopig.
Het aantal regels code in de LM die de adaptieve koplampen besturen zijn erg talrijk heb ik wel gezien, en zal inderdaad slapeloze nachten opleveren.
Het aantal regels code in de LM die de adaptieve koplampen besturen zijn erg talrijk heb ik wel gezien, en zal inderdaad slapeloze nachten opleveren.
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Daarom laat ik het ook doen
Ze hebben veel ervaring met de lm2 maar niet met de adaptieve koplampen van mijn model, ze zien het echter wel zitten dus we zien het wel.
Niet geschoten is altijd mis.

Ze hebben veel ervaring met de lm2 maar niet met de adaptieve koplampen van mijn model, ze zien het echter wel zitten dus we zien het wel.
Niet geschoten is altijd mis.
Nee, ik doe alles zelf. Met veel lezen en vragen stellen moet je er uit kunnen komen.
Dus zit ik op de eerste rij morgen
Dus zit ik op de eerste rij morgen

Nou , speciaal voor Knakkel, kleine update, ze zijn druk bezig maar prognoses zijn goed ! 

Zo, hoe ze het gedaan hebben weet ik natuurlijk niet maar Fortuin in Den Haag heeft het wel voor elkaar, lm2 er in, welkomstverlichting werkt en geen foutmeldingen. 

goed man, dan hebben ze daar idd wel verstand van, werkt de meesturing van je koplampen nog goed ?
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Alles werkt prima, kregen wel enorm veel foutmeldingen en iets zit er niet goed in de navicomputer wat ik begrepen heb maar zal zo even hun mail posten.
Geweldig bedrijf moet ik zeggen en ze gaan ook net zo lang door tot ze iets werkend hebben.
Geweldig bedrijf moet ik zeggen en ze gaan ook net zo lang door tot ze iets werkend hebben.

Geweldig dat het werkt! Maarre 14 modules? Had je van te voren al zoveel meldingen?
Had geen enkele melding, alleen dan van de navicomputer : headunit not programmed correctly.
Dat was al zo toen je hem kocht, Headunit not programmed correctly?
Zo, m5 stuur besteld uit Duitsland vandaan met de flippers, wachten tot hij binnen komt en dan afspraak in den ham maken,.
Lijstje kan weer bij gewerkt worden. Inklapbare spiegels opzoeken.
Nog te kopen nu, spiegels, uitlaat en cic. Eerst maar sparen want er zit al weer een aardig vermogen in.
Lijstje kan weer bij gewerkt worden. Inklapbare spiegels opzoeken.
Nog te kopen nu, spiegels, uitlaat en cic. Eerst maar sparen want er zit al weer een aardig vermogen in.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 15 feb 2014, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- lekkerwijf1
Kom je weer gezellig deze kant op bartje
, je komt weer door ommen haha is hier 10 minuten vandaan nml. mooi werk zon stuur alleen ik rijdt nooit manueel dus flippers heb ik al helemaal niet nodig.