Heren, ik kom net van molenaar vandaan. Heb mn auto terug. Alleen is de auto (nog) niet 100%. Wat ze gedaan hebben is de volgende;
Ze hebben op cilinder 1 nieuwe bougie en andere bobine geplaatst. Daarna uitgelezen, en geen storing meer. Alleen de auto schud nog steeds, en bij optrekken happert ie nog steeds. Ze hebben andere test gedaan. Alle bobine een voor een losgekoppelt om te kijken of de motor reageerd, en dat deed de auto ook. Maar wat ze ook deden ze kunnen het niet vinden.
Toen ik de auto ophaalde zeiden ze dat ik moest rijden en of ik nog storing kon kreeren zodat ze gelijk willen aflezen. Dus ik de weg op en doortrekken naar rood, in M mode, met flippers. Maar gelukkig geen storing. Dus dat probleem met reduceer power is voorbij
Maar oke ik naar tankstation en tank vullen en wat zie ik...... de tank wijzer gaat niet helemaal naar vol. Hij blijft halverwegen hangen. Ik molenaar bellen en ze zeggen ff aankijken anders moest ik terug komen want heb garantie. Dat is wel k*t want nu moet ik weer een dag vrij maken en helemaal naar heerhugowaard
Maja als jullie willen weten hoe mn auto nu is..... hij schud/trilt behoorlijk. Op comp geen storingen zichtbaar
Advies was van Marco(monteur molenaar) dat ik de bougies moest vervangen en olie verversen. Dat ga ik morgen doen. Maar dan nog denk ik dat dat het oorzaak niet is.