m pakket lci e60
Re: m pakket lci e60
Kijk kijk dat ziet er super uit, vandaag monteren, en foto's maken....
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Hahahahaha, als ik t zou kunnen zou dat zeker gebeuren hahaha, maar nee, op autogebied ben ik niet zo technisch aangelegd, geef mij maar een caravan, daar bouw ik bijna alles in maar de Bimmer vertrouw ik even aan een ander forumlid toe.freekje schreef:Kijk kijk dat ziet er super uit, vandaag monteren, en foto's maken....
Ben benieuwd naar het eindresultaat, zal vast goed komen 
hahaaa de postbode kwam vandaag mijn stuurtje brengen, natuurlijk gelijk erin gezet
alles werkt super en storingsvrij, nog geen 10 min werk mee gehad
ik moet zeggen: wat stuurt dit veel fijner, het stuurtje is van 2009 en bekleed met fijn zacht leder, echt superblij mee
ff een snapshot

ik moet zeggen: wat stuurt dit veel fijner, het stuurtje is van 2009 en bekleed met fijn zacht leder, echt superblij mee
ff een snapshot

Ik was al over gehaaldfreekje schreef:hahaaa de postbode kwam vandaag mijn stuurtje brengen, natuurlijk gelijk erin gezet
ik moet zeggen: wat stuurt dit veel fijner, het stuurtje is van 2009 en bekleed met fijn zacht leder, echt superblij mee![]()
![]()
![]()
![]()
ff een snapshot
Al aan t zoeken geweest maar weet nog niet goed wat wel en niet past bij mijne. Ook weet ik nu niet of ik wel of geen airbag niet vervangen en kom ook andere sturen tegen, even het spoor bijster nu .....
Bart70 schreef:Ik was al over gehaaldfreekje schreef:hahaaa de postbode kwam vandaag mijn stuurtje brengen, natuurlijk gelijk erin gezet
ik moet zeggen: wat stuurt dit veel fijner, het stuurtje is van 2009 en bekleed met fijn zacht leder, echt superblij mee![]()
![]()
![]()
![]()
ff een snapshot
![]()
Al aan t zoeken geweest maar weet nog niet goed wat wel en niet past bij mijne. Ook weet ik nu niet of ik wel of geen airbag niet vervangen en kom ook andere sturen tegen, even het spoor bijster nu .....
volgens mij is het zo Bart dat als jij een ronde airbag hebt dan is ie uitwisselbaar met andere ronde airbags
maar als dat zo is, dan heb je al een sportstuur
heb je zo'n driehoekige airbag, dan past deze niet in een sportstuur
ook moet je wel ff opletten dat een auto met start/stopknop aan ander stuur heeft dan een zonder die knop, deze zijn naar mijn weten veranderd sinds 9-2005
Bart70 schreef:Oké , mijne is driehoekig en van eind 2004 dus .....
dan weet je wat te doen Bart, ff rondsnuffelen naar een ander stuurtje , zie je wel je bent nog lang niet klaar
blijft toch leuk werk he, rondsnuffelen dingen kopen en je wagen steeds meer verbeteren
Ik heb na de ombouw naar cic vorigeweek ook maar eens een M pakket besteld bij aftersales.
Ben benieuwd hoelang het duurt.
Heb ook meteen het kofferspoilertje mee besteld kijkt toch wat mooier.
Morgen ga ik vast de bumpers wisselen van mijn kammeraad met zijn pre lci in de zelfde kleur.
En dan hoop ik volgende week alles binnen en gespoten te hebben.
Ben benieuwd hoelang het duurt.
Heb ook meteen het kofferspoilertje mee besteld kijkt toch wat mooier.
Morgen ga ik vast de bumpers wisselen van mijn kammeraad met zijn pre lci in de zelfde kleur.
En dan hoop ik volgende week alles binnen en gespoten te hebben.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Ik had alles met 5 dagen thuis, keurig ingepakt, en tot de deur geleverd, de achterspoiler vind ik zelf ook super, ben benieuwd naar de foto's van je wagen als alles klaar is, maar zal vast goed komen 
Gister mijn M pakket thuis gekregen en hem vorige week zaterdag besteld,lekker vlot.
Ook gister pre lci bumpers op de mijne gezet,pfff wat een kl#te werk.
Dat past niet echt,cameras in de bumper zaten in de weg,lucht geleiding voor radiateur zat in de weg.
Maarja is maar voor paar dagen.
Heb bumpersteunen om gezet en bumperbalk is precies het zefde alleen de montage klips die erop zitten gepopt zijn anders.
Ook waar ik trouwens niemand over gehoord had zijn de aansluitstekkers van de mistlampen die zijn ook anders,dus ook maar meteen omgesoldeerd.
Moet zeggen een mooi compleet pakket krijg je opgestuurd.
Ook gister pre lci bumpers op de mijne gezet,pfff wat een kl#te werk.
Dat past niet echt,cameras in de bumper zaten in de weg,lucht geleiding voor radiateur zat in de weg.
Maarja is maar voor paar dagen.
Heb bumpersteunen om gezet en bumperbalk is precies het zefde alleen de montage klips die erop zitten gepopt zijn anders.
Ook waar ik trouwens niemand over gehoord had zijn de aansluitstekkers van de mistlampen die zijn ook anders,dus ook maar meteen omgesoldeerd.
Moet zeggen een mooi compleet pakket krijg je opgestuurd.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Had je ook nieuwe mistlampen dan ? Bij mij passen de oude er gewoon in, M-tech bumper dan. Wel kapjes er voor besteld.
Oeps, lees verkeerd, zie dat je het over lci bumper hebt
Oeps, lees verkeerd, zie dat je het over lci bumper hebt
Ja klopt, had ik nog niet vermeld, ik had zo,n setje veroopstekkers gehaald voor mijn mistlampen, iets van 5 euro, 4 kabeltjes, en 2 stekkers....
Volgende week samen met Richard mijn bimmer verlagen, er komt een verlagingset onder van eibach 3 cm rondom
Hier gaan we maandag mee beginnen, en donderdag naar Delfgauw, bij zf mijn automaatbak voorzien van nieuwe olie en filter, en dan ook nog ff proberen of we een paar softwarematige veranderingen kunnen maken, zoals knipper symbool en toerenteller in mijn hud, en spiegels op afstand inklapbaar,al met al een lekker druk weekje,ik zal wel ff wat foto's posten als er vorderingen zijn

Hier gaan we maandag mee beginnen, en donderdag naar Delfgauw, bij zf mijn automaatbak voorzien van nieuwe olie en filter, en dan ook nog ff proberen of we een paar softwarematige veranderingen kunnen maken, zoals knipper symbool en toerenteller in mijn hud, en spiegels op afstand inklapbaar,al met al een lekker druk weekje,ik zal wel ff wat foto's posten als er vorderingen zijn