Kevin, klopt ik heb een Eisenmann raceversie, dus moest effe meeracen..

Dat is inderdaad mijn boston groene 328lj328 schreef:En nog paar foto's, wel een boston (?) groene E36 maar de E46 volgens mij een 328i kan ik zo snel niet op een foto vinden... Kijk zelf maar eens
Niet van Schmiedmann maar van Dreamworks bedoel je?matheeuwissen schreef:Die witte BMW die bij schmiedmann stond vond ik ook niet echt foto waardig. De poging tot het creëren van een clean engine bay vond ik redelijk mislukt. Ook omdat de motor nooit goed kon lopen omdat b.v. de kabel van de LMM niet aangesloten was om maar zo clean mogelijk te zijn. en de slangen etc wit maken was ook niet mijn stijl.
Ook de eerste keer dat ik negativiteit over dreamworks hoorwild thurkeyz schreef:Die witte E21 is van een gast uit Limburg (Dreamworks Cartuning) ... Geen aanrader om langs te gaan.
Hij stond daar bij die stands. Heb een blik onder de kap geworpen en dat "gepruts" aanschouwd en snel weer weg gelopen. Verder over het rollen van wielkasten enkel maar goede verhalen gehoord trouwens.Dutchie schreef:Niet van Schmiedmann maar van Dreamworks bedoel je?matheeuwissen schreef:Die witte BMW die bij schmiedmann stond vond ik ook niet echt foto waardig. De poging tot het creëren van een clean engine bay vond ik redelijk mislukt. Ook omdat de motor nooit goed kon lopen omdat b.v. de kabel van de LMM niet aangesloten was om maar zo clean mogelijk te zijn. en de slangen etc wit maken was ook niet mijn stijl.