
Danish: M3 SMG II: APK en gewassen
Re: Danish: M3 SMG II: Oil Service & KW v2 geplaatst. Laag..
Hij word dan eigenlijk gewoon net zoals die van mij met alles zwart, alleen heb ik dan de 19" CSL velgen....


Laatst gewijzigd door Rene08 op 12 mar 2013, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Re: Danish: M3 SMG II: Oil Service & KW v2 geplaatst. Laag..
Die van hem rijdt alleen gewoon 

Re: Danish: M3 SMG II: Oil Service & KW v2 geplaatst. Laag..
Beetje jammer weer die opmerking hoor, beetje jammer 

For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Re: Danish: M3 SMG II: Oil Service & KW v2 geplaatst. Laag..
Donderdag eens op pad geweest met de M. Had haar nog écht uitgeprobeerd sinds aanschaf, omdat zij nog niet technisch was nagekeken. Dit is afgelopen zaterdag gedaan, waardoor ik niet kon wachten!
Wat mij opviel is dat de olie een ruime 15min nodig heeft om tussen 75 en 95 graden te komen.
Vetrokken vanuit huis richting Amsterdam- Oost waar de olie op temperatuur was. Onder aan de afslag bij Duivendrecht heerlijke sprint getrokken tegen een Yamaha R1 richting Amstel(duuh ging niet die niet voluit :duh: ) heerlijk! In a5 stand gezet en het ging rap richting 220. :shock: ( was erg rustig).
Heb ook een stukje in de stad gereden. Is goed te doen met de SMG II. Soms schakelt die niet precies op de tijdstip dat je wilt of zelfs verwacht, waardoor je dan een beetje naar voren leunt..Is even wennen.. Heb nog niet kunnen meemaken hoe het opschakelen voelt voor een bocht in te gaan, je kunt de aangrijpingsmoment niet bepalen. Dit zal ik waarschijnlijk op de ring moeten ervaren. Maar....
Als je eenmaal er voor gaat.. Dan doet de SMG erg goed zijn werk. Ze wilt dat je tot t eind gaat met de toerental. Als je zelf denkt gas los te laten voor 7500 toeren, krijg je werkelijk een bonk, want ze schakelt niet.. Je moet tot t einde gaan alvorens ze gaat door schakelen. Hierdoor word het inhouden moeilijk gemaakt. Go till the edge.
Zelf flipperen heb ik nog niet gedaan. Lekker in A stand gelaten en een beetje wennen aan de M en op de weg uiteraard.. Voor lekker flipperen etc in bochten zal ik dat stukje nog eens over doen.. Dan zal ik er wat meer over kunnen vertellen.
Zelfs met drempels ging het goed, waar ik van te voren beetje bang mee was. Hoefde niet eens héél erg schuin de drempel over. Wel wat traag om er een feeling van te krijgen. Het verbaasd mij hoe weinig tot niets ik schraap over de drempels.
Toen na lang nadenken richting Marken gereden langs Monnickendam, daar zijn namelijk heerlijke bochtige wegen langs de dijk. Precies wat ik zocht! HIj ligt :In love: op de weg en in de bochten! Het verbaasde mij hoe hard ik er door heen ging. Wat ik van de remmen vind, weet ik nog niet eerlijk gezegd. Vind ze niet héél goed! Binnekort de remvloeistof verversen met die van Castrol.. nog wat.. Voelde beetje sponsig aan ofzo.
Achteraf gezien reed ik in A2 stand :duh: , was zo bezig met sturen en gassen dat ik dat niet eens had veranderd nog. En zelfs met deze ''trage'' stand vond ik het érg leuk!
Het is wel even wennen met RHD in de bochten.
Al met al was ik énorm trots op de auto! Het is gewoonweg erg mooi om te zien. Die M is zo lekker snel en wendbaar! Heerlijke auto! Dat Kw onderstel is priceless stuurt heerlijk direct. Je voelt letterlijk alles wat er gebeurt onder de wagen.. Dit gaat zeker nog laaaaang niet vervelen.
De M wat hoger zetten? Denk het niet.. Misschien voor ietsje hoger.. Zodat de koets recht staat.
Wat fatsoenlijke plaatjes geschoten. Dit is op de weg richting Marken.






Twijfel voor een csl klep: vind dat heel netjes staan, niet alleen vanwege de CSL, maar het ontwerp. Wil er geen wannabee csl van maken, met de voorbumper etc.. (nog niet )
Wat mij opviel is dat de olie een ruime 15min nodig heeft om tussen 75 en 95 graden te komen.
Vetrokken vanuit huis richting Amsterdam- Oost waar de olie op temperatuur was. Onder aan de afslag bij Duivendrecht heerlijke sprint getrokken tegen een Yamaha R1 richting Amstel(duuh ging niet die niet voluit :duh: ) heerlijk! In a5 stand gezet en het ging rap richting 220. :shock: ( was erg rustig).
Heb ook een stukje in de stad gereden. Is goed te doen met de SMG II. Soms schakelt die niet precies op de tijdstip dat je wilt of zelfs verwacht, waardoor je dan een beetje naar voren leunt..Is even wennen.. Heb nog niet kunnen meemaken hoe het opschakelen voelt voor een bocht in te gaan, je kunt de aangrijpingsmoment niet bepalen. Dit zal ik waarschijnlijk op de ring moeten ervaren. Maar....
Als je eenmaal er voor gaat.. Dan doet de SMG erg goed zijn werk. Ze wilt dat je tot t eind gaat met de toerental. Als je zelf denkt gas los te laten voor 7500 toeren, krijg je werkelijk een bonk, want ze schakelt niet.. Je moet tot t einde gaan alvorens ze gaat door schakelen. Hierdoor word het inhouden moeilijk gemaakt. Go till the edge.
Zelf flipperen heb ik nog niet gedaan. Lekker in A stand gelaten en een beetje wennen aan de M en op de weg uiteraard.. Voor lekker flipperen etc in bochten zal ik dat stukje nog eens over doen.. Dan zal ik er wat meer over kunnen vertellen.
Zelfs met drempels ging het goed, waar ik van te voren beetje bang mee was. Hoefde niet eens héél erg schuin de drempel over. Wel wat traag om er een feeling van te krijgen. Het verbaasd mij hoe weinig tot niets ik schraap over de drempels.
Toen na lang nadenken richting Marken gereden langs Monnickendam, daar zijn namelijk heerlijke bochtige wegen langs de dijk. Precies wat ik zocht! HIj ligt :In love: op de weg en in de bochten! Het verbaasde mij hoe hard ik er door heen ging. Wat ik van de remmen vind, weet ik nog niet eerlijk gezegd. Vind ze niet héél goed! Binnekort de remvloeistof verversen met die van Castrol.. nog wat.. Voelde beetje sponsig aan ofzo.
Achteraf gezien reed ik in A2 stand :duh: , was zo bezig met sturen en gassen dat ik dat niet eens had veranderd nog. En zelfs met deze ''trage'' stand vond ik het érg leuk!
Het is wel even wennen met RHD in de bochten.
Al met al was ik énorm trots op de auto! Het is gewoonweg erg mooi om te zien. Die M is zo lekker snel en wendbaar! Heerlijke auto! Dat Kw onderstel is priceless stuurt heerlijk direct. Je voelt letterlijk alles wat er gebeurt onder de wagen.. Dit gaat zeker nog laaaaang niet vervelen.
De M wat hoger zetten? Denk het niet.. Misschien voor ietsje hoger.. Zodat de koets recht staat.
Wat fatsoenlijke plaatjes geschoten. Dit is op de weg richting Marken.






Twijfel voor een csl klep: vind dat heel netjes staan, niet alleen vanwege de CSL, maar het ontwerp. Wil er geen wannabee csl van maken, met de voorbumper etc.. (nog niet )
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
Mooie foto's! maar mis je nou een koplampsproeier?
1 puntje is dat ik hem voor eigenlijk iets te laag vindt. Stukkie omhoog en misschien een spacer ertussen drukken.
Van de rest super kar, mooi kleurtje en foto's


1 puntje is dat ik hem voor eigenlijk iets te laag vindt. Stukkie omhoog en misschien een spacer ertussen drukken.
Van de rest super kar, mooi kleurtje en foto's


--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
mooi verslag van een mooie
! de velgen staan nu zoveel mooier met die verlaging dan voorheen. ik zou ze nu niet meer veranderen als ik jouw was. verder over de remmen......tja, zodra ze aardig op temperatuur zijn zal je merken dat de remmen niet echt helemaal top zijn. als je over de Ring wilt gaan zou ik zeker andere remmen aanschaffen.
weet nog dat ik je tegenkwam op de snelweg toen je nog je 330i had, als ik je weer eens tegenkom zal het wel een spannende sprint gaan worden!

weet nog dat ik je tegenkwam op de snelweg toen je nog je 330i had, als ik je weer eens tegenkom zal het wel een spannende sprint gaan worden!

2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
Ziet er erg dik uit! Zou je geen kentekenplaten met opgelegde letters nemen? Staat net wat netter...
Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
Dikke foto's hoor
@ robert: ik denk dat hij alleen het kapje van de sproeier kwijt is. Komt wel eens vaker voor.

@ robert: ik denk dat hij alleen het kapje van de sproeier kwijt is. Komt wel eens vaker voor.


[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
mooi gedaan man. maar doe aub beetje hoger dan ziet het echt heel erg mooi uit. voor de rest echt een mooie 

Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
Bedankt!!
Het is inderdaad de koplampspoiler klepje wat er mist. Die moet ik nog regelen, misschien kan ik die van e36racer overnemen
.
Hij zal hoogstwaarschijnlijk voor wat hoger gezet worden, dan staat dje namelijk recht. En heel misschien achter ietsie lager, maar dat moet ik dan nog zien. Nu pak ik af en toe de drempels van voor, iets hoger zou t verhelpen.
@Bmdub: is alweer een jaar geleden dat!! Was lache he. Twee hele mooie cabrios sprinten op de snelweg hahaah.
Ik zie er naar uit om het een keer over te doen, nu is het eerlijk
Wat remmen betreft ben ik een beetje aan het rondkijken. De csl remmerij is niets geworden. Lang verhaal.. Marc bmwfreak rijd met d2 remmerij. Zal hem is naar zijn ervaringen vragen.
Opgelegde letters.. Tja dat kan nog komen. We blijven doorgaan.
De velgen laat ik nu zo. Vind het icm de verlaging netjes staan. Weer een zorg minder
.
Nu rustig op zoek naar de 18" breedset m3 evo waar slicks op kunnen.
Heb zin in de zomerwielen meeting!!

Het is inderdaad de koplampspoiler klepje wat er mist. Die moet ik nog regelen, misschien kan ik die van e36racer overnemen

Hij zal hoogstwaarschijnlijk voor wat hoger gezet worden, dan staat dje namelijk recht. En heel misschien achter ietsie lager, maar dat moet ik dan nog zien. Nu pak ik af en toe de drempels van voor, iets hoger zou t verhelpen.
@Bmdub: is alweer een jaar geleden dat!! Was lache he. Twee hele mooie cabrios sprinten op de snelweg hahaah.
Ik zie er naar uit om het een keer over te doen, nu is het eerlijk

Wat remmen betreft ben ik een beetje aan het rondkijken. De csl remmerij is niets geworden. Lang verhaal.. Marc bmwfreak rijd met d2 remmerij. Zal hem is naar zijn ervaringen vragen.
Opgelegde letters.. Tja dat kan nog komen. We blijven doorgaan.
De velgen laat ik nu zo. Vind het icm de verlaging netjes staan. Weer een zorg minder

Nu rustig op zoek naar de 18" breedset m3 evo waar slicks op kunnen.
Heb zin in de zomerwielen meeting!!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
-
- Berichten: 583
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 22:12
Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
Nice!! mooie foto's... en de verlaging staat hem goed lekker zo laag laten joh 
Hoop je te spotten op de zomermeet;)

Hoop je te spotten op de zomermeet;)
Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
Nee het kapje kan je vergeten
Hij word toch opgebouwd alleen wanneer is nog de vraag.....
Verder kan je ook CSL rem setup kopen! remt als een tierelier maar of dat op de ring nog steeds is constant geen idee. (zal wel anders bouwt bmw ze zelf niet onder een CSL)

Verder kan je ook CSL rem setup kopen! remt als een tierelier maar of dat op de ring nog steeds is constant geen idee. (zal wel anders bouwt bmw ze zelf niet onder een CSL)
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
Dik man, staat erg mooi zo. Misschien de voorkant 1 of 2 cm omhoog maar staat echt dik nu
Zou idd luxe platen nemen en ff een lekker poetsbeurtje misschien?

Zou idd luxe platen nemen en ff een lekker poetsbeurtje misschien?
- bob de bouwer
- Berichten: 1747
- Lid geworden op: 02 jun 2011, 17:52
- Locatie: uden
Re: Danish: M3 SMG II: Op pad met de M & nieuwe fotos.
voorkant iets omhoog en spacers erop zetten top 
