Joost 323Ci
- anna_moska
Re: Joost 323Ci
Joost,
Mooie aanpassingen aan je TiAg-schoonheid, zeg!
Trouwens, is het lastig om aan zo'n M-stuurtje te komen? Wat zijn ongeveer de kosten ervan? Had ik mijn vorige auto (Audi) ook een sportstuur (RS-stuurtje), was lekker dik! Mis het nu een beetje.
Alvast bedankt voor je antwoord.
Mooie aanpassingen aan je TiAg-schoonheid, zeg!
Trouwens, is het lastig om aan zo'n M-stuurtje te komen? Wat zijn ongeveer de kosten ervan? Had ik mijn vorige auto (Audi) ook een sportstuur (RS-stuurtje), was lekker dik! Mis het nu een beetje.
Alvast bedankt voor je antwoord.
Bertus op dit forum verkoopt ze voor een vaste prijs.
kijk eens onder Aangeboden -> Groupsbuy
M stuur is echt de moeite! wereld van verschil.
kijk eens onder Aangeboden -> Groupsbuy
M stuur is echt de moeite! wereld van verschil.
Topic is inmiddels verplaatst naar Aangeboden. Zie http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=40&t=1665anna_moska schreef:Trouwens, is het lastig om aan zo'n M-stuurtje te komen? Wat zijn ongeveer de kosten ervan? Had ik mijn vorige auto (Audi) ook een sportstuur (RS-stuurtje), was lekker dik! Mis het nu een beetje.
t/m 31 augustus kun je nog profiteren van de groepsprijs
www. M3 register .nl
20 augustus naar de garage, 22ste zou ie helemaal klaar moeten zijn.
wielkasten worden weer goed gemaakt, dus het uitrollen word ongedaan gemaakt, roestvorming weghalen, spuiten...
OEM M spiegels spuiten/montage
OEM Kofferklep lampen erop
OEM strut brace erop
kan niet wachten!!! (h)
wielkasten worden weer goed gemaakt, dus het uitrollen word ongedaan gemaakt, roestvorming weghalen, spuiten...
OEM M spiegels spuiten/montage
OEM Kofferklep lampen erop
OEM strut brace erop
kan niet wachten!!! (h)
JIj laat er geen gras over groeien. Deze auto is dadelijk helemaal klaar!

-
Mac
:~
Je weet dat het nog meer dan een week wachten is?
Sterkte
Goed bezig Joost!
Je weet dat het nog meer dan een week wachten is?
Goed bezig Joost!
wachten meer dan waard hoop ik :-)
wielkasten moet ook gewoon echt gebeuren, als ik et laat doorroesten ben ik echt aan de beurt...
zit ook nog te kijken naar een M shortshift pookje, iemand daar ervaring mee?
wielkasten moet ook gewoon echt gebeuren, als ik et laat doorroesten ben ik echt aan de beurt...
zit ook nog te kijken naar een M shortshift pookje, iemand daar ervaring mee?
-
Griffendahl
Ja, is echt heerlijk schakelen
En je hebt er elke rit plezier van 
En die wielkasten moet je idd ff bij, wordt vast weer helemaal netjes straks.
En die wielkasten moet je idd ff bij, wordt vast weer helemaal netjes straks.
Die jongen van dat M-Pakket is goed bezig!
keep on modding!
keep on modding!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Shortshift is echt fijn idd!
cool, die moet erop komen danmaar
zit ook naar ziptuning te kijken :>
zit ook naar ziptuning te kijken :>
-
Mac
Heb je dit al eens gelezen: Chippen bij Supro ?joost schreef:zit ook naar ziptuning te kijken :>
heb toch een beter gevoel met de mannen in utrecht... is ook wat dichterbij voor me 
Ben benieuwd naar je updates joost. Vooral de spiegels en strutbar is heel dik!!
Ook na onderstaande ervaring van Albert (quote uit het Chiptunig ervaringen topic) ?joost schreef:heb toch een beter gevoel met de mannen in utrecht... is ook wat dichterbij voor me
Albert schreef:Heb vorige week mijn dieseltje laten chippen zij Zip tuning. Beetje arrogante mannetjes, dat wel. Voor de vriendelijkheid of een relaxed gesprek hoef je er niet heen te gaan. Meisje 'werpt' in het voorbijgaan een kopje koffie voor je op tafel en daar wordt je geacht een uur op te teren.
De 'heren' komen slechts uit het kantoor vandaan voor de faktuur.
Het resultaat, ok ik merk wel dat er wat meer vermogen uit komt, sprint en inhaalactie is wel iets sneller. Nadeel is wel dat het vermogen niet lekker komt, tot 2000 tpm is er niks en opeens knalt ie er in. Was voorheen stukken ontspannener om te rijden. Verbruik is alleen maar meer geworden. Resultaa't; best wel spijt eigenlijk, kostte me €600.- en ondanks dat ik meer vermogen heb rijdt de auto minder fijn, beetje aan/uit gevoel zeg maar. Indien de dealer ooit de computer zou resetten dan laat ik het zeker niet terugzetten, ook al kost dat dan bijna niets.
Albert
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails: