Xenon in Halogeen inbouwen
- evoluzione
Re: Xenon in Halogeen inbouwen
Ik zit ook te denken aan 2 setjes van TRS. Voor zover ik weet zal de 55 watt variant geen storing geven, aangezien deze net zo veel stroom trekt als een normale H7, met de 35 watt variant geeft ie wel een fout naar mijn weten.
Ik kan dus ook alleen de projectors kopen(zonder de Xenon KIT) en een aparte Xenon kit, die geen foutmelding op de BC geeft kopen die past ook gewoon?
Heeft iemand ervaring met een goede betaalbare Xenon kit? 5000k?
Diezel
Heeft iemand ervaring met een goede betaalbare Xenon kit? 5000k?
Diezel

BMW: Bayerische Motoren Werke
- evoluzione
Ik zou niet voor goedkoop gaan als ik jou was. Setjes komen vaak terug in de winkel. Zou toch minimaal een setje van pilot ofzo kopen!

- evoluzione
Ken het merk niet, zou als ik jou was gebruikerservaringen opzoeken. Goedkoop is het zeker niet:P
- DJLeonardo
Als je de Morimoto 35W ballast neemt moet het goed gaan. Heb je een oudere e46 dan heb je idd kans dat ie toch zeurt. Warning canceller erbij en ongelost. Wat je iig NIET MOET DOEN:evoluzione schreef:Ik zit ook te denken aan 2 setjes van TRS. Voor zover ik weet zal de 55 watt variant geen storing geven, aangezien deze net zo veel stroom trekt als een normale H7, met de 35 watt variant geeft ie wel een fout naar mijn weten.
goedkope chinese setjes (worden te heet) of setjes van 50 of 55W inbouwen (worden uiteraard ook te heet). De Morimoto Mini projectors kunnen daar op den lange duur niet tegen. Als je ze dan laat branden als je stilstaat gaat de metalen reflector toch doffer worden. Dit komt omdat de Mori een wat kleine behuizing heeft waar de warmte minder goed weg kan. Ook de Shrouds kunnen dan gaan smelten.
Dus gewoon morimoto ballasts en lampjes nemen en dan heb je nog jaren plezier van je set (en bovendien omruil garantie!)
Als jij er een ander setje inzet en je hebt op een gegeven moment wat dan zal Matt minder toeschietelijk zijn.
Ik raad je dus aan echt alles bij TRS te halen.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
- DJLeonardo
Welldone is wel aardig geloof ik maar zeker niet beter dan Morimoto. De Mori balasten zijn echt de beste die ik ken. Waterdicht, beveiliging (die zichzelf reset) wroden niet echt warm en geven een hele stabiele en hoge output. (hebben een goed rendement) De pitjes van Morimoto zijn iets minder dan Philips of Osram. Maar koop ajb geen Philips online want dat is bijna gegarandeerd FAKE. Dan kun je beter de Mori's nemen.Diezel schreef:Is dit 'goedkoop'? 200 euro: http://mbcaraudio.nl/well-done-xenon-wd ... 6000k.html
Diezel
- evoluzione
Najah ik nu al orignele ZKW reflectors steken, dus denk niet dat mijn PFL e46 problemen zal geven met de morimoto's
heb jij aandelen van morimoto/TRS ?DJLeonardo schreef:Welldone is wel aardig geloof ik maar zeker niet beter dan Morimoto. De Mori balasten zijn echt de beste die ik ken. Waterdicht, beveiliging (die zichzelf reset) wroden niet echt warm en geven een hele stabiele en hoge output. (hebben een goed rendement) De pitjes van Morimoto zijn iets minder dan Philips of Osram. Maar koop ajb geen Philips online want dat is bijna gegarandeerd FAKE. Dan kun je beter de Mori's nemen.Diezel schreef:Is dit 'goedkoop'? 200 euro: http://mbcaraudio.nl/well-done-xenon-wd ... 6000k.html
Diezel

Thanks for the info Leonardo, Phantom en ik hebben de complete Morimoto set gekocht en is nu onderweg vanuit de VS. We houden jullie op de hoogte!
Diezel
Diezel

- DJLeonardo
JA!Reloader schreef:
heb jij aandelen van morimoto/TRS ?
Was dat maar waar.
Geen aandelen maar wel goeie ervaringen.
Weet iemand hoe lang de verzending vanuit TRS Atlanta ongeveer duurt?

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Verzendkosten zijn wel echt belachelijk 

- evoluzione
Wat zijn de kosten? Ik ga ze zelf namelijk ook bestellen...
moet er nog iets omgecodeerd worden? ik lees op internet dat dat soms moet?