Yeah, iedereen is welkom (mits er een BMW meekomt natuurlijk)
Ik heb nog twee vrienden geregeld die meegaan, wordt nog een leuke combo op de meeting
FYI ik heb nog een aantal MOD's uitgevoerd waar niemand van weet op het forum...
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ik denk niet allemaal om 10 precies maar wel rond die tijd. Ik sta morgen ook wat eerder op aangezien die nog regen heeft gemeld vandaag. Stofzuigen en dashboard heb ik net gedaan:)
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ik ging toestrax mijn vriendin ophalen, en ging bij het inrijden van mijn straat ineens het koelvloeistof lampje branden. Ik dacht vreemd, maar niet onmogelijk, deze had ik al een tijd niet gecheckt... echter begon ineens alles te roken onder de motorkap, en ben ik enkele meters verder maar gestopt...
Een slang gesprongen van het koelsysteem...alles zat onder de smurrie door een gat van ong 5 cm in de slang
Jammer richel en ook voor jouw judaz!.ik ben ook net wakker en dus zo nog naar huis en de auto nog poetsen.dus het zal voor mij ook iets later als 10 worden. Tot dalijk mannen