BMW 316I Compact - Is no more..
Re: BMW 316I Compact - GECRASHED -> UITGEBRAND!! @ P5
Ik weet ook nog wel een mooie 316i sedan te koop staan 

Damn.. dat wens je echt niemand toe..
Veel succes ermee..! Hoop dat je alles nog weer een beetje goed voor mekaar krijgt..!

Veel succes ermee..! Hoop dat je alles nog weer een beetje goed voor mekaar krijgt..!
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Zwaar klote man.
Leer van je fouten, zou ik zeggen. Niet alleen van het wegrijden bij schrik (zoiets kan in shock gebeuren maar is al niet echt slim), maar ook van het feit dat je dus te hard hebt gereden (los van de werkelijke snelheid, in elk geval te hard voor de omstandigheden...).
Leer van je fouten, zou ik zeggen. Niet alleen van het wegrijden bij schrik (zoiets kan in shock gebeuren maar is al niet echt slim), maar ook van het feit dat je dus te hard hebt gereden (los van de werkelijke snelheid, in elk geval te hard voor de omstandigheden...).
Foto's zijn hier te vinden: http://tinyurl.com/2ehuekx
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Link doet het niet?
Update nieuwe link: http://www.mijnalbum.nl/Album=P4HCDTXH
Laatst gewijzigd door j0eyv op 01 okt 2010, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
We zijn geen vriendjes, dan werkt het niet ;(
sh** Joey wat een verhaal man het lijkt wel een slechte film
Vreselijk om toe te moeten kijken hoe je trots uitbrandt ;(
Ik denk dat veel anderen hetzelfde hadden gedaan in jouw positie dus doorrijden maar helaas mag dat dus niet
Sterkte met alles en succes met de zoektocht naar een waardige vervanger..

Vreselijk om toe te moeten kijken hoe je trots uitbrandt ;(
Ik denk dat veel anderen hetzelfde hadden gedaan in jouw positie dus doorrijden maar helaas mag dat dus niet

Sterkte met alles en succes met de zoektocht naar een waardige vervanger..
Met voorgaande foto in je showroom ga je je toch afvragen hoe jij rijdt...
Desondanks supervervelend, doorrijden na zo'n lantaarnpaal accidentje is dom maar op zich nog wel begrijpelijk. Hopelijk ben je snel weer mobiel en gebeurt je dit niet nog een keer, want zo'n avond gaat je vast niet in de koude kleren zitten.
Desondanks supervervelend, doorrijden na zo'n lantaarnpaal accidentje is dom maar op zich nog wel begrijpelijk. Hopelijk ben je snel weer mobiel en gebeurt je dit niet nog een keer, want zo'n avond gaat je vast niet in de koude kleren zitten.
- Dutchpride
jemig dat is wel even klote :S.
Krijg je wel iets van de verzekering dan?
Want ik neem aan dat een normale WA dit niet dekt?
Gelukkig heb je wel zelf niks en ik hoop voor je dat je een mooie vervangende auto kunt vinden!
Krijg je wel iets van de verzekering dan?
Want ik neem aan dat een normale WA dit niet dekt?
Gelukkig heb je wel zelf niks en ik hoop voor je dat je een mooie vervangende auto kunt vinden!
ahh neuh ;(
zoiets valt gewoon regelrecht in de categorie 'horror' x|
Moet er niet aan denken dat me zoiets zou overkomen.. kansloos toe moeten kijken hoe je auto affikt
Ik heb dan ook altijd een brandblussertje bij voor het geval dat... met een beetje geluk kun je dan nog een catastrophe voorkomen...
Veel beterschap toegewenst kerel ..
Maar, met een 318IS coupé ga je er iig nog op vooruit wat auto betreft
zoiets valt gewoon regelrecht in de categorie 'horror' x|
Moet er niet aan denken dat me zoiets zou overkomen.. kansloos toe moeten kijken hoe je auto affikt

Ik heb dan ook altijd een brandblussertje bij voor het geval dat... met een beetje geluk kun je dan nog een catastrophe voorkomen...
Veel beterschap toegewenst kerel ..
Maar, met een 318IS coupé ga je er iig nog op vooruit wat auto betreft

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Damn das echt bale man. Maar het belangrijkste is dat je er zelf nog gezond uit bent gekomen.
Als je met zo'n snelheid verkeerd tegen die paal aan was geknald had je dit misschien niet meer kunnen navertellen..
Dus daarmee heb je dan iig veel geluk gehad. Materiële schade is altijd balen, maar wel weer te vervangen.
Veel succes met het verwerken en please rijd rustig als het geregent heeft.. Ik kan er over meepraten
Gr. Richy
Als je met zo'n snelheid verkeerd tegen die paal aan was geknald had je dit misschien niet meer kunnen navertellen..
Dus daarmee heb je dan iig veel geluk gehad. Materiële schade is altijd balen, maar wel weer te vervangen.
Veel succes met het verwerken en please rijd rustig als het geregent heeft.. Ik kan er over meepraten

Gr. Richy
Vandaag het wrak (doet pijn om te zeggen) bekeken. Foto's zijn ook via deze link te zien:
http://www.mijnalbum.nl/Album=P4HCDTXH
http://www.mijnalbum.nl/Album=P4HCDTXH
Helemaal Kl*te natuurlijk ... hoef je inmiddels niet meer duidelijk te maken dat je beter niet weg had gereden bij die paal ...
Hoop voor je dat alles snel achter de rug is en weer een andere staat te glimmen voor je deur.
Hoop voor je dat alles snel achter de rug is en weer een andere staat te glimmen voor je deur.
Heb net de foto's van het wrak gezien....dit moet toch gewoon echt pijn in je hart doen!
Nogmaals veel sterkte met het verwerken.
Nogmaals veel sterkte met het verwerken.