Washdown's Sedan

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
largeproject
Contacteer:

Re: Washdown's Sedan *update Navigatie

Bericht door largeproject » 27 nov 2008, 15:30

Washdown schreef:
largeproject schreef:
Washdown schreef:Ik heb vanmorgen even de stopwatch erbij gehouden, geluid is er binnen 7 seconden en na 21 seconden is de pioneer klaar om te navigeren. Behoorlijk snel dus ;D

@Farl: Ik las net de handleiding door en daarin stond het volgende :+

• Plaats geen glas of een kan op dit
navigatiesysteem wanneer het LCD paneel
open is. Dit kan het navigatiesysteem stuk
maken.

Niet? :?
Daarom had ik hem extra gekocht,voor hem als bijzet tafeltje te kunnen gebruiken. -_-
Wanneer ga jij eraan beginnen? :P Waar heb je je pioneer stuur interface gekocht?

-_- ,moet morgen naar Duitsland, dan kan ik dat inbouwraam meenemen wat rond de orginelen radio zit en daarna gaan verbouwen. :X
Dan wil ik snel gaan beginnen,probleem is dat ik meteen de knoppenbalk moet inbouwen voor de stoelverwarming en de asc ompluggen,het spul ligt dan toch open,dus heb ik iets extra werk,heb gelukkig wel al wat rca kabels naar achteren liggen.
Moet in een later stadium nog 2 audison versterkers achter gehangen worden,maar eerst moet de huidige ophangen van de speakers verbeterd gaan worden( de oplossing van Eric is perfeckt :amen: ,maar duur :( ),want dat is te brak,alles trilt mee en verwarmt en dat met aansturing van 50 watt. -_-
Tevens moeten der ook nog 2 interfaces bij ingebouwt worden.
Maar ik heb begrepen dat jij jou diensten aanbied. :+

Bij de Brezan. :)

Washdown

Bericht door Washdown » 27 nov 2008, 17:03

largeproject schreef:
Washdown schreef: Wanneer ga jij eraan beginnen? :P Waar heb je je pioneer stuur interface gekocht?

-_- ,moet morgen naar Duitsland, dan kan ik dat inbouwraam meenemen wat rond de orginelen radio zit en daarna gaan verbouwen. :X
Dan wil ik snel gaan beginnen,probleem is dat ik meteen de knoppenbalk moet inbouwen voor de stoelverwarming en de asc ompluggen,het spul ligt dan toch open,dus heb ik iets extra werk,heb gelukkig wel al wat rca kabels naar achteren liggen.
Moet in een later stadium nog 2 audison versterkers achter gehangen worden,maar eerst moet de huidige ophangen van de speakers verbeterd gaan worden( de oplossing van Eric is perfeckt :amen: ,maar duur :( ),want dat is te brak,alles trilt mee en verwarmt en dat met aansturing van 50 watt. -_-
Tevens moeten der ook nog 2 interfaces bij ingebouwt worden.
Maar ik heb begrepen dat jij jou diensten aanbied. :+

Bij de Brezan. :)
Oke bij de Brezan dus :P Haha, ik ben blij dat alles ingebouwd zit en werkt... het dremelen in het dashboard is niet mijn favoriete plek :+ Leg jij dan bij mij ook de RCA kabels alvast naar achteren? :P Jammer dat me accu voorin zit, nu moet ik ook nog de stroomkabels naar achter leggen -_-

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 30 nov 2008, 15:59

Washdown schreef:
largeproject schreef:
Washdown schreef: Jammer dat me accu voorin zit, nu moet ik ook nog de stroomkabels naar achter leggen -_-

Heb diesel,daar zit ie achterin. :P

btw.heb je de blende ook nog wat moet bewerken??en de gleuf gaten kommen niet overeen met de boutgaten in de radio.

Washdown

Bericht door Washdown » 02 dec 2008, 00:22

largeproject schreef:
Washdown schreef: Jammer dat me accu voorin zit, nu moet ik ook nog de stroomkabels naar achter leggen -_-

btw.heb je de blende ook nog wat moet bewerken??en de gleuf gaten kommen niet overeen met de boutgaten in de radio.
Daar heb je wel weer geluk bij :P
Dat ijzeren frame achter de blende? De blende zelf past bij mij wel exact daar heb ik niets aan veranderd ;D

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 02 dec 2008, 18:22

Washdown schreef:
largeproject schreef:

Daar heb je wel weer geluk bij :P
Dat ijzeren frame achter de blende? De blende zelf past bij mij wel exact daar heb ik niets aan veranderd ;D

Ja die bedoelde ik,heb hem inmiddels wel derin gekregen,kwam er wel achter dat de blende niet helemaal recht was/is,die heb ik licht bijgewerkt,pas nu beter,lees de radio steekt overal even ver deruit,waren maar milimeters,maar ben daar een zeikert in. :X

Washdown

Bericht door Washdown » 09 dec 2008, 16:21

largeproject schreef:
Washdown schreef: Daar heb je wel weer geluk bij :P

Ja die bedoelde ik,heb hem inmiddels wel derin gekregen,kwam er wel achter dat de blende niet helemaal recht was/is,die heb ik licht bijgewerkt,pas nu beter,lees de radio steekt overal even ver deruit,waren maar milimeters,maar ben daar een zeikert in. :X
Ik moet die van mij ook nog klein beetje aanpassen maar dat doe ik zodra ik me pioneer steer interface binnen heb... en dan leg ik meteen RCA kabels naar achteren. :P

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 13 dec 2008, 17:21

FF een vraagje,heb je de restant van de kachelklep gelijmt of met kit derin gemonteerd. :?

Washdown

Bericht door Washdown » 14 dec 2008, 02:50

largeproject schreef:FF een vraagje,heb je de restant van de kachelklep gelijmt of met kit derin gemonteerd. :?
Ik heb deze gelijmt, alleen is het nogal een vervelende plek om erbij te komen -_-

Washdown

Re: Washdown's Sedan *update velgen

Bericht door Washdown » 14 dec 2008, 03:02

Ik heb zaterdag nieuwe velgen gekocht deze: BMW styling 162

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dnl

Bericht door Dnl » 14 dec 2008, 14:41

Omlaag, en nog dikker resultaat! |p
Velgen staan zeer goed! Mocht er een E90 komen, dan zeker met DIE velgen :>..

Mac

Bericht door Mac » 14 dec 2008, 16:24

Ik ben niet jaloers... ik ben niet jaloers... ik ben niet jaloers...

F*ck, mooie velgen man! Ben jaloers!

Patron

Bericht door Patron » 14 dec 2008, 19:24

zeker weten mooie velgen! maar volgende keer niet zo dichtbij het modder aub :P worden ze lelijk van.. :!
Afbeelding

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 14 dec 2008, 19:45

Mooie wielen zeg!, nu alleen nog een b-tje omlaag.....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Washdown

Bericht door Washdown » 14 dec 2008, 20:22

Thnx ;D me volgende mod wordt inderdaad verlagen :P
Eigenlijk wilde ik nog helemaal geen nieuwe velgen nog maar omdat me 15 inch banden bijna op waren, dacht meteen maar nieuwe velgen.

Patron

Bericht door Patron » 14 dec 2008, 20:23

Washdown schreef:Thnx ;D me volgende mod wordt inderdaad verlagen :P
Eigenlijk wilde ik nog helemaal geen nieuwe velgen nog maar omdat me 15 inch banden bijna op waren, dacht meteen maar nieuwe velgen.
wat zijn het eigenlijk? 18 inch? 225/40?
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”