BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
misschien een motor-swap gehad? ik zou bijna voor de gein mailen en vertellen dat de huidige stand toch echt meer dan 231000+ is
|p

//.00.-// > /.-////.-///.-
Heb ik al eens gedaan bij een andere pipo in een soortgelijk geval.
Geen reactie en advertentie verwijderd.
Ja zou het eigenlijk moeten doen om alleen die advertentie weg te krijgen.
Jammer genoeg bestaan er nog steeds mensen die zo hun geld verdienen
Geen reactie en advertentie verwijderd.
Ja zou het eigenlijk moeten doen om alleen die advertentie weg te krijgen.
Jammer genoeg bestaan er nog steeds mensen die zo hun geld verdienen

Ben bang dat we dit (binnenkort) vaker tegen gaan komen, nu de gemiddelde E46's tegen (of over) de 2 ton lopen, dat is toch een psychologische grens meestal......
www. M3 register .nl
.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Hoe bedoel je precies?
Schade verleden, of heeft 'ie nu schade?
Op de foto ziet 'ie er redelijk uit tenminste
Schade verleden, of heeft 'ie nu schade?
Op de foto ziet 'ie er redelijk uit tenminste

www. M3 register .nl
Heb jullie deze M3 al gezien?
mooie prijs en CSL goodies en 158.000 km. Deze gaar snel weg. met inruil 23950 euro
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw ... 2464/fotos
mooie prijs en CSL goodies en 158.000 km. Deze gaar snel weg. met inruil 23950 euro
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw ... 2464/fotos
Laatst gewijzigd door Dr.BMW op 10 aug 2010, 21:20, 2 keer totaal gewijzigd.
335i boven een 330i
helaas al verkocht. Door een forum lid? Ik was zaterdag middag al te laat. volgende keer meldt ik het later 

335i boven een 330i
http://link.marktplaats.nl/358142569
Kent iemand deze M3 ?
Ziet er toch aardig goed uit.
Hij ziet er aardig goed uit, wil eigenlijk gaan kijken voor deze M3..
Kent iemand deze M3 ?
Ziet er toch aardig goed uit.
Hij ziet er aardig goed uit, wil eigenlijk gaan kijken voor deze M3..
Over deze M3 is al uitgebreid gesproken in dit topic!
Schijnt een ex-schade te zijn, en geen Facelift versie te zijn zoals beweerd wordt (of in ieder geval niet de achterklep).
En trouwens, de velgen zijn gespoten (incl. binnenkanten), dat ziet er ook niet uit vind ik......
Schijnt een ex-schade te zijn, en geen Facelift versie te zijn zoals beweerd wordt (of in ieder geval niet de achterklep).
En trouwens, de velgen zijn gespoten (incl. binnenkanten), dat ziet er ook niet uit vind ik......
www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Niet iedereen houd een ///M database bij he 

Ja sorry ben pas sinds kort actief op de site.. zal volgende keer wat meer research doen voordat ik wat post 

Hoi,
ik ben gaan kijken bij die M3 en heb hem mooi laten staan,had duidelijk schade gehad en voor die prijs is de auto niet waard wat het ook niet deed was de navi hij kreeg de klep niet open om de cd erin te stoppen dus die was ook niet goed heb er verder niet mee gereden omdat ik simpelweg geen schade bak wil.
Grtz...Erdal
ik ben gaan kijken bij die M3 en heb hem mooi laten staan,had duidelijk schade gehad en voor die prijs is de auto niet waard wat het ook niet deed was de navi hij kreeg de klep niet open om de cd erin te stoppen dus die was ook niet goed heb er verder niet mee gereden omdat ik simpelweg geen schade bak wil.
Grtz...Erdal
Laatst gewijzigd door Dnl op 06 okt 2010, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tekst verwijderd.
Reden: Tekst verwijderd.
Ik denk dat je hier de spijker op zijn spreekwoordelijke klop slaat. Ik heb het zeer sterke vermoeden dat het een algemene regel is dat bij alle M3's die maanden (en soms nog langer) te koop staan, dit niet voor niks isbmw323 schreef:.... de auto staat ook al sinds september 2009 te koop ....vraag je af hoe dat kan.

We hebben hier al paar keer meegemaakt dat de interessante vrij snel verkocht zijn.
http://www.rickroestautos.nl/auto/occasions.html
een van de weinige 2006 [volgens mij zelfs laatste productie maand?] modellen die te koop staat op het moment. ook zéér scherp geprijsd voor een 2006
. helaas dat er geen 19" op zit en misschien wat veel km's voor een 2006 maar daar is hij ook naar geprijsd! en geen originele
spiegel?
een van de weinige 2006 [volgens mij zelfs laatste productie maand?] modellen die te koop staat op het moment. ook zéér scherp geprijsd voor een 2006

2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
Ook deze staat al een hele tijd te koop, vanaf Juni 2009.
Bovendien is er ook flink mee gereden, in 3 jaar tijd 162.000 kilometer is niet niks
Jammer dat er geen 19" onder zit, en de binnenspiegel klopt niet idd.....
Kan nou niet zeggen dat het super goedkoop is, oké het is een 2006, maar dan liever een 2004 met minder km's zou ik zeggen (en wellicht 19")
Dat 'ie al zo lang te koop staat is ook niet echt prettig, maar wellicht wel een goede rede om eens flink te kunnen onderhandelen (het is nog zomer, ik neem aan dat hij er ook van af wil.... )
Bovendien is er ook flink mee gereden, in 3 jaar tijd 162.000 kilometer is niet niks

Jammer dat er geen 19" onder zit, en de binnenspiegel klopt niet idd.....

Kan nou niet zeggen dat het super goedkoop is, oké het is een 2006, maar dan liever een 2004 met minder km's zou ik zeggen (en wellicht 19")
Dat 'ie al zo lang te koop staat is ook niet echt prettig, maar wellicht wel een goede rede om eens flink te kunnen onderhandelen (het is nog zomer, ik neem aan dat hij er ook van af wil.... )
www. M3 register .nl