winter projecten acs3bmw foto`s nieuw stuur en interieur
Re: winter projecten acs3bmw
Misschien een domme vraag, maar hoe geraak jij in gods naam nog aan je batterij?? Of zit die bij jouw model nog onder de motorkap?
Nog even een suggestie:
Waarom trek je de voorste middenconsole niet door naar achter (over de achterbank)? Dan heb je daar nog plek voor wat multimedia!
Nog even een suggestie:
Waarom trek je de voorste middenconsole niet door naar achter (over de achterbank)? Dan heb je daar nog plek voor wat multimedia!
Dnl schreef:Damn! Nice!
Pas je wel op dat die straks niet in "de kont hangt" ? :p
haha ja hij zak nu wel een stuk door dat gewicht, ik hoop dat het wil zo.
anders moet de achterkant maar wat omhoog gezet worden
CTD schreef:Misschien een domme vraag, maar hoe geraak jij in gods naam nog aan je batterij?? Of zit die bij jouw model nog onder de motorkap?
Nog even een suggestie:
ja de batterij zit onder de motorkap
nog een update van brane.
maar het is wel nog niet helemaal klaar.

maar het is wel nog niet helemaal klaar.

haha
dank je jeroen
nog niet helemaal af,maar dat gaat zeker goed komen
dank je jeroen
nog niet helemaal af,maar dat gaat zeker goed komen

Ziet er netjes uit Brane. Ik ben zelf ook een behoorlijke audioliefhebber, en in mijn touring zal binnen een half jaar ook begonnen worden met de bouw. Ik ben nog moed aan het opbouwen om te beginnen, omdat er toch wel weer erg veel werk in gaat zitten. Mijn vorige installatie was een espl install, maar dit gaat een SQ install worden. Ben wel over de autovernietigende bass heen gegroeid. Wel leuk dat je je hele installatie met soundstream hebt gebouwd. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken. Wie weet kan ik het op een meeting nog een keer beluisteren. Ik zelf heb voor de compset RE audio met daarop een celestrea amp en een Fi audio sub met ook een celestra blok erop. Welke headunit gebruik je? Dat heb ik gemist.
Als je het leuk vind om te kijken kun je hier mijn oude install zien:
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... sp?id=4036
hey tnx manTrebbie schreef:Ziet er netjes uit Brane. Ik ben zelf ook een behoorlijke audioliefhebber, en in mijn touring zal binnen een half jaar ook begonnen worden met de bouw. Ik ben nog moed aan het opbouwen om te beginnen, omdat er toch wel weer erg veel werk in gaat zitten. Mijn vorige installatie was een espl install, maar dit gaat een SQ install worden. Ben wel over de autovernietigende bass heen gegroeid. Wel leuk dat je je hele installatie met soundstream hebt gebouwd. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken. Wie weet kan ik het op een meeting nog een keer beluisteren. Ik zelf heb voor de compset RE audio met daarop een celestrea amp en een Fi audio sub met ook een celestra blok erop. Welke headunit gebruik je? Dat heb ik gemist.
dat ziet er zeer indrukwekkend uit zeg met die 8 x 10"subs dat ging vast hard

de headunit is een Audiovox VME 9310TS
4 x Vorverstärker Ausgänge (Front / Rear)
maximal Leistung: 160 Watt (4 x 40 Watt max.)
5 volt uitgang

ik had vanmorgen nog een beetje tijd over dus ben ik ff met de deurpaneeltjes verder gegaan
mooi wat leer op het mdf gemaakt
ik heb er ook wat vulling onder gedaan dan staat het leer iets boller en dat vind ik persoonlijk iets mooier dan het strak om het mdf dan lukt het niet zo mooi met al die rondingen

mooi wat leer op het mdf gemaakt
ik heb er ook wat vulling onder gedaan dan staat het leer iets boller en dat vind ik persoonlijk iets mooier dan het strak om het mdf dan lukt het niet zo mooi met al die rondingen

- Dutch Delight
mooi geworden die paneeltjes en goed idee met het verdikken, al zijn de speakers niet mijn smaak en jammer dat het filter nu weer zichtbaar is.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
tnx man
haha ja zo heeft ieder z`n smaak he
ik vind die kapjes wel grappig omdat nu de tarantula overal terug komt
en met het filterkastje kon `t niet anders kwa ruimte er zit er namelijk nog 1 achter
haha ja zo heeft ieder z`n smaak he
ik vind die kapjes wel grappig omdat nu de tarantula overal terug komt
en met het filterkastje kon `t niet anders kwa ruimte er zit er namelijk nog 1 achter
Ik heb op eigen vermogen 148 db gehaald. Daarbij waren oordoppen wel gewenst als je op een show heel de dag stond te knallen. Trok wel de aandacht moet ik zeggen. Dat was ook de bedoeling aangezien ik RE audio spul verkoop. Dat staat nu op een laag pitje, dus kan ik een echte sq install gaan bouwen. De deurpanelen zaten me dwars, maar heb onlangs het idee opgedaan waarmee ik het op ga lossen. Lijkt wel op jou deurpanelen, maar ik ga het met glasvezel doen, en ik wil min 15l inhoud hebben voor mijn mids. Gelukkig heb ik 2-weghey tnx man
dat ziet er zeer indrukwekkend uit zeg met die 8 x 10"subs dat ging vast hard![]()

ik heb het hele weekend weer lekker geklust
het schiet al mooi op
ik hoop 10 januari de deurpanelen terug te krijgen dan kunnen we alles aan gaan sluiten
hier nog wat fotokes van de vorderingen

de ring word mooi mat zwart gespoten

subsje

met de grill erop

de 300Amp. cappsell hij is helaas te groot om teveel in het zicht te bouwen

daarom komt ie mooi achter plexiglas

stukje bekleden

met de bovenfrees even een mooi randje ingevreest daar komst straks een plexiglas plaatje voor

achter kijkgaatje komt straks de capcell

het schiet al mooi op
ik hoop 10 januari de deurpanelen terug te krijgen dan kunnen we alles aan gaan sluiten
hier nog wat fotokes van de vorderingen

de ring word mooi mat zwart gespoten

subsje

met de grill erop

de 300Amp. cappsell hij is helaas te groot om teveel in het zicht te bouwen

daarom komt ie mooi achter plexiglas

stukje bekleden

met de bovenfrees even een mooi randje ingevreest daar komst straks een plexiglas plaatje voor

achter kijkgaatje komt straks de capcell

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hey, Handige harrie maakte het best mooi!
Alleen de kleurstelling vind ik niet mooi. ik zou alles zwart willen bekleden.
Alleen de kleurstelling vind ik niet mooi. ik zou alles zwart willen bekleden.
Ziet er erg netjes uit kerel!
Maar alles zwart bekleden zou imho wel mooier wezen idd 

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
ik zou juist alles wit maken.. ziet er ruimer uit
maar idd ziet er erg netjes uit.. gaat ook wel goed klinken denk ik.. alleen jammer dat het zoveel ruimte in beslag neemt.. mja voor wat hoort wat..

maar idd ziet er erg netjes uit.. gaat ook wel goed klinken denk ik.. alleen jammer dat het zoveel ruimte in beslag neemt.. mja voor wat hoort wat..