Jaja, staat al bij m'n lijstje .......Bjorn525d schreef:Zo'n m stuurtje is een absolute must op de 5-er. Het standaard stuur is veels te iel en ligt totaal niet lekker in de hand, het m stuur daarentegen, heeeeeel lekker
m pakket lci e60
Re: m pakket lci e60
haha we zien de foto's wel langskomen Bart, hoe is het met je m pakket, al bijna klaar ? 
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Zit nog op twee prijzen van spuitbedrijven te wachten, hoop volgende week wel het spulletje te laten spuiten en dan eronder te laten zetten, ben heel benieuwd hoe het gaat staan !freekje schreef:haha we zien de foto's wel langskomen Bart, hoe is het met je m pakket, al bijna klaar ?
- lekkerwijf1
Jaja bartje want je moet net als freddie schinen op de camping met de bimmer, zie dat jij ook geen kleine woonwagen hebt. hahaha 
jazeker Richard ook op de camping moet ie er glimmend bijstaan, eigenlijk altijd haha
is de software al klaar voor gebruik of.....
is de software al klaar voor gebruik of.....
- lekkerwijf1
Freddy ik zal dat jonk ff achter de broek aan zitten,
Volgens mij is die er nu ook mee bezig. (valt nog niet mee)
Aan jou bimmer mankeert in ieder geval niks, ook zo strak (zoals het hoort)
Miste alleen de bandenzwart nog haha
Als jullie nou allebij naar gardameer gaan kunnen we met zn drieén shinen hahah
Vreselijk gewoon, is maar 8,5 meter lang maar wel origineel BMW ! De zijkanten zijn in originele BMW lak gespoten, zilvergrijs van Z4lekkerwijf1 schreef:Jaja bartje want je moet net als freddie schinen op de camping met de bimmer, zie dat jij ook geen kleine woonwagen hebt. hahaha
Zat vorig jaar wel daar vlakbij, en twee jaren daarvoor ook, Lago Di Levico, dit jaar Frankrijk waarschijnlijk, helaas jongens, kunnen jullie me niet uitlachen bergje oplekkerwijf1 schreef:Freddy ik zal dat jonk ff achter de broek aan zitten,
- lekkerwijf1
Maar 8,5 meter !! haha
Opbouw van 6,50 ? ik hou er wel van. (hoe langer hoe beter)
Onze caravan die we afgelopen jaar verkocht hebben was de langste enkelasser van fendt.
Ik ben nu zelf een beetje aan het kijken naar tandemassers. omdat deze stukken stabieler is door de dubbele as.
Onze caravan die we afgelopen jaar verkocht hebben was de langste enkelasser van fendt.
Ik ben nu zelf een beetje aan het kijken naar tandemassers. omdat deze stukken stabieler is door de dubbele as.
lekkerwijf1 schreef:Maar 8,5 meter !! haha
Mijne is te koop !
Ik vind t te lastig met de kampeerplekken, Frankrijk gaat nog wl maar Italië is vaak krap, heb vorig jaar uit nood 2 avondjes vlakbij Gardameer gestaan maar was maar goed dat de Bimmer er niet voor stond, had t niet gered denk, bijna verticaal omhoog en 6 keer tussen bomen moeten steken in de bochten om boven te komen, houd wel de spanning er in maar t vrouwtje scheet peuken hahahahahaha.
Opbouw is 6,45 geloof ik, achterin zit een over de hele breedte een badkamer met douchecabine , dat is wel heel erg gaaf en was de reden dat ik deze tandemasser gekocht heb, maar ga toch terug naar de langste enkelasser denk ik.
sorry jongens ik blijf lekker in eigen land
wij gaan altijd naar Marveld in Groenlo
moet nog wel ff een trekhaakie plaatsen maar dat terzijde
en Richard laat je broertje maar rustig aan doen hoor, ik wil hem niet overspannen maken,
als je denkt dat het klaar is hoor ik het wel en kom ik zo weer alle koffie opzuipen
, lekker bakkie trouwens
en Bartje je moet toch echt wel liefhebber zijn als je caravan ook al in een BMW kleur gespoten is

en Richard laat je broertje maar rustig aan doen hoor, ik wil hem niet overspannen maken,
als je denkt dat het klaar is hoor ik het wel en kom ik zo weer alle koffie opzuipen
en Bartje je moet toch echt wel liefhebber zijn als je caravan ook al in een BMW kleur gespoten is
Hahahaha, en dat terwijl ik toen nog eens een Bimmer had hahahahafreekje schreef:sorry jongens ik blijf lekker in eigen land
en Richard laat je broertje maar rustig aan doen hoor, ik wil hem niet overspannen maken,![]()
als je denkt dat het klaar is hoor ik het wel en kom ik zo weer alle koffie opzuipen![]()
![]()
, lekker bakkie trouwens
en Bartje je moet toch echt wel liefhebber zijn als je caravan ook al in een BMW kleur gespoten is![]()
moet je nagaan liefhebber zonder dat je het wist hahaha
YES, eindelijk m'n LCI achterlichten binnen, kan niet wachten tot ze er op zitten .....