VUA052's 320D / SOLD - THE END.
Re: VUA052's 320D / Carbon Nieren ???
Wat denk je van chromen lijst en carbonnen grill :?

Re: VUA052's 320D / M-spiegels, angel-eyes & Led-achterlichten
Speciaal op verzoek ;DBMWe46320d schreef:Zow mooi bak hoor! Echt mooi die achterlichten ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik ze moet nemen.. heb nog nooit echt een duidelijke foto gezien op een orient blau.
Maar toppie en die spiegels!~ :~

Re: VUA052's 320D / Carbon Nieren ???
Dat zijn alleen niet de "smoke" varianten..
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Re: VUA052's 320D / Nieuwe update P5
Vandaag kleine update gedaan, nl. carbon logo's geplaatst

Grts VUA

Grts VUA
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik dat nou een vooruitgang vind, die carbon logo's...ik denk toch dat ik de echte bmw-kleurtjes er in mooier vind..maar lelijk is dat carbon zeker niet

_______________________________Showroom________________________________

ergens geef ik Robbel gelijk, maar als ik het zo zie vind ik het wel stoer eruitzien..
heb je ook de logo's op je wielen veranderd?

Neen, omdat dit geen OEM velgen zijn.PATRON schreef:ergens geef ik Robbel gelijk, maar als ik het zo zie vind ik het wel stoer eruitzien..
Heb er wel zitten in mijn vorige velgen welke liggen te wachten op banden

(niet dringend, omdat ik er nog niet uit ben of ik ze wel ga houden :? ).
Ik zou eigenlijk wel eens kunnen proberen of die centercaps niet passen

Van mij een ronduit NEE, je hebt een prachtige auto VUA 052, laat dat zo, niet elke mod is een vooruitgang ;(
Tis maar een mening hoor!!
Tis maar een mening hoor!!
Ik vindt het op de motorkap wel goed passen bij de lak, voor die velgen weet ik niet zo. Ben benieuwd als je een foto maakt van de hele auto 

Re: VUA052's 320D / Sport interieur gemonteerd
Gisteren zijn wij bij 530da geweest om het lederen sport interieur die hij verkoopt te gaan bekijken en ... ook gekocht
Was leuk eens een BMW E46-lid te mogen ontmoeten, met een super ontvangst en gastvrijheid
De afspraak was te ZUTPHEN in Nederland, zo'n 246 km van bij ons. Onze reis naar daar ging niet al te vlot. Zo'n 140 km van de bestemming begon het lampje van de accu te branden op onze tacho. Zo'n 40 km van onze bestemming begon ook het lampje van de ABS en slipcontrol te branden, gepaard met een raar geluid bij de motor. Wanneer wij ons op de pechstrook plaatsten was het uit met de pret. De auto kon niet meer starten en de accu zo plat als maar kan. 530da getelefoneerd met de vraag of hij ons kon ophalen met accu. Was geen probleem voor 530da en was onderweg. Ondertussen nogmaals geprobeerd om te starten, wat lukte. Tevreden terug vertrokken en ... na 5 km terug de lampjes aan en terug langs de kant. Uiteindelijk niet meer verder geraakt en gewacht op 530da met de accu. Als 530da er was, de accu vervangen en nog nipt verder kunnen rijden tot zijn woonplaats. Was zeer tevreden om daar te staan met de bimmer en niet meer op de snelweg in Nederland (waar het niet verlicht is). Toen het interieur bekeken en gekocht
Is in super staat en werd gemonteerd door 530da
Nadien het probleem met accu oplossen ? Allé ja, de accu ?? en ... alternator (Dynamo voor de Nederlanders
). Alleen een accu zou het probleem niet oplossen gezien de afstand en op zaterdagavond of zondag een alternator vinden :?
Doch 530da was zeer vindingrijk voor een vlugge oplossing, maar ... op lange termijn :?
Uiteindelijk is een vriend van mij, maar even 246 km ver gereden om mij op te halen en 246 km terug naar huis.
Wat een dag en halve nacht (pas om 03.00u thuis) :z
Vandaag naar een garagist gebeld om mij te gaan depanneren in Nederland en de wagen deze week te herstellen.
Heb nu een
sport interieur in de wagen zitten en ... die staat nu met pech in Nederland ;(
Foto's van het sport interieur volgen wanneer hij terug bij ons staat

Was leuk eens een BMW E46-lid te mogen ontmoeten, met een super ontvangst en gastvrijheid

De afspraak was te ZUTPHEN in Nederland, zo'n 246 km van bij ons. Onze reis naar daar ging niet al te vlot. Zo'n 140 km van de bestemming begon het lampje van de accu te branden op onze tacho. Zo'n 40 km van onze bestemming begon ook het lampje van de ABS en slipcontrol te branden, gepaard met een raar geluid bij de motor. Wanneer wij ons op de pechstrook plaatsten was het uit met de pret. De auto kon niet meer starten en de accu zo plat als maar kan. 530da getelefoneerd met de vraag of hij ons kon ophalen met accu. Was geen probleem voor 530da en was onderweg. Ondertussen nogmaals geprobeerd om te starten, wat lukte. Tevreden terug vertrokken en ... na 5 km terug de lampjes aan en terug langs de kant. Uiteindelijk niet meer verder geraakt en gewacht op 530da met de accu. Als 530da er was, de accu vervangen en nog nipt verder kunnen rijden tot zijn woonplaats. Was zeer tevreden om daar te staan met de bimmer en niet meer op de snelweg in Nederland (waar het niet verlicht is). Toen het interieur bekeken en gekocht

Nadien het probleem met accu oplossen ? Allé ja, de accu ?? en ... alternator (Dynamo voor de Nederlanders

Doch 530da was zeer vindingrijk voor een vlugge oplossing, maar ... op lange termijn :?
Uiteindelijk is een vriend van mij, maar even 246 km ver gereden om mij op te halen en 246 km terug naar huis.
Wat een dag en halve nacht (pas om 03.00u thuis) :z
Vandaag naar een garagist gebeld om mij te gaan depanneren in Nederland en de wagen deze week te herstellen.
Heb nu een

Foto's van het sport interieur volgen wanneer hij terug bij ons staat

Zo wat een pech verhaal
je hebt je sport interieur alleen heb je er nog niks aan :/
Succes met herstel van de wagen en ik hoop dat je snel weer aan de gang kan
je hebt je sport interieur alleen heb je er nog niks aan :/
Succes met herstel van de wagen en ik hoop dat je snel weer aan de gang kan

Mooi zwart is niet lelijk!
(| Wat een verhaal! Wel gaaf dat je nu een mooi sportinterieur hebt. We zien de foto's tegemoet!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Je maakt nog eens wat mee, in een BMW...
Mooi dat je mensen hebt waar je op kan bouwen, en die dynamo zal wel weer in orde komen.
Mooi dat je mensen hebt waar je op kan bouwen, en die dynamo zal wel weer in orde komen.
+1Mac schreef:(| Wat een verhaal! Wel gaaf dat je nu een mooi sportinterieur hebt. We zien de foto's tegemoet!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: VUA052's 320D / Foto's Sport interieur
Voila, heb gisteren de wagen gaan ophalen bij den depanneur, die er de gereviseerde alternator heeft ingestoken.
Het pech-verhaal koste mij dus 900,00€ (Depannage, alternator en werk) ;(
Maar allé,
i.v.m. het sport interieurke ... zit zallig zo'n sport zetelkes ;D
Vandaag nog de deurpanelen verandert en een paar foto's genomen ...

Het interieur ziet er in 't echt mooier uit, de foto's zijn een beetje overbelicht vindt ik, maar u kan zien hoe het eruit ziet hé
Het pech-verhaal koste mij dus 900,00€ (Depannage, alternator en werk) ;(
Maar allé,

Vandaag nog de deurpanelen verandert en een paar foto's genomen ...

Het interieur ziet er in 't echt mooier uit, de foto's zijn een beetje overbelicht vindt ik, maar u kan zien hoe het eruit ziet hé