Reactie & Foto's Bimmerfest'13 - Venlo
Re: Reactie & Foto's Bimmerfest'13 - Venlo
Je heb mijn m3 mooi op de foto gezet lj328
Super!
Heb ook nog een tijdje met je staan praten bij mn auto.
Leuk om te zien welk gezicht er achter een auto zit.
Super!
Heb ook nog een tijdje met je staan praten bij mn auto.
Leuk om te zien welk gezicht er achter een auto zit.
En nog paar foto's, wel een boston (?) groene E36 maar de E46 volgens mij een 328i kan ik zo snel niet op een foto vinden... Kijk zelf maar eens

BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Ow ja die bovenste, dat is ´m
haha, uiteindelijk dan...

haha, uiteindelijk dan...

Je hebt niet alle estorilblauwe gespot... 

Welke mis je dan....? Een 5 serie?individualtouring schreef:Je hebt niet alle estorilblauwe gespot...
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
Twee tourings... Die van mij en die van een maatje... Stonden naast elkaar.
Niemand die een foto heeft van de zwarte E46 die naast de Schmiedmann tent stond? 

320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Individualtouring, heb jij blauwe velgen? Dan heeft je smorgens nog een gezellig stukje meegesport richting Venlo. Jij reed toen een stukje met mij (blauwe e46 330i) en een zilvere e46 330i mee, nadat we je op de a67 tegenkwamen in een grotere groep. Jij bent dat toch met die Eisenmann eronder?
Bimmerfest was zeker geslaagd. Vermakelijk om naar de handling course te kijken. Is toch iets actiever dan rondjes lopen op een normale meet. Verder een hoop mooie auto's. En nieuwe gezichten gesproken. Camera had ik bij me, maar is in de kofferbak gebleven.
Volgend jaar zeker van de partij. Hopend op weer een lekker zonnetje.
Alleen tik ik de volgende keer geen duif meer aan op de heenweg. Stonk behoorlijk toen ik de resten uit de airduct spoot. En de binnenzijde van de velg is nog niet schoon.
Bimmerfest was zeker geslaagd. Vermakelijk om naar de handling course te kijken. Is toch iets actiever dan rondjes lopen op een normale meet. Verder een hoop mooie auto's. En nieuwe gezichten gesproken. Camera had ik bij me, maar is in de kofferbak gebleven.
Volgend jaar zeker van de partij. Hopend op weer een lekker zonnetje.
Alleen tik ik de volgende keer geen duif meer aan op de heenweg. Stonk behoorlijk toen ik de resten uit de airduct spoot. En de binnenzijde van de velg is nog niet schoon.
BMW E46 330i
Dat is de bovenstaande touring ja, met die blauwe velgen
En idd, volgend jaar geen duifje meer happen 

Zag zijn showroom nu ook ja. Dus zeker dat ik hem op de heenweg ben tegengekomen. Altijd leuk als mensen lekker vlot meekomen.
BMW E46 330i
Deze vraag had je al gesteld....Dutchie schreef:Niemand die een foto heeft van de zwarte E46 die naast de Schmiedmann tent stond?
Misschien de volgende keer nog meer foto's van je eigen auto maken?

Zondag samen met een goede vriend van me en ook BMW-freak om 6.30u vertrokken vanuit Hulst (Zeeuws-Vlaanderen). Hij bezit een M5 (E60), dus de rit naar Venlo was al een feest (ca. 165km.).
Deze M5 heeft trouwens een gehele dag bij Angelwax gestaan als demo; staat ook een aantal keren op de foto.
We waren gelukkig al vroeg in Venlo, want het werd al snel heel druk. Ik vond het een fantastische dag en goed georganiseerd. Natuurlijk zijn een aantal zaken voor verbetering vatbaar (persoonlijk miste ik een stand met BMW-merchandise), maar als je bedenkt dat dit evenement voor de eerste keer plaatsvond heb ik er maar een woord voor: TOP!!!!!!!!! Mijn complimenten aan de organisatie en ik hoop dat het volgend jaar weer zo druk en gezellig is. Bij velen was het adrenaline-peil behoorlijk gestegen; op de snelweg zag je regelmatig BMW's met hoge snelheid voorbij komen.........
Groeten aan alle BMW-liefhebbers!!
Deze M5 heeft trouwens een gehele dag bij Angelwax gestaan als demo; staat ook een aantal keren op de foto.
We waren gelukkig al vroeg in Venlo, want het werd al snel heel druk. Ik vond het een fantastische dag en goed georganiseerd. Natuurlijk zijn een aantal zaken voor verbetering vatbaar (persoonlijk miste ik een stand met BMW-merchandise), maar als je bedenkt dat dit evenement voor de eerste keer plaatsvond heb ik er maar een woord voor: TOP!!!!!!!!! Mijn complimenten aan de organisatie en ik hoop dat het volgend jaar weer zo druk en gezellig is. Bij velen was het adrenaline-peil behoorlijk gestegen; op de snelweg zag je regelmatig BMW's met hoge snelheid voorbij komen.........
Groeten aan alle BMW-liefhebbers!!
I know, maar die stond inmiddels al weer op pagina 1 dus vroeg 't nog een keer, mochten sommigen 'm niet gezien hebben. Heb zelf foto's zat maar ben gewoon benieuwd of anderen 'm op de foto hebben staanRene08 schreef:Deze vraag had je al gesteld....Dutchie schreef:Niemand die een foto heeft van de zwarte E46 die naast de Schmiedmann tent stond?
Misschien de volgende keer nog meer foto's van je eigen auto maken?

320i E46 Sedan | Stanced Daily
-
- Contacteer:
Ik denk dat hij juist door de bestickering niet veel op de foto gezet is. Omdat het toch meer een promo auto is.
Die witte BMW die bij schmiedmann stond vond ik ook niet echt foto waardig. De poging tot het creëren van een clean engine bay vond ik redelijk mislukt. Ook omdat de motor nooit goed kon lopen omdat b.v. de kabel van de LMM niet aangesloten was om maar zo clean mogelijk te zijn. en de slangen etc wit maken was ook niet mijn stijl.
Maar daar kun jij verder niks aan doen
Die witte BMW die bij schmiedmann stond vond ik ook niet echt foto waardig. De poging tot het creëren van een clean engine bay vond ik redelijk mislukt. Ook omdat de motor nooit goed kon lopen omdat b.v. de kabel van de LMM niet aangesloten was om maar zo clean mogelijk te zijn. en de slangen etc wit maken was ook niet mijn stijl.
Maar daar kun jij verder niks aan doen

Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem