-Oem M3 spiegels
-Oem Facelift achterlichten (besteld)
-Nieuwe angel eye's. Umnitza Orion V2, 4300k. (ook besteld)
-Bye bye steenslag

-Eibach ProKit (nog niet gemonteerd)
Heb de M3 spiegels laten spuiten samen met de voorbumper, er zit ook een nieuw rooster in en nieuwe kapjes om de mistlampen.
Auto is nu vrijwel helemaal steenslag vrij, ziet er lekker fris uit.

Moest nog even weg, dus camera mee genomen en onderweg snel ff wat (slechte x| ) foto's gemaakt..

Ik heb de spiegelvoetjes hoogglans zwart laten spuiten ipv zilver zoals bij een M3.
Vind ze in het zwart mooier en zo is het bij de originele spiegels ook.
Er zitten nu ook facelift achterlichten in, maar deze zijn tijdelijk want het zijn neppers, replica's dus.
Ziet er leuk uit, maar van dichtbij zie ik gelijk dat ze niet oem zijn.
Heb deze maar even gekocht want van de originele lampjes in de kofferbak viel het glas er bijna af... :?
Zat helemaal los, raar maar waar.. BMW kwaliteit? Maargoed, als dat het ergste is..
Ik heb een nieuwe oem facelift set in Engeland besteld, daar zijn ze een stuk goedkoper dan hier bij de dealer.
Deze:

En om wijsneuzen voor te zijn, nee ze schijnen niet de verkeerde kant op

Moet dan straks alleen wel een nieuwe licht control module en laten inlezen voor ledverlichting. Anders werkt het niet.
Als je het perse oem wil hebben is het een hoop gedoe. Maarja is wel het mooiste

Zo worden de nieuwe angel eye's. Umnitza Orion V2 4300k

Oem style

Dat was het wel weer..
Ohja heb ook nog een nieuw Eibach ProKit setje liggen, kan er bij de volgende beurt gelijk onder gezet worden