Cic ingebouwd met foto s
Gezocht 535d carbon zwart met m pakket
Ik heb vorige week mijn touring ook verkocht en ben nu dus opzoek naar een 535d carbonzwart met m origineel pakket ook weer een e60.
Wil er full comfort stoelen in in het zwart of cognac,navigatie prof,radio hifi of Logic 7,klapspiegels,startknop,gordijntjes achter,stoel verwarming.xenon adaptief. En de rest van de opties mag altijd natuurlijk. En kwa kilometers max 230 à 240d km.
Ik ben er wat gaan bekijken maar tjonge wat een rommel bestaat er toch,km s met ruim een ton terug gezet of ze hebben voor ruim 15000€ schade gehad. Of de automaat schokt zo hard dat je de auto uit gebonkt wordt.
En dan zijn er nog de mensen die denken dat hij van goud is,vragen nog 17 à 18000 euro met ongeveer 2 ton erop en weinig opties. En veel mensen weten ook niet wat adaptieve cruise controle is.
Wil er full comfort stoelen in in het zwart of cognac,navigatie prof,radio hifi of Logic 7,klapspiegels,startknop,gordijntjes achter,stoel verwarming.xenon adaptief. En de rest van de opties mag altijd natuurlijk. En kwa kilometers max 230 à 240d km.
Ik ben er wat gaan bekijken maar tjonge wat een rommel bestaat er toch,km s met ruim een ton terug gezet of ze hebben voor ruim 15000€ schade gehad. Of de automaat schokt zo hard dat je de auto uit gebonkt wordt.
En dan zijn er nog de mensen die denken dat hij van goud is,vragen nog 17 à 18000 euro met ongeveer 2 ton erop en weinig opties. En veel mensen weten ook niet wat adaptieve cruise controle is.
Laatst gewijzigd door bmw530i op 26 okt 2013, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Re: Verkocht!!! bmw 530I M pakket
Hoi
Mijn baas heeft te koop:
535d
Carbonzwart,m-pakket,2005,nog geen 2 ton op de teller,comfort stoelen,verwarmt en geventileerd,hud,panorama dak,xenon adaptative,klapspiegels,adaptative cruise control,navi prof,schade vrij,maar geen start knop.
Kwa prijs weet ik meer mandag.
Mijn baas heeft te koop:
535d
Carbonzwart,m-pakket,2005,nog geen 2 ton op de teller,comfort stoelen,verwarmt en geventileerd,hud,panorama dak,xenon adaptative,klapspiegels,adaptative cruise control,navi prof,schade vrij,maar geen start knop.
Kwa prijs weet ik meer mandag.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Klinkt alsof je mijn auto beschrijft die nu 227k op de teller heeft. 
Je bent alleen net te laat want heb 4 maanden geleden besloten toch in wat onderhoud te investeren (roetfilter reinigen + onderhoud automaat) om hem daarna zelf richting de 300k te rijden. Wilde van de zomer eigenlijk overstappen naar een 335d coupe, maar kon helaas geen geschikte wagen vinden.
Sowieso een leuke keuze als opvolger van je vorige wagen(s).

Je bent alleen net te laat want heb 4 maanden geleden besloten toch in wat onderhoud te investeren (roetfilter reinigen + onderhoud automaat) om hem daarna zelf richting de 300k te rijden. Wilde van de zomer eigenlijk overstappen naar een 335d coupe, maar kon helaas geen geschikte wagen vinden.
Sowieso een leuke keuze als opvolger van je vorige wagen(s).

Ik had er een gevonden maar was net een dag te laat, en die is voor een hele mooie prijs verkocht van een handelaar die hem van de eerste eigenaar had. Daar zat nog headup op en bankverwarming had 233 gelopen voor 12350€
@ mooggie wat zou jou bmw op moeten brengen?
@ gk5 is dat een e60 of e61? Start knop is wel jammer dat die er niet op zit.
@ mooggie wat zou jou bmw op moeten brengen?
@ gk5 is dat een e60 of e61? Start knop is wel jammer dat die er niet op zit.
E61
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
Zoals gezegd doe ik hem nu niet meer weg, maar schat zelf in dat ik er op marktplaats nog rond de 11 a 12k voor zou kunnen krijgen en bij inruil bij een autobedrijf mogelijk zelf maar rond de 10k.bmw530i schreef: @ mooggie wat zou jou bmw op moeten brengen?
Nieuw kostte hij 90k+ dus zo zie je maar hoe snel dit soort wagens in prijs kelderen.
Gezocht e60 535d carbon zwart met m pakket
Dat is echt jammer, als hij echt de opties heeft die ik noem ben ik bereid meer te geven.
Denk er maar eens over na.
- bellatorfortis
hier een carbonzwart 530 diesel
met conjac leder memory
xenon bochtverlichting
19inch 5 spaaks wielen
groot navi
geen pro logic en inklabbare spiegels
198000 gelopen ( iets meer ) met nap en alle boekjes
helaas ook geen start stop knop
wel de gordijntjes achter en elektrische op de hoedeplank....
echt een liefhebbers wagen
en alles is te koop voor de juiste prijs
en zeker niet onbelangrijk wat de meeste hier toch niet zijn bouwjaar 2006 !!!
met conjac leder memory
xenon bochtverlichting
19inch 5 spaaks wielen
groot navi
geen pro logic en inklabbare spiegels
198000 gelopen ( iets meer ) met nap en alle boekjes
helaas ook geen start stop knop
wel de gordijntjes achter en elektrische op de hoedeplank....
echt een liefhebbers wagen
en alles is te koop voor de juiste prijs
en zeker niet onbelangrijk wat de meeste hier toch niet zijn bouwjaar 2006 !!!
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
I think it's water.
No it'snot.......
@ bellatorfortis als die start knop er niet op zit schilt het echt veel in de prijs als je rond zoekt.
Maar ik denk dat die van jou dan wat later op kenteken is gekomen want er zit al een startknop op vanaf de 8 of 9e maand van 2005. Stuur me even een pm met de prijs en wat foto s en eventueel lastste 7 cijfers van chassis dan kan ik alle opties zien. En dan neem ik hem even mee in mijn gedachten.
Maar ik denk dat die van jou dan wat later op kenteken is gekomen want er zit al een startknop op vanaf de 8 of 9e maand van 2005. Stuur me even een pm met de prijs en wat foto s en eventueel lastste 7 cijfers van chassis dan kan ik alle opties zien. En dan neem ik hem even mee in mijn gedachten.
Re: Gezocht e60 535d carbon zwart met m pakket
Heb je even een PM gestuurd.bmw530i schreef:Dat is echt jammer, als hij echt de opties heeft die ik noem ben ik bereid meer te geven.
Overigens is die startknop volgens mij pas van na de facelift in 2007 (en bijbehorende pk upgrade van 272 naar 286 pk) en dus niet van na de 8e of 9e maand van 2005. Mijn wagen is toevallig van 09-2005 en heeft bijvoorbeeld geen startknop.
-
De start-stop knop is gekomen met de modeljaarupdate na de zomer '05 hoor.
Maar dat geldt natuurlijk dan voor productie, komt regelmatig voor dat auto's een paar maanden "onderweg" zijn vanaf productie tot verkoop. En eind van t jaar zetten niet veel mensen nog zo'n dure auto op kenteken, dus zit je zomaar begin 2006 met een auto van productie begin zomer 2005.
Overigens zijn er, deels afhankelijk van de (motor)uitvoering, met de komst van de knop nog een hoop meer verbeteringen aan motor, automaat en onderstel!
Maar dat geldt natuurlijk dan voor productie, komt regelmatig voor dat auto's een paar maanden "onderweg" zijn vanaf productie tot verkoop. En eind van t jaar zetten niet veel mensen nog zo'n dure auto op kenteken, dus zit je zomaar begin 2006 met een auto van productie begin zomer 2005.
Overigens zijn er, deels afhankelijk van de (motor)uitvoering, met de komst van de knop nog een hoop meer verbeteringen aan motor, automaat en onderstel!
Freude am sammeln...
Startstop knop is idd reeds voor de facelift ingevoerd. De mijne heeft er eentje.
In de eerste jaren zijn er een hele reeks updates geweest daarom dat ik een zo jong mogelijke pre-LCI wou. (geen LCI wegens de hoge taksen op de 3L hier in belgie)
In de eerste jaren zijn er een hele reeks updates geweest daarom dat ik een zo jong mogelijke pre-LCI wou. (geen LCI wegens de hoge taksen op de 3L hier in belgie)
525d E61 2007 pre-LCI
Je hebt gelijk, nog even wat zitten neuzen op Duitse fora en dan kom ik ook steeds die 09-2005 tegen. Zat blijkbaar net op het randje dus van de overgang naar start/stop knop.CollectBMall schreef:De start-stop knop is gekomen met de modeljaarupdate na de zomer '05 hoor.

Ik heb mijn huiswerk wel goed gedaan hoor 

Dat blijkt, goed bezig.bmw530i schreef:Ik heb mijn huiswerk wel goed gedaan hoor