BMW E46 323i Angel eyes!
Re: Mijn eerste auto (Nieuwe foto's!)
Dat heb je genoeg lijkt mij als ik zie wat je allemaal aan je auto spendeert, niet voor iedereen weg gelegd.
- Bimmergirl87
haha was t maar waar, me spraargeld is al op, sinds ik niet meer vaar (sinds 3 jaar) verdien ik een stuk minder !!!, dus sparen wordt ook weer lastig 

Eens BMW, altijd BMW
Was je kapitein ofzo dan?
Maar je kan het ook zo bekijken.. Als je bakken met geld zou hebben zou er ook geen fun meer aan zijn, dan had je de trots niet.... dan was je er minder zuinig op... dan had je minder het gevoel dat de auto van jou is omdat je hem toch easy kan betalen.. (ook weer niet zo drastisch dat je alleen voor je auto werkt..) lijkt mij..
Gewoon hard werken om steeds weer wat te kunnen doen er aan is het leukste toch?
Groetjes
Maar je kan het ook zo bekijken.. Als je bakken met geld zou hebben zou er ook geen fun meer aan zijn, dan had je de trots niet.... dan was je er minder zuinig op... dan had je minder het gevoel dat de auto van jou is omdat je hem toch easy kan betalen.. (ook weer niet zo drastisch dat je alleen voor je auto werkt..) lijkt mij..
Gewoon hard werken om steeds weer wat te kunnen doen er aan is het leukste toch?

Groetjes
- Bimmergirl87
Inderdaad, en nee ben helaas geen kapitein
dan had ik helemaal een sterrensalaris 

Eens BMW, altijd BMW
Re: Mijn eerste auto Nieuwe foto's update 6-4-2011!!
Update 6-4-2011 Kwaliteit =
maar goed... hier zijn ze dan..

De laatste foto's slecht te zien maar nieuwe grilles en gewoon nieuwe kiekjes
grilles? nieren bedoel je? Heb je er 4 cilinder nieren in gezet?
nieren ja, nee gewoon nieuwe... de oude rammelden als ik de motorkap dicht deed
Ah.. ok. Op die fiets 
En, is het rammelen nu over?

En, is het rammelen nu over?

ja haha 
Maar daar gaan dat zie je niet op de foto's natuurlijk ;p

Maar daar gaan dat zie je niet op de foto's natuurlijk ;p
Re: BMW E46 323i Nieuwe updates!
Update 20-4-2011
Zwarte nieren, zwarte strip op kofferbak, koplampen gepolijst, velgen gepolijst, smoke knipper lichten voor.
Ik heb in de smoke knippers bewust oranje bolletjes gestoken, ik vind dit mooier staan na 3 keer vegelijken met silvervisions. (iemand dus intresse in 2 silvervision bolletjes?)
Pics:

Op de foto's is hij wel erg stoffig en zitten er wat vliegen op. Ik wil er ook nog angel eyes in bouwen, wat zeggen jullie daarvan? doen of niet doen? en wat moet ik dan kiezen?

Zwarte nieren, zwarte strip op kofferbak, koplampen gepolijst, velgen gepolijst, smoke knipper lichten voor.
Ik heb in de smoke knippers bewust oranje bolletjes gestoken, ik vind dit mooier staan na 3 keer vegelijken met silvervisions. (iemand dus intresse in 2 silvervision bolletjes?)
Pics:

Op de foto's is hij wel erg stoffig en zitten er wat vliegen op. Ik wil er ook nog angel eyes in bouwen, wat zeggen jullie daarvan? doen of niet doen? en wat moet ik dan kiezen?

Re: BMW E46 323i Nieuwe updates!
Ik vond je vorige knippers mooier.
Strip op je kofferklep is wel een vooruitgang, nu eigenlijk nog in kleur.
Angel eyes zijn de meningen over verdeeld. Naar mijn idee hoort het niet op een E46.

Angel eyes zijn de meningen over verdeeld. Naar mijn idee hoort het niet op een E46.