Pagina 5 van 5

Re: Eibach Pro... Te laag?

Geplaatst: 06 mar 2010, 11:38
door Griffendahl
Dat kan zelfs bij een E46 ook (alleen niet aan de voorkant...)

Voor wat betreft die veren, ik denk dat Fabian het wel bij het rechte eind heeft, er moet iets in die veren zitten dat gewoon niet helemaal lekker is... Verkeerde veren, productiefoutje, wat dan ook...

Re: Eibach Pro... Te laag?

Geplaatst: 08 mar 2010, 12:29
door 320driver
Krijg je zo'n welles-nietes spelletje zit je ook niet op te wachten x|

Re: Eibach Pro... Te laag?

Geplaatst: 08 mar 2010, 15:21
door Fabian79
Moeizaam gedrag, de veren bepalen de hoogte en klaar.

Laat ze anders maar verklaren, waarom je schokbrekers kan verwijderen als je de veren laat zitten (achterzijde.)
Daarbij zakt de auto ook nagenoeg niet in. Je moet er alleen niet mee rijden, dan wordt je zeeziek :r

Andersom kan het echt niet.

broodje aap verhalen met de hoop dat je ook nog ff een paar dempertjes aanschaft ;)

Re: Eibach Pro... Te laag?

Geplaatst: 08 mar 2010, 19:10
door Fabian79
Het inveren moet moeilijk gaan en hij moet snel afremmen. Kan je continu echt blijven doorduwen (schommelen) zonder dat het gevoel hebt dat de schommeling niet afgeremd wordt dan is het mis.

Maar dat had je met rijden ook wel gemerkt. Het wordt voor je gevoel dan net zo'n amerikaanse dweilbak.

Re: Eibach Pro... Te laag?

Geplaatst: 08 mar 2010, 19:23
door Fabian79
Precies, maar als de auto in 1 x omhoog komt en niet door blijft deinen zit je wel goed.

Anders krijg je als je dus meerdere malen achter elkaar gaat duwen dat het net een stuiterbal wordt.

Simpel gezegd mag de auto niet hoger terugveren als de normale rijhoogte.

Re: Eibach Pro... Te laag?

Geplaatst: 08 mar 2010, 19:32
door Fabian79
Vreemd alleen om daar een gebruiksdatum aan te geven. Das dus ook geheel afhankelijk van jouw rijstijl en de gereden km's

Re: Eibach Pro... Te laag?

Geplaatst: 09 mar 2010, 18:45
door BoMeWm
Fabian79 schreef:Vreemd alleen om daar een gebruiksdatum aan te geven. Das dus ook geheel afhankelijk van jouw rijstijl en de gereden km's
Helemaal mee eens, plus plotselinge lekkage en noem maar op :)

Re: Eibach Pro... Te laag?

Geplaatst: 08 nov 2010, 17:07
door bmwpeter
Ikke nie begrijpe nie.

De door jou ontdekte 8 mm verschil door je winterset of zomerset verklaart niet waarom de auto met de Eibachs zoveel lager kwam te staan.

46mm moest 25mm zijn wat 21mm teveel is en dat is heel wat meer dan de 8mm welke door de winter of zomerset wordt veroorzaakt. :roll:

Nog even terzijde, bij welke verlagingsspecialist ben je toendertijd geweest voor je Pro-kit en schokdempertest etc.?

Re: Eibach Pro... Te laag?

Geplaatst: 08 nov 2010, 18:18
door bmwpeter
Aha da's al een stukkie duidelijker maar feit blijft eigenlijk dat de verlaging met de Pro-kit in jou geval te laag uitpakte. Lager in ieder geval dan Eibach en jij feitelijk voor ogen hadden.

Kan me niet voorstellen dat dit door je winterset alleen kwam is hier (Eibach verlaging) ooit nog helderheid over verschaft trouwens?

Enne JPO ken ik wel natuurlijk ;)

Misschien ten overvloede maar voor de juiste bandenmaat ff hieronder klikken:

http://www.bmwportal.nl/performance-f35 ... 12415.html

Kun je precies bepalen wat je huidige en nieuwe bandomtrek wordt etc. :zwaai: