BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Die greep zet je niet zomaar over, de klep zelf is ook anders. (de greep valt in de klep zeg maar)
Maarja, wie vervangt er nou z'n goede kofferklep voor een oud type...? Schadegevalletje?
Maarja, wie vervangt er nou z'n goede kofferklep voor een oud type...? Schadegevalletje?
www. M3 register .nl
Het is trouwens ook niet echt juist om af te gaan op de datum van kenteken. Bij mijn wagen staat de datum eerst afgifte kenteken een half jaar voor de productiedatum in de deur
De aankoopdatum ligt weer bijna een half jaar na de productiedatum. Bij het invoeren hebben ze van 12 (december) een 2 (februari) gemaakt ;-)
Maar goed, een auto die in april 2003 op kenteken is gezet, lijkt me zeker een maand eerder geproduceerd te zijn. Is toch in de deur te zien.
Wat is er sowieso anders aan de koplampen dan?

Maar goed, een auto die in april 2003 op kenteken is gezet, lijkt me zeker een maand eerder geproduceerd te zijn. Is toch in de deur te zien.
Een M3 e46 die benz 55 amg en M3 E93 uitrijd? :? waren dat sprintjes van 0-50?
335i boven een 330i
Nee, zeker niet tot 50, maar ik ga ook niet vertellen tot hoeveel
Maar zoals ik al zei, het ligt geheel aan de bestuurder. Overigens kan een E46 M3 de sprint van 0-100 in een kleine 4,8sec met de goede techniek en achterbanden.

Maar zoals ik al zei, het ligt geheel aan de bestuurder. Overigens kan een E46 M3 de sprint van 0-100 in een kleine 4,8sec met de goede techniek en achterbanden.
Het gaat hier om M3 Occasions, dus graag weer 

Moderatoropmerking B46
www. M3 register .nl
Da's sprekend de mijne (op de velgen na).... :~
Nette prijs voor die km.stand
Nette prijs voor die km.stand

www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Uiteraard,
Behalve als ik eens iets zoek met mijn eigen budget, dan hebben ze allemaal 3x de wereld rond erop (| (auto's in het algemeen dan)
Behalve als ik eens iets zoek met mijn eigen budget, dan hebben ze allemaal 3x de wereld rond erop (| (auto's in het algemeen dan)
-
facelift heeft bi xenon , te herkennen aan de grootlicht reflector , voor de facelift glad , na de facelift streepjesCougar schreef:Het is trouwens ook niet echt juist om af te gaan op de datum van kenteken. Bij mijn wagen staat de datum eerst afgifte kenteken een half jaar voor de productiedatum in de deurDe aankoopdatum ligt weer bijna een half jaar na de productiedatum. Bij het invoeren hebben ze van 12 (december) een 2 (februari) gemaakt ;-)
Arjan
BMW M3 Coupé
BJ. 3-2001
KM. 140.665
Pluspunten; Volle knoppenbalk, 19" Velgen, NL Kenteken erbij
Minpunten; Pedalen, Radio Casette, Flinke prijs voor een 2001, Geen originele Nederlander (voor zover dat een minpunt is)....

€ 27.950,- (klik hier om naar de advertentie te gaan!)
BJ. 3-2001
KM. 140.665
Pluspunten; Volle knoppenbalk, 19" Velgen, NL Kenteken erbij
Minpunten; Pedalen, Radio Casette, Flinke prijs voor een 2001, Geen originele Nederlander (voor zover dat een minpunt is)....

€ 27.950,- (klik hier om naar de advertentie te gaan!)
www. M3 register .nl
- Albert..M3
de buiten kant ziet er netjes uit . Maar binnen radio cassete in een M3 nee dankje en die pendalen .
en dat voor die prijs . 7000 er af lijk me beter.
en dat voor die prijs . 7000 er af lijk me beter.
Mij lijkt onderstaande een beter alternatief inderdaad
BMW M3 Coupé
BJ. 6-2004
KM. 151.600
Pluspunten; 2004 (Facelift), SMG, Vol leer, Volle knoppenbalk, 19" CS(L) Velgen, Originele Nederlander, 100% Dealer onderhouden bij dezelfde dealer als aanschaf, Is net terug van een kleine beurt (Olieservice)
Minpunten; Misschien wat forse Km.stand voor een 2004, maar daar is de prijs zeker naar...!

€ 25.950,- (klik hier om naar de advertentie te gaan!)
BMW M3 Coupé
BJ. 6-2004
KM. 151.600
Pluspunten; 2004 (Facelift), SMG, Vol leer, Volle knoppenbalk, 19" CS(L) Velgen, Originele Nederlander, 100% Dealer onderhouden bij dezelfde dealer als aanschaf, Is net terug van een kleine beurt (Olieservice)
Minpunten; Misschien wat forse Km.stand voor een 2004, maar daar is de prijs zeker naar...!

€ 25.950,- (klik hier om naar de advertentie te gaan!)
www. M3 register .nl
- Albert..M3
kijk B46 dit lijkt er beter op . wat mooie kleur. en die Km stand vind ik niet gevaarlijk hoor . wel altijd netjes zijn beurten gehad.
Is al vaker besproken, maar de kilometerstand is idd geen enkel probleem voor een goed onderhouden en netjes bereden (wat deze zeker lijkt) M3.
Echter, mocht je deze auto kopen, en over een tijdje willen verkopen met +/- 200dkm, dan zul je het wel voelen denk ik
Maar goed, meer M3 voor je geld kun je niet krijgen met dit exemplaar lijkt me
Echter, mocht je deze auto kopen, en over een tijdje willen verkopen met +/- 200dkm, dan zul je het wel voelen denk ik

Maar goed, meer M3 voor je geld kun je niet krijgen met dit exemplaar lijkt me

www. M3 register .nl
- Albert..M3
die van mij heeft nu ook 140dkm op de teller . maar ik rij er per jaar nooit meer mee dan 8000 per jaar . dus dan duurt het wel ff voor dat ik de 200dkm heb gezien.