Heb je er in gereden? Ik heb helaas geen proefrit kunnen maken maar de reviews liegen er niet om, er schijnt genoeg vermogen te zijn om dat karretje vooruit te krijgen. Sowieso zal het voor mij wennen worden aan het koppel onderin wat ik momenteel lang niet zoveel heb met benzine. Bovenin zal de 116d wel tegen gaan vallen ben ik bang.
Voor welke wagen ben jij gegaan als ik mag vragen?
325Ci ///M - Verkocht
- Griffendahl
- Bouwer van BimmerPortal
Re: 325Ci ///M - Binnenkort te koop
Ja, heb er in gereden idd en ik kwam 'slechts' uit een 136pk 320d, maar zelfs tov die auto mistte die gewoon echt vermogen over de hele range naar mijn idee. Voelde lang niet zo krachtig als mijn E46. Verder was die niet te leveren met M-pakket en naar mijn idee heeft de F21 dat gewoon nodig om er nog een beetje goed uit te zien (vond de vorige 1er stukken mooier)
Heb verder gekeken naar de A180cdi met AMG pakket, maar de 1.5 Mégane diesel uit dat ding was niet wat en dus ben ik uiteindelijk voor een Audi A3 Pro Line S met 2.0 TDi gegaan.

Heb verder gekeken naar de A180cdi met AMG pakket, maar de 1.5 Mégane diesel uit dat ding was niet wat en dus ben ik uiteindelijk voor een Audi A3 Pro Line S met 2.0 TDi gegaan.
- Spoiler: Laat zien

Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
Re: 325Ci ///M - Binnenkort te koop
Goeie weloverwogen keuze hoor! Hij ziet er keurig uit! Ik moet zeggen dat ik ook enigszins getwijfeld heb tussen de Mercedes, Audi en BMW. Voor mij waren echter de wegligging, achterwielaandrijving en het feit dat ik BMW gek ben toch de doorslaggevende factor.
Waar ik enorm van baalde is het feit dat de 1-serie zoveel duurder is in de lease dan zijn "tegenstanders" terwijl de aanschafwaarde toch ongeveer hetzelfde ligt. Als dit niet zo was geweest dan had ik ook graag een 1-serie met M pakket genomen.
Waar ik enorm van baalde is het feit dat de 1-serie zoveel duurder is in de lease dan zijn "tegenstanders" terwijl de aanschafwaarde toch ongeveer hetzelfde ligt. Als dit niet zo was geweest dan had ik ook graag een 1-serie met M pakket genomen.
Re: 325Ci ///M - Verkocht
De auto is zojuist verkocht maar gelukkig heeft hij "binnen het forum" een nieuwe eigenaar gevonden; jullie gaan hem dus terug zien 

Re: 325Ci ///M - Verkocht
Luuk bedankt maat!
Zoals je al door hebt ga ik er uitstekend voor zorgen! Nog even kloten met de Dension om die aan de praat te krijgen maar daar zal ik je vanavond nog wel even mee lastig vallen.

Zoals je al door hebt ga ik er uitstekend voor zorgen! Nog even kloten met de Dension om die aan de praat te krijgen maar daar zal ik je vanavond nog wel even mee lastig vallen.

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||