bmw323 schreef:ik vondt deze M3 ook heel mooi en een afspraak gemaakt om te bekijken..............en wat denk je,ja SCHADE de auto had dus duidelijk schade gehad,in eerste instantie wou de eigenaar dit niet toegeven maar na enkele punten te laten zien waaraan het duidelijk zichtbaar was gaf hij het tocht uiteindelijk toe.De M3 heeft voorkant schade gehad dus let op..........mocht je interesse hebben.De M3 staat in Apeledoorn in een loods van Willem Kruizinga.
Bedankt ( BMW 323 ) voor deze goede reclame, Als je ook even aangeeft waar je deze schade op hebt gebaseerd...
Volgens mij was het omdat je dacht dat de motorkap er niet goed op zat. Toen we dit samen hebben bekeken
zat deze er net zo strak op. Want volgens jou zat deze kap te hoog. Maar als je een echt M3 kenner bent dan weet je dat
deze op elke auto zo zit. We hebben toen ook samen bekeken dat als je deze lager zet ( wat niet hoort ) je niet uitkomt met de
koplampen. Dus voordat je negatieve reactie's op internet zet... Kijk dan eerst eens goed naar een M3.
Ik denk als je kijkt naar de staat van deze auto in combinatie met de km stand.. dan denk ik dat ik met mijn prijs niet verkeerd zit. Ik heb niks te verbergen dus zet mij dan niet neer als een (persoon die niet netjes handeld). iedereen mag dus altijd langs komen om de auto te bekijken. Op deze auto is niks bespaard en de volgende eigenaar kan hier nog jaren plezier mee hebben.