Foto voor heb ik denk ik nog wel,
foto na moet ik dan nog ff maken.
De foto voor is eigenlijk na de behandeling met de verkeerde kleur
- Spoiler: Laat zien

Je ziet onder op de rugleuning een andere kleur zitten. Die was te licht.
Foto is niet super, maar geeft een idee.
Op dit deel zat een zwarte gloed die ik voorzichtig weggeschuurd heb en daarna behandeld.
Nu zit de kleur er precies goed op, maar het effect is hetzelfde zeg maar.
Ik dacht dat robbel dit ook een keer heb gedaan met een kras in z'n leer. Die foto's staan wel op het forum.
Maar zoals het filmpje op de site van colourlock laat zien, zo gebeurt het ook. Daar is echt niks aan getruukt. ;D
De verf is heel erg dun en zo moet je het ook opbrengen door te deppen met een sponsje. Tijdens het deppen dan met een verfstripper de boel rustig verwarmen en versneld laten drogen. Als je tijdens het drogen dan voorzichtig bij blijft deppen verdwijnen eventuele onregelmatigheden zoals luchtbelletjes erg netjes en zie je er daarna eigenlijk niks meer van.
Het enige wat helaas blijft is dat de structuur van het leer bij versleten delen ook weg is. Normaal heeft leer een soort hele fijne honingraatstructuur (weet ff niet hoe je het anders noemt) tenzij je natuurlijk helemaal glad leer hebt.
Deze structuur krijg je nooit meer terug als deze helemaal glad gesleten is. Dat zie je bij mij dus op het zitvlak, rugleuning onder en de linkerwang iets terug. Dat stoort mij echt niet meer nu het i.i.g de goede kleur is zonder beschadigingen ;D