BMWPortal Poetsclinic GAAT DOOR
- Hofmeister
Re: BMWPortal Poetsclinic 4 Juli 2010 *Datum bevestigd!
Eindelijk mijn auto een keer goed poetsen.
Daar zit ik al een tijdje op te wachten. Hij kan wel een poetsbeurtje gebruiken na deze winter.
Ben bang dat ik hem voor die tijd ook al moet wassen.
Schrijf me ook maar bij de lijst.
Het staat al in mijn agenda genoteerd.
Daar zit ik al een tijdje op te wachten. Hij kan wel een poetsbeurtje gebruiken na deze winter.
Ben bang dat ik hem voor die tijd ook al moet wassen.
Schrijf me ook maar bij de lijst.
Het staat al in mijn agenda genoteerd.
Hoe zit dat trouwens Johan .. Is het alleen maar theorie en op één auto (willekeurig) praktijk?
Of mogen we allemaal het testen op onze eigen auto´s?
Of mogen we allemaal het testen op onze eigen auto´s?
In het 1e gedeelte tot de pauze wordt er getest op een voorbeeld auto van een van de leden. Hier wordt de theorie en praktijk op uitgelegd en kunnen er vragen gesteld worden.
Na de middagpauze mag iedereen op zijn eigen auto aan de gang met gebruik van de door CC beschikbaar gestelde produkten. Ik heb wel afgesproken met CC dat ze de clinic aanpassen zodat deze geschikt voor de harde lak van onze BMW's.
Een hele auto doen op deze middag ga je niet redden, het gaat er voornamelijk om dat je leert werken met de produkten en leert omgaan met de harde lak van BMW. Ze zijn op deze dag met een man of 6 aanwezig om al jullie vragen te beantwoorden en om instructies te geven.
@dannyr, een introducee kan inderdaad mee voor €15,- dit is incl. Let wel het machinaal gedeelte komt heel minimaal aan bod. Daar is de clinic deel II voor.
Als er voldoende interesse voor is na de 1e clinic kan ik samen met Tim ook een deel II opzetten.
@hofmeister, zolang je je auto was met de 2 emmer methode en een goede water magneet gebruikt moet dat helemaal goed komen voor die tijd.
Na de middagpauze mag iedereen op zijn eigen auto aan de gang met gebruik van de door CC beschikbaar gestelde produkten. Ik heb wel afgesproken met CC dat ze de clinic aanpassen zodat deze geschikt voor de harde lak van onze BMW's.
Een hele auto doen op deze middag ga je niet redden, het gaat er voornamelijk om dat je leert werken met de produkten en leert omgaan met de harde lak van BMW. Ze zijn op deze dag met een man of 6 aanwezig om al jullie vragen te beantwoorden en om instructies te geven.
@dannyr, een introducee kan inderdaad mee voor €15,- dit is incl. Let wel het machinaal gedeelte komt heel minimaal aan bod. Daar is de clinic deel II voor.
Als er voldoende interesse voor is na de 1e clinic kan ik samen met Tim ook een deel II opzetten.
@hofmeister, zolang je je auto was met de 2 emmer methode en een goede water magneet gebruikt moet dat helemaal goed komen voor die tijd.
We hebben er zin in!
Hij staat vastgenageld in onze planning!
De clinic wordt gehouden op onze nieuwe locatie, zodra die locatie klaar is (er wordt nu nog flink gebouwd) zet ik een paar foto's hier erop, zodat jullie kunnen zien hoe het gaat worden.
Hij staat vastgenageld in onze planning!
De clinic wordt gehouden op onze nieuwe locatie, zodra die locatie klaar is (er wordt nu nog flink gebouwd) zet ik een paar foto's hier erop, zodat jullie kunnen zien hoe het gaat worden.
Ik hou me alvast aanbevolen als demo auto om op gedemonstreerd te worden
..
Auto heeft een teflon behandeling gehad, iets waar de meeste poetsers niet echt blij mee zijn denk ik
..

Auto heeft een teflon behandeling gehad, iets waar de meeste poetsers niet echt blij mee zijn denk ik

't zal wel reacties opleveren... maar als de lak van BMW zo hard is, waarom zo'n aversie tegen wasstraten.
Ohja, kan ik me nog opgeven......ook de mijne als testauto......... :?
Laatst gewijzigd door Dial_888 op 01 mar 2010, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
:p ...
Mooiste zal dan inderdaad zijn als ze een auto vergelijken van een poetser en één van een krasstraat klant
. Denk dat je dan pas het verschil echt ziet en liever de auto ook met de hand wast
.
Mooiste zal dan inderdaad zijn als ze een auto vergelijken van een poetser en één van een krasstraat klant

Jullie clinic staat online. Er kan ingeschreven worden!
De clinic kan je hier vinden:
http://www.carclean.nl/Clinic.aspx?id=5
Inschrijven kan alleen als je de toegangscode invult: BMWE90
Jullie kunnen inschrijven en direct betalen met iDEAL. Als iemand al klant is, kan hij met zijn bestaande login inloggen en vervolgens betalen. Vooruitbetaling kan ook. De inschrijving is definitief als de betaling binnen is.
Is iemand nog geen klant, dan kan je meteen een account aanmaken, inloggen en alsnog inschrijven en betalen.
Ik hoop dat alles goed lukt! En ik hoor het graag als er vragen of problemen zijn.
De clinic kan je hier vinden:
http://www.carclean.nl/Clinic.aspx?id=5
Inschrijven kan alleen als je de toegangscode invult: BMWE90
Jullie kunnen inschrijven en direct betalen met iDEAL. Als iemand al klant is, kan hij met zijn bestaande login inloggen en vervolgens betalen. Vooruitbetaling kan ook. De inschrijving is definitief als de betaling binnen is.
Is iemand nog geen klant, dan kan je meteen een account aanmaken, inloggen en alsnog inschrijven en betalen.
Ik hoop dat alles goed lukt! En ik hoor het graag als er vragen of problemen zijn.
Net als elke andere auto is de krasstraat gewoon slecht voor je lak. De reden dat wij als detailers er zo'n hekel aan hebben is omdat de lak van BMW zich moeilijk laat corrigeren. Het vergt veel meer werk dan laten we zeggen de gemiddelde japanner of een amerikaan. Deze lakken zijn veel zachter. Je moet op een BMW dus veel harder werken om hetzelfde resultaat te krijgen.Dial_888 schreef:'t zal wel reacties opleveren... maar als de lak van BMW zo hard is, waarom zo'n aversie tegen wasstraten.
ik heb je toegevoegd aan het lijstje. Op de dag zelf zal een auto uitgekozen worden die in "slechte" staat is, of een goede kleur heeft om op te testen zodat de resultaten duidelijk te zien en te voelen zijn.
Je moet op een BMW lak slimmer werken om hetzelfde resultaat te krijgen. 

Ik wil wel meej, en kan in principe dan ook wel.
Heb dan alleen beschikbaarheidsdienst. (|
Ik weet dus nog niks over die dag. Als er plots iemand ziek wordt moet ik dus werken.
Is het een probleem als ik OVB blijf?? En uiteraard als ik er dan bij ben betaal ik die dag direct bij aankomst.
Zou ik erg tof vinden. Die verdomde beschikbaarheidsdiensten ook (|
Heb dan alleen beschikbaarheidsdienst. (|
Ik weet dus nog niks over die dag. Als er plots iemand ziek wordt moet ik dus werken.
Is het een probleem als ik OVB blijf?? En uiteraard als ik er dan bij ben betaal ik die dag direct bij aankomst.
Zou ik erg tof vinden. Die verdomde beschikbaarheidsdiensten ook (|
Ik wil aan iedereen vragen die de cliinic heeft betaalld om mij even een pb te sturen. Zo kan ik de beginpost aan passen en controleren of er zijn die nog niet betaald hebben, zodat ik met deze personen contact op kan nemen.
Hoi Fabian, OVB kan alleen als het minimale aantal van 15 personen is gehaald. Dus 15 personen die betaald hebben en zich aangemeld hebben.
Tim schreef:Hallo Johan,
Dat is mogelijk als het minimum aantal deelnemers gehaald is (dus ingeschreven en betaald). Mochten we dat niet halen, dan weten we helaas uit ervaring dat zo'n dag een fiasco kan worden.
Groeten!
Tim
Okay, dan wacht ik het even af vol verwachting 

ik heb een beetje hetzelfde als fabian.
heb dan als het goed is heb ik dan ander werk dus kan niet met zekerheid zeggen.
@ Johan of Tim: tot wanneer kan ik me inschrijven?
heb dan als het goed is heb ik dan ander werk dus kan niet met zekerheid zeggen.
@ Johan of Tim: tot wanneer kan ik me inschrijven?
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...