heb ze gemaild kijken wat zij zeggen. mocht ik er niet uit komen met de garage van nu dan ga ik zeker even langs!h3b schreef:Wat men aangeeft is dat de mechatronic vervangen moet worden om het probleem op te lossen.
Wat ik zou voorstellen is toch met ZF contact op te nemen aangezien de mechatronic door hun ook schoongemaakt wordt en enkele onderdelen vervangen worden tijdens de servicebeurt. Het is dus goed mogelijk dat een servicebeurt voldoende is om jouw specifieke probleem op te lossen.
In de volgende link zie je wat ze bij ZF exact doen tijdens de service beurt.
My visit at ZF Dortmund for Gearbox maintenance.(very, very long!) HUGH RESULT!!
Op ongeveer 1/3 van het verhaal wordt de mechantronic uit elkaar gehaald en enkele zaken preventief vervangen.
PS: ZF Nederland doet exact dezelfde service beurt als ZF Duitsland.
heb trouwens een ander garage gebeld en uitgelegd (bij wie ik vroeger wel eens kwam) en volgens hem licht het aan de relaise bij de dealer 15-20eur.heeft hij 1x eerder gehad zy hij na dit te hebben vervangen diegene nooit meer teruggezien. ik heb gezegt dat i het mocht bestellen voor die 20eur vind ik het proberen wel waard. mocht dit het ook niet zijn dan ga ik maar toch langs ZF.