T3C's 328i Sedan!
Re: T3C's QP Nieuwe mod's in de planning!
Ziet er allemaal super uit.
M3 bumper op een 318Ci? Waarom niet. Staat hem geweldig.
M3 instaplijsten op een 318Ci? Dat zou ik nou net weer niet doen (is hetzelfde als een M3 logo achterop je auto, terwijl het er geen 1 is). Een set M instaplijsten daarentegen zou wel weer super staan.
Zou wel graag eens die cf splitters op je voorbumper in het echt willen zien. Ben erg benieuwd hoe dat staat...
M3 bumper op een 318Ci? Waarom niet. Staat hem geweldig.
M3 instaplijsten op een 318Ci? Dat zou ik nou net weer niet doen (is hetzelfde als een M3 logo achterop je auto, terwijl het er geen 1 is). Een set M instaplijsten daarentegen zou wel weer super staan.
Zou wel graag eens die cf splitters op je voorbumper in het echt willen zien. Ben erg benieuwd hoe dat staat...
- Dutch Delight
Leuke plannen idd
Misschien een idee de instaplijsten Custom te maken, dus bv voorzien van eigen logo of zo of in kleur van je wagen spuiten?
Maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf wil he, keep up the mods

Maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf wil he, keep up the mods

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Kan enigszin begrijpen dat m3 instaplijsten niet horen op een 318
Had liever die instaplijsten gekocht net zoals CTD bijvoorbeeld, maar deze kwam ik tegen.
Misschien dat ik er wel iets anders van kan maken zoals erik zegt, nog niet aan gedacht eigenlijk.
Nou nog even uitzoeken hoe ik het best mijn diffusor uit de VS kan laten komen. Wil natuurlijk niet de hoofdprijs voor de invoerkosten betalen.

Had liever die instaplijsten gekocht net zoals CTD bijvoorbeeld, maar deze kwam ik tegen.
Misschien dat ik er wel iets anders van kan maken zoals erik zegt, nog niet aan gedacht eigenlijk.
Nou nog even uitzoeken hoe ik het best mijn diffusor uit de VS kan laten komen. Wil natuurlijk niet de hoofdprijs voor de invoerkosten betalen.
Das inderdaad wel een gaaf idee.
Gewoon zelf wat moois ervan maken. Hoeft niet al te moeilijk te zijn.
Alhoewel... de 3 zit wel in je naam

Gewoon zelf wat moois ervan maken. Hoeft niet al te moeilijk te zijn.
Alhoewel... de 3 zit wel in je naam

So far so good. Vind het er echt nice uitzien... Kan me tot nu toe prima vinden in de stijl van stylen
Complimenten 

De aanbieder e-mailen en vragen of hij het bedrag op de doos wil verlagen tot bv. 90$. Dan betaal je ongeveer een 25$ invoerkosten. Wat betaal je die diffusor nu? Laat je me even weten hoe de kwaliteit/pasvorm is? Ik wil er nl. ook 1!T3C schreef:Nou nog even uitzoeken hoe ik het best mijn diffusor uit de VS kan laten komen. Wil natuurlijk niet de hoofdprijs voor de invoerkosten betalen.
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 20 mar 2009, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote ingekort tot het relevante deel
Reden: quote ingekort tot het relevante deel
Zooo paar weekjes verder en wat euros/dollars minder

Nu nog even PDC regelen en spuiten!

Nu nog even PDC regelen en spuiten!
Sterk werk, ziet er super uit dat cabron !! Maar ik dacht van Joost gehoord te hebben dat je niet zo maar ongestraft je PDC sensors kan spuiten... ?? 

Ik bedoel mijn bumper spuiten en PDC regelen niet PDC spuiten 

zoo dat carbon ziet er erg dik uit jah! is de bumper van hier? of usa? en de diffuser?
wil het resultaat wel zien! (h)
wil het resultaat wel zien! (h)

Anders ik wel! :~
Diffuser had ik ook in gedachte
..
Diffuser had ik ook in gedachte

Ben geen carbon liefhebber, maar dit staat zeker niet verkeerd 

Bumper is van ebay.de en de diffusor komt ook van ebay maar uit taiwan. Pasvorm is zeer goed moet ik zeggen.
Re: T3C's QP Nieuwe mod's aangeschaft!
sweet man..
just looove the carbon.
ben benieuwd om is te passen en doen man.
greetz,

ben benieuwd om is te passen en doen man.
greetz,

Re: T3C's QP Fotoshoot samen met de oude touring!
Gister de oude coupe voorbumper geplaatst op de touring. Mn broertje heeft inmiddels velgen gekocht. Namelijk 19" Evolution S038 breedset! Op de voorkant wat aggresiever te maken de coupe bumper geplaatst.