Alleen is deze zwarte versie out of stock. De zilvere versie is wel nog op voorraad.. Linkje..carlos schreef:hierbij de AC replica verkrijgbaar in de VS voor 109 $ dus maar 72 euro
http://www.advancedjdmparts.com/product ... 610&page=1
strut bars
- lverstappenl
Re: strut bars
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
De kleur maakt toch niet uit, de meeste mensen laten dat ding toch in de kleur van de wagen spuiten. En dat hoef je niet persé te laten doen door een spuiter, dat is ook prima zelf te doen.
woensdag word mijn hele auto gemaakt met verschillende zaken, vrijdag heb ik um weer dus kan ik verslag doen.
Voor een goede lasser is het een eitje om die dingen te maken. Je moet alleen de voeten maken met gaten, de pijp erop en dan lassen. Lijkt mij tenminste... is er niemand die zo goed kan lassen??
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
lassen lijkt me erg onverstandig met de krachten die vrijkomen op de veerpoten...
hoezo? deze :
Heeft aan beide kanten maar 2 boutjes.. Denk dat als je het goed last en stevig materiaal neemt en het goed afwerkt dat je zelf wel iets moois kan maken.
Heeft aan beide kanten maar 2 boutjes.. Denk dat als je het goed last en stevig materiaal neemt en het goed afwerkt dat je zelf wel iets moois kan maken.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
- Marvin 328iT
Hier een foto van mijn alu lichtgewicht 'strutbar'

Het werkt goed, hij stuurt best wel strakker! maar qua pasvorm heb ik nog wel een klein beetje moeten aanpassen(gaten iets groter moeten maken met Dremel omdat de moeren anders niet in het verzonken gedeelte pasten)
Heb er iets van 80,- euro voor betaald...vond ik wel een mooie prijs.
gr
Marvin

Het werkt goed, hij stuurt best wel strakker! maar qua pasvorm heb ik nog wel een klein beetje moeten aanpassen(gaten iets groter moeten maken met Dremel omdat de moeren anders niet in het verzonken gedeelte pasten)
Heb er iets van 80,- euro voor betaald...vond ik wel een mooie prijs.
gr
Marvin
mooi mooi
maare we zullen zien hoe strak die oem burg staat van joost..
chris

chris
//.00.-// > /.-////.-///.-
persoonlijk zou ik kiezen voor een verstelbare, deze kan je precies op maat draaien zodat er geen verkeerde krachten op komen te staan
juist dat idee had ik ook al en daarbij als het niet past zou ik het terug brengen..
chris
chris
//.00.-// > /.-////.-///.-
precies, ook het uitlijnen van de auto wordt bijna onmogelijk met een vaste brug.
Eigenlijk moet de brug eruit als je de auto laar uitlijnen en dan weer gemonteerd worden als dat is gebeurt, dus moet je kunnen vertsellen anders heeft het uitlijnen totaal geen zin gehad
Eigenlijk moet de brug eruit als je de auto laar uitlijnen en dan weer gemonteerd worden als dat is gebeurt, dus moet je kunnen vertsellen anders heeft het uitlijnen totaal geen zin gehad
- Marvin 328iT
Die snap ik ff niet :?
Ik kijk hierbij ff naar mezelf...heb een goed uitgelijnde 328i touring
Als je dan een vaste strutbrace dmv 8 moeren monteert, en alles zit vast dan is het toch gewoon klaar?
Waarvoor zou ik de veerpootbrug nog ff op spanning moeten draaien oid?..
In principe is zo'n verstelbare vooral handig als de afstand tussen de veerpoten niet meer overeen komt met orgineel (door bijv. een slecht gerepareerde schade)...dan kan je alsnog een (verstelbare)veerpootbrug plaatsen, wat met een vaste niet meer mogelijk is!
gr
Marvin
Ik kijk hierbij ff naar mezelf...heb een goed uitgelijnde 328i touring
Als je dan een vaste strutbrace dmv 8 moeren monteert, en alles zit vast dan is het toch gewoon klaar?
Waarvoor zou ik de veerpootbrug nog ff op spanning moeten draaien oid?..
In principe is zo'n verstelbare vooral handig als de afstand tussen de veerpoten niet meer overeen komt met orgineel (door bijv. een slecht gerepareerde schade)...dan kan je alsnog een (verstelbare)veerpootbrug plaatsen, wat met een vaste niet meer mogelijk is!
gr
Marvin
je draait hem alleen op maat als dat nodig is om hem te monteren.
Als je een vaste hebt, komt het wel eens voor dat je een beetje moeite moet doen om hem vast te zetten(dit is dus al te veel).
Het kan al anders zijn door b.v verlaging, andere wielen dan standaard noem maar op.
Als je hem kan verstellen zet je hem er zo in dat het past voor jou auto, kan dfan heel goed zijn dat het niet past bij dezelfde auto met hetzelfde bouwjaar
Als je een vaste hebt, komt het wel eens voor dat je een beetje moeite moet doen om hem vast te zetten(dit is dus al te veel).
Het kan al anders zijn door b.v verlaging, andere wielen dan standaard noem maar op.
Als je hem kan verstellen zet je hem er zo in dat het past voor jou auto, kan dfan heel goed zijn dat het niet past bij dezelfde auto met hetzelfde bouwjaar
Heb er ook 1 in zitten.
Wiechers veerpootbrug. Prima ding. Makkelijk verstelbaar en goed merkbaar.
Normaal zo'n 150€, maar op marktplaats gevonden voor zo'n 75€

Wiechers veerpootbrug. Prima ding. Makkelijk verstelbaar en goed merkbaar.
Normaal zo'n 150€, maar op marktplaats gevonden voor zo'n 75€

hij zit erop, foto's volgen.
je merkt het gelijk, stuur response is directer, stuurt strakker... krijgt meer gevoel met de weg en de auto.
maakt het rijden zeker een stuk sportiever!
je merkt het gelijk, stuur response is directer, stuurt strakker... krijgt meer gevoel met de weg en de auto.
maakt het rijden zeker een stuk sportiever!