De eerste foto's van mijn 320dM Touring!
Re: De eerste foto's van mijn 320dM Touring!
Hoe zit het eigenlijk met jouw grill? Hoort dat zo????
Of is dit een aangepaste pre-face lift?
-
Griffendahl
J. Komen schreef: grille had ik zelf al even zilver gespoten...
Maar wat zit er áchter die grill? Of is dat ook normaal bij een facelift en heeft hij dat ook zilver gespoten waardoor het nu gewoon zo opvalt?Dnl schreef:Hoe zit het eigenlijk met jouw grill? Hoort dat zo????
Inderdaad! Dit bedoel ik ...Base46 schreef:Maar wat zit er áchter die grill? Of is dat ook normaal bij een facelift en heeft hij dat ook zilver gespoten waardoor het nu gewoon zo opvalt?
Lijkt wel een pre-face lift aangepast tot face lift?
-
Griffendahl
Yup, was mij ook al opgevallen... Daarna wat foto's bekeken van andere faceliftsBase46 schreef:Maar wat zit er áchter die grill? Of is dat ook normaal bij een facelift en heeft hij dat ook zilver gespoten waardoor het nu gewoon zo opvalt?
Ik gok dat BMW dat gedaan heeft zodat ze verder onder de motorkap niks aan hoefden te passen aan de nieuwe grille, is dus gewoon goedkoper voor ze en ach, normaal zie je het toch niet...
-
J. Komen
Het was me ook opgevallen dat er een soort versmalling achter de grille zichtbaar wordt. Wou de speiltjes alweer afplakken om dat achtergrondje opnieuw zwart te maken maar weet je wat... het zit wel goed zo, wel apart
Het valt trouwens alleen onder deze head on positie op, onder een hoek zie je het niet eens 
-
J. Komen
Misschien moet ik inderdaad niet te exclusies proberen te zijn en gewoon voor bewezen klasse gaan. Wat een plaatje...Opt1mus schreef:ook mooi, iets minder exclusief, de 135M :
De 135M's vind ik persoonlijk fraaier dan de MV-spokes 72M's..., maar dat is slechts een mening.
Verder hele fraaie auto....
Verder hele fraaie auto....
BMW - Maßstab für Fahrspaß