Zoals jullie zullen zien zijn er aardig wat dingen veranderd aan de auto!
Zo is er o.a. dit gebeurd:
- korte antenne (sport antenne),
- led achterlichten smoke,
- zij knipperlichten smoke,
- voor knipperlichten smoke,
- nieren zwart gespoten,
- grill in de bumper bij de mistlampen zwart gespoten (deze was grijs),
- binnenkant koplampen zwart gespoten (deze was grijs),
- rondom verlaagd, (enkel veren geen schroefset! Alleen pim en ik weten het niet meer zeker, maar volgens mij is het 25 bij 35...maar kan ook 20 bij 40 zijn...we weten het niet meer zeker, is alweer 1,5 jaar terug haha!)
- BBS CH-R velgen breedset 19" 8,5J voor en 9,5J achter met rondom et35,
met Continental contisportcontact5p 225/35R19 & 255/30R19,
- hierdoor moest ik me wielkasten achter laten uitrollen, dit heb ik laten doen bij Dreamworks in Limburg,
- andere uitlaat demper (lijkt op eisenmann) laten maken bij NM-Parts in Noordwijkerhout,
- samen met Pim van het forum de middendemper en voordemper verwijderd,
- luchtfilter vervangen voor een FK Automotive carbon airbox (daar had ik een foto van maar die kan ik niet meer vinden

),
- leer heb ik laatst zelf een beurtje gegeven met speciale spullen (even vet vrij gemaakt en een soort geverfd en daarna behandeld voor bescherming van de zon, leder is als nieuw nu!)
- kastje ingebouwd voor USA running lights, met dit kastje kan je ze dimmen of juist feller instellen.
Ook gaat het knipperlicht uit als je je richting aangeeft zeg maar. Dus hij blijft niet branden als je je knipperlicht aanzet wat je wel veel ziet bij andere auto's. Dit kan verwarring brengen in het verkeer omdat het niet goed zichtbaar is of je nou wel of geen richting aangeeft. Dat probleem heb ik dus niet!

Leer heb ik laatst zelf een beurtje gegeven met speciale spullen (even vet vrij gemaakt en een soort geverfd en daarna behandeld voor bescherming van de zon, leder is als nieuw nu!)

Hier zien jullie dat de koplamp nu lekker een stuk donkerder is

Dit zijn de dummies die Pim toen besteld had!
Die hebben toen onze middendemper vervangen zodoende dat het nu een rechte pijp is haha!

Nog even zomaar een actie fotootje haha
Hier nog even 2 kleine filmpjes, je hoort het niet super goed, maar misschien is het toch wel de moeite waard om hem te poste
1.
View My Video
2.
View My Video
Ik ben erg benieuwd wat jullie tot nu toe van me bolide vinden geworden vergeleken met hoe ik hem kocht
We zijn verlopig nog lang niet klaar want er komen nog meer updates aan...
o.a. ga ik Vrijdag naar Nijkerk naar bmwproducts, en ga ik een nieuwe pook halen.
Want me huidige pook begint aardig te slijten en geeft ook af als het warm weer is
Plus wat ik ook wel mis, zijn bekerhouders, dus ik haal meteen ook even die bekerhouders voor onder de armsteun.
Daar heb ik nu een telefoon voorbereiding zitten. Maar deze gebruik ik toch niet.
Dus deze kan er uit.
Ook komt er met der tijd nog een Dynavin in dus dan kan me telefoon gewoon overgeschakeld worden hierop en heb ik die telefoonvoorbereiding helemaal niet meer nodig haha
Dit was het voor nu weer even, ik ben alweer ruim 1,5 uur bezig met dit type en al die foto's te uploaden
Ik spreek jullie later,
Greetzz