330D Touring Individual !
Re: 330D Touring Individual update pag 4
Mooie updates! Die remblokken gaan je bevallen
ben er erg tevreden over.

dankje!
ja ik hoop het ook dat ze bevallen vooral de remstof werd ik helemaal gek van!
uiteraard hoop ik dat het remgedrag verbetert
ja ik hoop het ook dat ze bevallen vooral de remstof werd ik helemaal gek van!
uiteraard hoop ik dat het remgedrag verbetert

Laatst gewijzigd door Rene08 op 09 sep 2011, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Die hoogglans randen zijn mooi geworden! Hoe heb je het bij het 'scharnier' van de spiegel gedaan?
(Brengt me op het idee om de boel te demonteren en netjes te spuiten. Mocht het niks worden kost zo'n reparatie setje toch 'niks'.)
(Brengt me op het idee om de boel te demonteren en netjes te spuiten. Mocht het niks worden kost zo'n reparatie setje toch 'niks'.)
hey.
het scharnier zelf heb ik niet mee gewrapt heb em netjes in lijn met de lijst afgesneden ik wil eerst zien hoe dit zich hou waarna ik als het netjes blijft zitten de complete spiegel een keer demonteer en hem helemaal wrap, maar eigenlijk valt het zo snel niet op dat het scharnier niet gedaan is maar goed moet eigenlijk wel even gebeuren als ik het naar me zin wil hebben.
zelf spuiten zou ik niet aan beginnen met motip busjes en zo word nooit zo strak als een spuiter zelfde geld voor wrappen het is nooit zo mooi als spuiten het is maar net hoe krap je kijkt
ik was zelf niks kwijt voor de folie dus heb alleen me eigen tijd gekost
het scharnier zelf heb ik niet mee gewrapt heb em netjes in lijn met de lijst afgesneden ik wil eerst zien hoe dit zich hou waarna ik als het netjes blijft zitten de complete spiegel een keer demonteer en hem helemaal wrap, maar eigenlijk valt het zo snel niet op dat het scharnier niet gedaan is maar goed moet eigenlijk wel even gebeuren als ik het naar me zin wil hebben.
zelf spuiten zou ik niet aan beginnen met motip busjes en zo word nooit zo strak als een spuiter zelfde geld voor wrappen het is nooit zo mooi als spuiten het is maar net hoe krap je kijkt
ik was zelf niks kwijt voor de folie dus heb alleen me eigen tijd gekost

-
Mooie kar! Wat voor uitlaat zit er eigenlijk onder? zo iets zoek ik eigenlijk ook.
Mooi gelukt dat wrapen
, Vette touring!

Ziet er echt netjes uit voor zover ik kan zien.
Heel de auto is erg netjes trouwens
Heel de auto is erg netjes trouwens

٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶
Yep erg dikke touring
, en de spiegels zien er goed uit na het wrappen!
Met wat voorn spul heb je dat gedaan? En hoe werkt dat eigenlijk? (ben nogal een leek
)

Met wat voorn spul heb je dat gedaan? En hoe werkt dat eigenlijk? (ben nogal een leek

danku Ronnie, pag 1 opties en comfort MK Motorsport einddemperRonnie330D schreef:Mooie kar! Wat voor uitlaat zit er eigenlijk onder? zo iets zoek ik eigenlijk ook.

Quadrantz schreef:Yep erg dikke touring, en de spiegels zien er goed uit na het wrappen!
![]()
Met wat voorn spul heb je dat gedaan? En hoe werkt dat eigenlijk? (ben nogal een leek)
haha ja ziet er leuk uit! dat heb ik met echt wrap folie gedaan van een prof.. hoe het werkt feun scherp mes en geduld

ziet er zeer netjes uit het resultaat.
vandaag me ebc remblokken rondom gemonteerd en het remgevoel is geweldig!!!:D
alleen van de de eene klus val je weer in de andere!
gespot een kapote veer!

dus dat word even twee nieuwe bestellen of een setje van 4 andere veren ben er nog niet over uit aangezien ik eigenlijk nog wel anderhalve cm wil zakken.... dus mensen met ideeën barst los
alleen van de de eene klus val je weer in de andere!
gespot een kapote veer!

dus dat word even twee nieuwe bestellen of een setje van 4 andere veren ben er nog niet over uit aangezien ik eigenlijk nog wel anderhalve cm wil zakken.... dus mensen met ideeën barst los
Re: 330D Touring Individual !
Nee niks van gevoeld!judaz schreef:Dat is zuurhad je het niet gevoeld aan de wagen dan?
Re: 330D Touring Individual !
Balen zeg.. maar meteen een setje Eibach's doen? Kost je de kop niet gelukkig