Zo, bedankt voor de reacties
@ E36-mstyle
Ik vind zelf ook de OEM-nieren mooier achteraf, want die chromen vind ik uiteindelijk te bling en dat past niet in de style van m'n auto.
@DV
Een vriend van mij (geen specifieke bmw-liefhebber, wel een groot auto-liefhebber) dacht dat me angel eyes gewoon origineel waren, zo goed vond die ze bij de auto passen, dus misschien klopt het wel dat de koplampen niet storend zijn.
@beamergirl87
Hahah was ook meer een grapje
@dcreator
Ja ik zag het, erg mooie koppies vind ik ze. Ze lijken best erg OEM (althans niet voor ons forum, maar wel voor de gewone autoliefhebber), en dat vind ik erg belangrijk..
Ik heb inderdaad ook over nog ietsje meer verlaging gedacht (zitten nu M-tech veren onder), maar dan echt maar heel weinig, heel subtiel inderdaad. En dan met name achter, echt een centimeter of 2, meer niet. Als die achter ietsje lager is raak in de GT corners ook minder snel, doordat ie ietsje minder inveert.. Voor is die eigenlijk mooi op hoogte, ervanuit gaat dat als je er zelf inzit hij ook nog ietsje lager wordt (naja met me nog geen 60 kilo hangt ie niet op de grond, maar het scheelt wel

)
maar ik wil het niet ten koste van mijn conform laten gaan, dus een schroefset wordt'm niet.. Hij rijdt zooooooo ontzettend fijn nu...
Jij, of iemand anders misschien een ander idee?