Ja ik verdenk een buurtbewoner of een ex werknemer.
Eerder al eens een brief onder me wisser gehad dat ik me asociaal profileerde in de buurt me de auto.Stond eens op 1,5 parkeerplek blijkbaar. DAt was wel een jaar geleden al.
Ex werknemer apte me een maand geleden dat hij nog 100€ kreeg van me.
Ik zei je krijgt niks, omdat hij me meerdere malen in de steek had gelaten sochtend en zijn werk niet goed had uitgevoerd waardoor ik terug moest om jhet op te lossen.
! vd 2 anders weet ik het ook nie.
Nadat ik de wielen had verwisseld ging ik stukje rijden en voelde hem erg trillen. Was niet goed volgende dag garage toe maaar na 500 mwerd steeds erger en attendeerde een weggebruiker dat me achterwiel er bijna aflag.
DAt klopte ook. 1 bout zat nog vast de rest was los

. aan de kant gezet. gelukkig vlakbij een garage . IEmand dus vast gezet voor me maar wederom nog trillen. Andere garage geweest alles laten balanceren en centreerringen erop. Nu rijdt hij weer redelijk al waren de winterbanden een stuk rustiger.
pfff wat een paar laatste dagen
Hopelijk komt die gek niet terug met een hamer in me motorkap ofzo. ZOwel verzekering als waarborgfonds vergoeden niks.
Ben dus sowieso honderden euro's kwijt aan nieuwe banden plus me werkbus die ik net 4 maanden heb is een zuiger gescheurd. Kosten daarvan bedragen rond 2500. Kan wel janken