Leuke komatsu
Vandaag nog wat leuks gespot?
Re: Vandaag nog wat leuks gespot?
Oh, als ik de link copy/paste vanuit properties kan ik de foto's wel zien.
Leuke komatsu
Leuke komatsu
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
Hmm dat weet je nooit, er zijn genoeg forummers die gewoon per se E46 willen rijden omdat zij E46-liefhebber zijn. Ik zou zelfs als ik multimiljonair zou zijn eerder een carbonzwarte E46 330iA Touring met M-pakket II Individual kopen dan bijvoorbeeld een E90 M3..Optical schreef:Als je het zo bekijkt is vrijwel ieder lid van dit forum een "Wil wel maar ik kan niet" mens :?Bob. schreef:Dat zal ongetwijfeld geen slechte buurt zijn, ik moet het hier doen met twee Audi's S8 van het vorige type, veel Porsches (964 Turbo, een 968 Clubsport, een oude 911 Targa en sinds kort ook een Cayenne S) en verder wat klassieke Alfa's, Jaguars en over het algemeen wat oudere Range Rovers..
Allemaal 'wel-willen-maar-niet-kunnen-mensen'. Of juist niet, maar dat lijkt me sterk haha... (h)
Die mensen die hier in de buurt met een oudere Range Rover rijden, willen eigenlijk een nieuwe Range Rover Sport, maar kopen een oudere 4.6 HSE omdat een nieuwe Sport te duur is.
Die porsches blijven dikke bakken van 20.000+ huidige prijs, kun je na gaan wat ze betaald hebben in de jaren '90 als ze bijvoorbeeld nieuw gekocht zijn door die mensen. Zelfde geldt voor klassieke Alfa's & Jaguars (trouwens ook vaak liefhebbers auto's net als die Porsches). "Wil wel maar ik kan niet mensen" blijft in mijn ogen een nogal negatieve benaming voor mensen met bovenstaande auto's.Bob. schreef:Hmm dat weet je nooit, er zijn genoeg forummers die gewoon per se E46 willen rijden omdat zij E46-liefhebber zijn. Ik zou zelfs als ik multimiljonair zou zijn eerder een carbonzwarte E46 330iA Touring met M-pakket II Individual kopen dan bijvoorbeeld een E90 M3..Optical schreef:Als je het zo bekijkt is vrijwel ieder lid van dit forum een "Wil wel maar ik kan niet" mens :?Bob. schreef:Dat zal ongetwijfeld geen slechte buurt zijn, ik moet het hier doen met twee Audi's S8 van het vorige type, veel Porsches (964 Turbo, een 968 Clubsport, een oude 911 Targa en sinds kort ook een Cayenne S) en verder wat klassieke Alfa's, Jaguars en over het algemeen wat oudere Range Rovers..
Allemaal 'wel-willen-maar-niet-kunnen-mensen'. Of juist niet, maar dat lijkt me sterk haha... (h)
Die mensen die hier in de buurt met een oudere Range Rover rijden, willen eigenlijk een nieuwe Range Rover Sport, maar kopen een oudere 4.6 HSE omdat een nieuwe Sport te duur is.
Tevens is mijn vergelijking met dit forum gebasseerd op de grote hoeveelheid mensen die 'droomt' van een dikke 6cyl ipv. 4, face-lift, M3 of een carbonzwarte E46 330iA Touring met M-pakket II Individual. Niks mis mee, maar in jou beredenering toch "Wil wel maar ik kan niet mensen".
Als het puntje bij het paaltje komt blijft de auto een vervoermiddel, als dat een E46, porsche of Rangerover is doe je het prima
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
Nou, Mini....nu je het zegt...Mini schreef:Iemand vandaag nog wat leuks gespot?
Ik zag vandaag een rode oude sportwagen! Ik denk dat is een vette alfa of zoiets....blijkt het een Opel te zijn. :?
- Spoiler: Laat zien
Aparte auto zo'n oude Opel GT, ook best zeldzaam geloof ik

Vanmiddag deze Corvette gespot na het lunchen. Heb niks met Amerikaanse auto's, maar een Corvette tegenkomen is toch wel spannend hoor

Vanmiddag deze Corvette gespot na het lunchen. Heb niks met Amerikaanse auto's, maar een Corvette tegenkomen is toch wel spannend hoor
Er staan er hier tegenwoordig gewoon 2 van die Corvette's in de parkeergarage. De grijze die ik al eens gepost had en een rode. Gave bakken. 
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Heel stoer, Mini.. die klassiekers blijven leuk
Gisteren een Porsche 964 Carrera 4 cabrio gezien in het Indischrot. Zag er nog prachtig uit, het leuke was dat nog geen 50 meter terug een zwarte Jaguar XKR stond. Die Jag kende ik al, maar die 964 was voor mij nog onbekend hier in de wijk.
Verder heb ik gisteravond op de Sportlaan hier in Den Haag nog een Ferrari 360 Spider zien rijden vlak achter een oude Porsche 914 (wit, zat een leuk blond meisje in
) en in Oegstgeest naast iets Brits onder een 'doek' en iets Italiaans wat er altijd staat nog een oude MG A Roadster met daarachter een nieuwere MG TF. |p
Gisteren een Porsche 964 Carrera 4 cabrio gezien in het Indischrot. Zag er nog prachtig uit, het leuke was dat nog geen 50 meter terug een zwarte Jaguar XKR stond. Die Jag kende ik al, maar die 964 was voor mij nog onbekend hier in de wijk.
Verder heb ik gisteravond op de Sportlaan hier in Den Haag nog een Ferrari 360 Spider zien rijden vlak achter een oude Porsche 914 (wit, zat een leuk blond meisje in
-
Griffendahl
Ik kwam hem vandaag weer tegen...
Een spierwitte Ferrari F430 met grote zwarte velgen met een chromen/gepolijste rand... Vlak erna een Audi R8, wat een verschrikkelijk lelijke auto is dat na zo'n mooie Ferrari...
Een spierwitte Ferrari F430 met grote zwarte velgen met een chromen/gepolijste rand... Vlak erna een Audi R8, wat een verschrikkelijk lelijke auto is dat na zo'n mooie Ferrari...
Een rooie Ferarri F50 vanmorgen bij de RDW :~
www. M3 register .nl
Vanmiddag deze:
Merk AUDI
Handelsbenaming AUDI A3
Brandstof Benzine
Kleur(en) WIT
Lijkt gewoon een witte A3, maarrr....
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1984 cm3
Vermogen 195 kW
...het is dus een 2.0 TFSI. Oftewel de S3.
Merk AUDI
Handelsbenaming AUDI A3
Brandstof Benzine
Kleur(en) WIT
Lijkt gewoon een witte A3, maarrr....
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1984 cm3
Vermogen 195 kW
...het is dus een 2.0 TFSI. Oftewel de S3.
VW Scirocco TSI
Vandaag weer de Lancia Fulvia gezien:

Foto is van vorige week. Stond vanmiddag nog een zilveren E46 M3 achter en een mooi Alfa Juultje :~
Mercedes SL 63 (of 65) AMG

-
Mac
Ik heb nog steeds liever een ster in mijn voorruit dan op mijn motorkap, maar zou het niet erg vinden om er een rondje in te touren 
Heb nog geen eens een SL facelift gezien eigenlijk. Nette spot, en over sterren... doe mij maar een ritje in een W124 500E/E500.
Vandaag een babyblauwe C-klasse gezien van het vorige type met hele oude AMG-velgen, die onder een E50 AMG zitten.. :r
Vandaag een babyblauwe C-klasse gezien van het vorige type met hele oude AMG-velgen, die onder een E50 AMG zitten.. :r