Zijn ze binnen ???
318IS m-style! Verkocht..:( Pag. 47
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: 318IS m-style! foto`s pag. 26
Bedankt jongens,nou niet zo kwijlen over de mustang want dan zit je op het verkeerde forum!
Ik moet jullie toch nog even in spanning laten zitten dan,sorry jongens
Ik heb gisteren iets binnen gekregen en morgen krijg ik ook iets binnen dus ik doe morgen een update en denk wel dat jullie die zal bevallen!
want heb eind vorige week nog iets gekocht!
@jordy: dat zal pas volgend jaar zijn haha,auto gaat aan het einde van de maand de garage in en dan komt er een leuk klein corsatje voor terug om in de winter maanden mee te rijden, dan kan ik rustig verder in de garage werken aan de 3er
Staan nog een aantal dingen op het programma zoals:
-Remschijven+remblokken rondom vervangen.
-Auto een grote beurt geven.
-koppeling vervangen,
-Als het meezit kijken voor een ander uitlaatsysteem
-asnaven coaten of spuiten.
-de plek voor op de motorkap laten bijmaken
-M3 interieur (als ik een fatsoendelijke set tegenkom dan wel)
-audio aanpakken.
Het zijn een hoop dingen en des al niet te min ook niet de goedkoopste maar ik vindt dat het moet gebeuren en heb er ook wel een paar maanden de tijd voor dus de meeste dingen zouden wel moeten lukken
Tot morgenavond!
Ik moet jullie toch nog even in spanning laten zitten dan,sorry jongens
Ik heb gisteren iets binnen gekregen en morgen krijg ik ook iets binnen dus ik doe morgen een update en denk wel dat jullie die zal bevallen!
@jordy: dat zal pas volgend jaar zijn haha,auto gaat aan het einde van de maand de garage in en dan komt er een leuk klein corsatje voor terug om in de winter maanden mee te rijden, dan kan ik rustig verder in de garage werken aan de 3er
Staan nog een aantal dingen op het programma zoals:
-Remschijven+remblokken rondom vervangen.
-Auto een grote beurt geven.
-koppeling vervangen,
-Als het meezit kijken voor een ander uitlaatsysteem
-asnaven coaten of spuiten.
-de plek voor op de motorkap laten bijmaken
-M3 interieur (als ik een fatsoendelijke set tegenkom dan wel)
-audio aanpakken.
Het zijn een hoop dingen en des al niet te min ook niet de goedkoopste maar ik vindt dat het moet gebeuren en heb er ook wel een paar maanden de tijd voor dus de meeste dingen zouden wel moeten lukken
Tot morgenavond!
///M-power
Re: 318IS m-style! spanning opbouwen pag.26.
Dat beloofd veel goeds!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- Ramon 325 Vanos
Ja dat beloofd wat ben er benieuwd naar 
wat weet jij ons te pesten zeg
can't wait!
can't wait!
>>>>Showroom E36's<<<<
- E36 M-Style
Zo mannen daar ben ik weer!
Wel wat later als beloofd (sorry had het druk) maar heb vandaag de velgen op kunnen halen!
Wel mis ik nog de naafkapjes deze moeten opnieuw worden besteld omdat het hart van de velg toch niet goud is geworden,dit omdat het meer als geel uitzag en te donker vindt ik niet mooi dus ze zijn nu grijs,naafkapjes worden zilver met in het wit BBS erop heb ze al gezien en dat staat heel mooi!
Daarnaast ben ik eergisteren ook nog bij de spuiter geweest en zodra de auto naar binnengaat hoef ik maar te bellen dan wordt de auto opgehaald en wordt de motorkap opnieuw gespoten,ook ben ik aan het twijfelen of ik de wielkasten meteen zou laten uitrollen zodat die wat platter kan en eventueel nog spoorverbreders bijkunnen dan wordt dit ook meteen meegespoten als het nodig zou zijn
Ook heb ik zoals gezegd eerder deze week nog iets leuks binnen gekregen namelijk:

Twee kleine doosjes
in die twee kleine doosjes zat zoiets:

en als je dan de folie eraf haalt krijg je dit:

2x splinternieuwe OEM gele mistlampen
Dat was het eerste leuke nieuwtje nu over na dit!:

Nou mannen brand maar los
Daarnaast : zou ik wel of niet gaan rollen?
Wel wat later als beloofd (sorry had het druk) maar heb vandaag de velgen op kunnen halen!
Wel mis ik nog de naafkapjes deze moeten opnieuw worden besteld omdat het hart van de velg toch niet goud is geworden,dit omdat het meer als geel uitzag en te donker vindt ik niet mooi dus ze zijn nu grijs,naafkapjes worden zilver met in het wit BBS erop heb ze al gezien en dat staat heel mooi!
Daarnaast ben ik eergisteren ook nog bij de spuiter geweest en zodra de auto naar binnengaat hoef ik maar te bellen dan wordt de auto opgehaald en wordt de motorkap opnieuw gespoten,ook ben ik aan het twijfelen of ik de wielkasten meteen zou laten uitrollen zodat die wat platter kan en eventueel nog spoorverbreders bijkunnen dan wordt dit ook meteen meegespoten als het nodig zou zijn
Ook heb ik zoals gezegd eerder deze week nog iets leuks binnen gekregen namelijk:

Twee kleine doosjes
in die twee kleine doosjes zat zoiets:

en als je dan de folie eraf haalt krijg je dit:

2x splinternieuwe OEM gele mistlampen
Dat was het eerste leuke nieuwtje nu over na dit!:

Nou mannen brand maar los
Daarnaast : zou ik wel of niet gaan rollen?
///M-power
Re: 318IS m-style! Velgen klaar+andere nieuwtjes! pag27!
Je hebt de mistlamp op zn kop op de foto
Naja, wielen zijn erg ziek natuurlijk, één van de mooiste velgen die er zijn voor een E36. Weet niet wat de ET ervan is (20 denk ik, dan hoef je net niet te rollen). ET 15 wel..
Naja, wielen zijn erg ziek natuurlijk, één van de mooiste velgen die er zijn voor een E36. Weet niet wat de ET ervan is (20 denk ik, dan hoef je net niet te rollen). ET 15 wel..
-
Cliff
Ik dacht dat je een gouden hart zou krijgen?
-
AtlasTelamon
Very nice. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.....
- E36 M-Style
BMWBoii schreef:Je hebt de mistlamp op zn kop op de foto![]()
![]()
Bijdehand!
Ja dit is ET20,met 205/40-17 hoef ik niet te rollen maar dan weet ik niet hoe laag ik kan gaan,en aangezien ik tief und breit ook wel leuk vind was ik aan het denken aan spoorverbreders
Voor de rest bedankt mannen,ik ben ook zeer benieuwd.
Velgjes liggen nu warm op me kamer en zullen er pas onderkomen nadat de remmerij enz is vervangen
///M-power
damn, dat ziet er lekker uit! Jammer dat het goud niet werkte, had wel vet gestaan met die gele mistlampen. Spoorverbreders zou ik niet doen, dus dan hoef je ook niet te rollen 
Maar 205 is wel een smalle band hoor.. Lukt 215 niet?
- E36 M-Style
thank you!
@Bmwboii: bij de 8j versie heb ik tot nu toe overal de 205 band gezien omdat dit dan wel zou passen.ik wil de band namelijk ook getrokken over de velg.
Bij de 9j versie zie ik wel dat ze er 215 op hebben liggen.
@Bmwboii: bij de 8j versie heb ik tot nu toe overal de 205 band gezien omdat dit dan wel zou passen.ik wil de band namelijk ook getrokken over de velg.
Bij de 9j versie zie ik wel dat ze er 215 op hebben liggen.
///M-power
-
rpd
Die velgen
Persoonlijk zie ik liever een 225 band op een 8J, maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk
Persoonlijk zie ik liever een 225 band op een 8J, maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk