
Harm: 330D 2000. p27: Deze week in Autoweek!
Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Wat duurt wachten toch lang he, als je op een 330D wacht 

Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Joepie, ik kan 'm vanmiddag ophalen 

Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
whoei wat rijdt dat fijn
Netjes voor de aflevering alles gedaan wat ik had gevraagd, fijn als afspraken gewoon worden nagekomen!
Ik had gevraagd of ze in wilden stellen dat de knipperlichten knipperen bij openen en sluiten, dat hebben ze dus ook gedaan. Jammer genoeg is wel de anti-hijackfunctie nu weg, tijdens de proefrit zat dat er nog wel op. Ook wil het linker voorraam niet in één keer naar beneden. Dat laat ik nog wel eens onder garantie fixen.
De 320D staat al op hun site te koop:
http://external.autotrader.nl/dealer/Ca ... 000021.css" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik had gevraagd of ze in wilden stellen dat de knipperlichten knipperen bij openen en sluiten, dat hebben ze dus ook gedaan. Jammer genoeg is wel de anti-hijackfunctie nu weg, tijdens de proefrit zat dat er nog wel op. Ook wil het linker voorraam niet in één keer naar beneden. Dat laat ik nog wel eens onder garantie fixen.
De 320D staat al op hun site te koop:
http://external.autotrader.nl/dealer/Ca ... 000021.css" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Er staan ook wel redelijk wat km's op natuurlijk.... maar je hoeft maar in dit topic te kijken om te zien wat er al allemaal aan gebeurd is 

Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Overigens heb ik die mooie leren pookknop die ik ooit bij jou ben wezen halen niet mee ingeruild, die zit nu in de 320D van een vriend van me... geldt ook voor de grijze sierstrips en het nieuwe motorkapembleem 

Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Sodeju, dat ding staat er echt voor een prikkie, vooral als je de staat van onderhoud kent! Ik zou 'm bijna kopen om de brandstofpomp te ruilen en vervolgens weer door te verkopen 

Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Vergeet niet dat de eerste E46's al van 1998 zijn, zoals ook die van Harm.
Dus 13 jaar oud.
Maar wat blijft de E46 toch een mooi tijdloos model
Maar veel plezier harm met je dikke 6 cilinder
Dus 13 jaar oud.
Maar wat blijft de E46 toch een mooi tijdloos model

Maar veel plezier harm met je dikke 6 cilinder

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
De e46 is inderdaad een model dat gewoon aan alle kanten klopt... vroegere of latere BMW's hadden dat veel minder vind ik. Morgen ga ik denk ik maar eens klussen om de Dynavin over te bouwen, eens kijken of dat AC Schnitzel ding zich makkelijk laat verwijderen 

Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Overigens zeiden ze bij GJ dat er iemand was geweest uit de buurt van Amsterdam ofzo die voor onderhoud naar hun kwam, omdat ie mijn verhaal hier had gelezen 

- Martijn_bmw
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 27 aug 2008, 07:54
Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
tja de E46 waarde stort helemaal in...Darudevampire schreef:Zo laag heb ik een E46 nog nooit geprijsd gezien
ben aan het kijken naar een E90 maar van de inruilwaarde van me E46 ga ik ook janken

ontopic! mooie switch, heerlijke motor zo'n 3.0! en mooi dat ze alles wilde overbouwen voor je

E30-320i-1984 < sold
E30-316ibaur-1990 < sold
E30-alpinaC1-1987 < sold
E30-316baur-1985 < sold
E30-320i-1990 < sold
E30-318ibaur-1988 < sold
E30-320ibaur-1988 < sold
E30-325ibaur-1990 < sold
E46-318i-1999 < sold
E91-318i-2006
E30-316ibaur-1990 < sold
E30-alpinaC1-1987 < sold
E30-316baur-1985 < sold
E30-320i-1990 < sold
E30-318ibaur-1988 < sold
E30-320ibaur-1988 < sold
E30-325ibaur-1990 < sold
E46-318i-1999 < sold
E91-318i-2006
Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Ik zag inderdaad al 320d's uit 2005 voorbij komen voor 12k. Wel met 250k+ en zonder i-Drive enzo, maar het is een kwestie van tijd tot een E46 echt geen Fu*k meer waard is. Als je nog iets wil terugkrijgen moet je 'm nu verkopen en anders moet je besluiten 'm grotendeels op te rijden.
Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Viel weinig aan te willen, ik heb 't gewoon onderdeel van de deal gemaakten mooi dat ze alles wilde overbouwen voor je

- Martijn_bmw
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 27 aug 2008, 07:54
Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
sterker nog, ze beginnen al onder de 10K: http://link.marktplaats.nl/462559559" onclick="window.open(this.href);return false; en voor 11K heb je er een met 2 ton op het klokje: http://link.marktplaats.nl/464396734" onclick="window.open(this.href);return false; of 170.000km op de klok: http://link.marktplaats.nl/468114877" onclick="window.open(this.href);return false;Mikkie schreef:Ik zag inderdaad al 320d's uit 2005 voorbij komen voor 12k. Wel met 250k+ en zonder i-Drive enzo, maar het is een kwestie van tijd tot een E46 echt geen Fu*k meer waard is. Als je nog iets wil terugkrijgen moet je 'm nu verkopen en anders moet je besluiten 'm grotendeels op te rijden.
en een nette E46 320i voor 3K: http://link.marktplaats.nl/470113269" onclick="window.open(this.href);return false;
maargoed verder zal ik jet topic van Harm niet vervuilen met de waarde van een E46 v.s E90

E30-320i-1984 < sold
E30-316ibaur-1990 < sold
E30-alpinaC1-1987 < sold
E30-316baur-1985 < sold
E30-320i-1990 < sold
E30-318ibaur-1988 < sold
E30-320ibaur-1988 < sold
E30-325ibaur-1990 < sold
E46-318i-1999 < sold
E91-318i-2006
E30-316ibaur-1990 < sold
E30-alpinaC1-1987 < sold
E30-316baur-1985 < sold
E30-320i-1990 < sold
E30-318ibaur-1988 < sold
E30-320ibaur-1988 < sold
E30-325ibaur-1990 < sold
E46-318i-1999 < sold
E91-318i-2006
Re: Harm: 320D 1998 p19: overstap naar 330D
Een E90 vind ik sowieso helemaal niet mooi, een e46 is qua model veel beter 
Vandaag bezig geweest om de Dynavin erin te knutselen... en eerst de VDO Dayton eruit te halen. Dat was nog een heel karwei, de kabelboom loopt helemaal door de dorpel naar voren, onder de voetsteun, achter dat stuk plastic onder het stuur... maar ik heb nu wel het complete ding eruit. Wat zaten daar veel tiewrapjes en tape op zeg, ik bleef knippen!
De Dynavin was ook nog een gevecht, vooral om alle kabelmeuk erachter gepropt te krijgen. En het loshalen van de ventilatieroosters is altijd een avontuur op zich... maar goed, alles zit. Behalve het aircoframe. Ik had de goeie besteld, was ook binnen, maar toen ik 'm kwam halen kon ie 'm niet meer vinden... dat krijg je als iedereen op vakantie is en de monteur de onderdelen doet
Dus de stekkers van het schakelcentrum liggen nog los, dat komt van de week wel als het frame gevonden of opnieuw besteld is.

Vandaag bezig geweest om de Dynavin erin te knutselen... en eerst de VDO Dayton eruit te halen. Dat was nog een heel karwei, de kabelboom loopt helemaal door de dorpel naar voren, onder de voetsteun, achter dat stuk plastic onder het stuur... maar ik heb nu wel het complete ding eruit. Wat zaten daar veel tiewrapjes en tape op zeg, ik bleef knippen!
De Dynavin was ook nog een gevecht, vooral om alle kabelmeuk erachter gepropt te krijgen. En het loshalen van de ventilatieroosters is altijd een avontuur op zich... maar goed, alles zit. Behalve het aircoframe. Ik had de goeie besteld, was ook binnen, maar toen ik 'm kwam halen kon ie 'm niet meer vinden... dat krijg je als iedereen op vakantie is en de monteur de onderdelen doet
