daarin meegenomen hun ervaringen , mijn ervaring , en de ervaring van vele overigen klanten is de michelin meer een band voor de doorsnee auto.
Simpel as that , daar zeg ik dus niet mee dat HIJ SLECHT IS , maar dus SLECHT BEVALT.
dan dat ze overrated zijn is gewoon , vraag is 10 burgers 10 autobanden opte noemen en ze beginnen8 van de 10 met michelin , omdat hij 100 x meer gepromoot word , hierdoor zijn mensen in de veronderstelling dat deze dus beter zou zijn.
Terwijl in de werkelijkheid iets wat niet persé veel te zien is op tv billboards wat dan ook , minder goed is.
ik heb 100e banden in mn handen gehad , ieder met zijn eige goede eigenschappen.
Neem toyo r32 .. goede band slijt hard ,
Energy saver , spaart benzine kost meer.
Dunlop sport max , zelf mee gereden onder hevig gebruik de stukken uit de band..
en ga zo maar door , iedere band heeft zijn eigen plus en minpunten , daarom zeg ik en daar ben ik vrij in dat michelin kutbanden levert.
Maar een ander met andere rijstijl en of wensen vind hem bijv super.
Nu zal een A merk band met een B merk band niet in twijfel gegooit worden kwa kwaliteit dus daar heb ik het niet eens over.
er zijn zoveel goede banden dat dit topic zo goed als nutteloos is omdat het niet veel meer uitmaakt en iederen zijn eigen wensen heeft , dat ik iets slecht of k*t vind betekent niet dat ik de mensen die dit wel hebben / gebruiken aanval!
Consumenten test er alleen even als vergelijking bij gehaald.Ik ga liever niet op al die consumenten tests af, heb liever de ervaringen van de mensen hier.
Grt, René
Ervaring genoeg zelf maar bij sommige mensen zeggen test eenmaal meer als iemanexpertise.