Na een jaartje afwezigheid zo te zien aan mijn vorige post

, zal ik nog eens een update houden.
De bmw is verkocht geweest maar 600km later en na klein een ongeval van nieuwe eigenaar, heb ik de bmw terug gekocht omdat hij hem financieel niet meer kon houden. Nu heb hem dan natuurlijk voor heel schappelijke prijs terug kunnen kopen
De wagen had natuurlijk wel een ongelukje gehad maar dit was enkel een kapotte deur en een motorsteun die over was. De deur is ondertussen al vervangen maar wordt samen met de voorbumper (steenslag) volgende week gelakt.
De kapotte deur:
Ook heb ik het Vader-m3 interieur gewisseld met een Recaro Topline interieur (wilde geen wit meer en iets sportiever)
Voor seizoen 2012 moest ik nog een nieuw setje velgen kopen ( de vorige ACS waren net "iets" te breed waardoor ik niet plat kon gaan). Nu het plat gaan is opgelost want de schroefset staat op het laagste

en de velgen zijn ook aangekocht. Moet enkel de randjes nog polieren en de nieuwe goude boutjes bestellen.
De velgen in maten 9x17 et6 voor en 9x17 et2 achter
Door technische werkloosheid heb ik ook enkele prullen aangepakt zoals je hoedeplank en de dakhemel (abc stijlen zijn klaar. Enkel hemel nog te overtrekken). Ik heb deze overtrokken met zwarte alcantara.
Voor de rest zijn er wik ik er graag voor het nieuwe seizoen nog een Wiechser rolkooi in en een m-stuurtje.