Alleen die lelijke lijsten eruit en zwarte pianolak lijsten erin!
Word tijd om een keer een M3 meet te houden

Ja, geweldig. Vanmiddag ook gewoon lekker op de snelweg in de auto mode rustig 120 rijden.addie schreef:Gaaf he?vind jij ook dat als je wilt dat je er ook lekker rustig mee kunt rijden.....op auto mode en de schakelsnelheid op streepje 2 of 3.lekker cruisen
De interieur lijsten laat ik voorlopig lekker zitten. In werkelijkheid zijn ze veel donkerder dan op de foto. Mensen die hem nu in het echt hebben gezien delen ook mijn mening. Op de foto lijkt het echt hout, maar dat valt dus best wel mee.Jussi schreef:Nekkendraaierrrr...![]()
Ik zeg ook dat die interieurlijsten echt vloeken met het imago van een M3. Mooi setje Alu Light of Dark Cube en staat gelijk veel beter!
Have fun!
Ben ik het niet mee eens. Ja, hij is stug, maar ik vind de handling en de body roll te veel voor het goede voor het comfort dat we hebben moeten inleveren. Ik heb een mooie schroefset besteld en wat powerflex bussen, die komen er binnenkort in, eens even kijken of dat wat is.PIR3lly schreef:Merk wel dat (ondanks de verlaging op mijn vorige 330Ci) de M3 best een stuk stugger geveerd is, maar dat komt de sportiviteit alleen maar ten goede.