*een beetje bandenzwart had het afgemaakt

Klopt, nog eens goed gekeken en zien er zwart uit, geen idee waar ik het dan gezien heb.tom_il schreef:Als het de gewone lci xenons zijn, zoals ik ze gezet heb, zit er niets in. De lens is zwart.
Dat zeker, maar....M.arco schreef:Gave foto's! Auto staat er erg netjes bij.. Kan ook zeker zonder Mpakket!
ojee, ik roep weer iets, maar weet niet waar die hangt blijkbaar.lekkerwijf1 schreef:@MarcelN
Waarom moet je een gat in je tank boren voor een M pakket, Gaat die dan sneller ? Tussen een M pakket en een m5 pakket zit veel verschil.
M-pakket kan het plastic uiterlijk zijn. Maar daar kan ook bij horen een M-onderstel, Zwart binnenhemel etc. Dit wordt op sommige e60/e61 standaard geleverd af fabriek. En er zijn vele forummers die een M-pakketje hebben en het kan zeer ingetogen lijken (Velgen maken een auto al gauw sjonny vind ik) Dit lijkt nog niet helemaal op een m5 pakket. Mijn huidige wagen is ook weer helemaal standaard van buiten. Maar van binnen (individual) zitten voor mij alle fijne opties erop. Plus de lekkere motor.MarcelN schreef:ojee, ik roep weer iets, maar weet niet waar die hangt blijkbaar.lekkerwijf1 schreef:@MarcelN
Waarom moet je een gat in je tank boren voor een M pakket, Gaat die dan sneller ? Tussen een M pakket en een m5 pakket zit veel verschil.
Ik kreeg de indruk dat het meer uiterlijk plastic was, wannabee aka Johnny, ik heb het dus mis?
Maatje heeft een M5 V8 die nieuwe, wel heftig, maar niet mijn ding die kosten verbruik/onderhoud.
Ik ben meer van de wolf in schaapskleren, luxe van binnen, ouwe lul van buiten, totdat....
M.arco schreef:Gave foto's!
*een beetje bandenzwart had het afgemaakt
Vwb mijn kleur 128, ik heb werkelijk geen idee. Ik heb ze zgan gekocht met de banden. Er zat en zit nog geen krasje op de velg maar kan ook geen verfkleur verschillen ontdekken. Wat zou het normaal moeten zijn dan qua kleur?lekkerwijf1 schreef:@RML84 Super auto zo, Een eibach set met style 128 doet het altijd goed. Het lijkt wel of jou styling 128 hyper zilver is gespoten....