Laten wrappen kost een kwart, ik doe het niet omdat ik chrome toch mooier vind, sjieker, maar wrappen is is een optie als je de lijn wilt doorvoeren....Edgar1234 schreef:Ja vind ik ook wel mooi hoor! 700 euro excl. montage...Quadrantz schreef:Ik vind het wel erg dik staan. Uiteraard moeten je raamlijsten nu ook nog zwart (performance)
.
F11 -> jaar in het bezit + winterbanden
Re: F11 520d + foto's 1e mod, performance grill pag. 2
Ik moet nu heel eerlijk zijn, ik vind dit niet mooi...staat niet bij chrome lijsten en alu daklijsten...en dan ook in de bumbers kom dat zilver naar voren...daar hoort een chrome neus op....
Maar smaken verschillen...als jij het maar mooi vind
Maar smaken verschillen...als jij het maar mooi vind
BMW e91 LCI 320da Individual
-
Edgar1234
Haha, ja ik vind het echt een stuk dikker ;-)
Raamlijsten van Chrome naar zwart laten Wrappen ! Heb ik ook gedaan .. (zie mijn toptic)Edgar1234 schreef:Ja vind ik ook wel mooi hoor! 700 euro excl. montage...Quadrantz schreef:Ik vind het wel erg dik staan. Uiteraard moeten je raamlijsten nu ook nog zwart (performance)
.
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
-
Edgar1234
Ja is zeker een optie! Wat heb jij ervoor betaalt?
En je tuning, is dat een powerbox of module? Ik wil hem wel laten tunen maar beide opties ben ik niet echt te spreken over.
En je tuning, is dat een powerbox of module? Ik wil hem wel laten tunen maar beide opties ben ik niet echt te spreken over.
Laten wrappen heb ik een offerte voor liggen van 145,00 in combinatie met ramen tinten dan.
Ook de ramen tinten?? Daar zoek ik ook nog een adresje voor maar op internet zie ik prijzen die varieren van 300-400 euries.
Welk adres is dat?
Welk adres is dat?
Hahahaha, was dat maar waar, nee, dat is alleen het wrappen, ramen tinten is nog eens 395,00 rondom, exclusief voorruit.
Als je wilt stuur ik het adres wel, is in Gouda.
Als je wilt stuur ik het adres wel, is in Gouda.
-
Edgar1234
Vanaf de A stijl tinten kost hier € 335,- en van de B € 230,- +/-
145 euro voor de raamlijsten vind ik niet duur..
145 euro voor de raamlijsten vind ik niet duur..
-
Edgar1234
Re: F11 520d (+ foto's) DVD unlock update pag 3
De unlock DVD van http://www.dvdinmotion.com/ ontvangen.
Ik was toch wat huiverig of het wel zou werken.. en JA!
het werkt!
DVD is vrijgeschakeld, heel simpel 2x de CD erin en eruit en ik kan rijdend DVD kijken
Ik was toch wat huiverig of het wel zou werken.. en JA!
DVD is vrijgeschakeld, heel simpel 2x de CD erin en eruit en ik kan rijdend DVD kijken
Wat is de kostprijs ?Edgar1234 schreef:De unlock DVD van http://www.dvdinmotion.com/ ontvangen.
Ik was toch wat huiverig of het wel zou werken.. en JA!het werkt!
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
-
Edgar1234
€ 118,- euro Normaal krijg je de software per mail die je zelf op een CD moet branden. Ik heb gevraagd of ze een CD wilde opsturen welke ik binnen paar dagen aangetekend in huis had. (zonder meerpirjs)
Het voordeel van deze CD is dat als ik een software update laat doen ik daarna met deze CD binnen 2 minuten de DVD weer vrijgeschakeld heb! Via de OBD poort vragen ze vaak 100 euro en ben je het kwijt als er een update gedaan wordt..
De software is trouwens gekoppeld aan je vinnummer
Het voordeel van deze CD is dat als ik een software update laat doen ik daarna met deze CD binnen 2 minuten de DVD weer vrijgeschakeld heb! Via de OBD poort vragen ze vaak 100 euro en ben je het kwijt als er een update gedaan wordt..
De software is trouwens gekoppeld aan je vinnummer
-
Edgar1234
Re: F11 520d (+ foto's) Mod 3 komt eraan..
Nog geen grote mod's gedaan,
Maar na de zwarte nieren en het vrijschakelen van de. DVD worden zaterdag mijn ramen getint.
De F11 is wel af-fabriek voorzien van privacy glas, maar ik vind het te licht. Kleine man achterin heeft ook last van de zon.
Ik laat de auto vanaf de A style tinten, foto's zal ik uiteraard plaatsen!
Verlagen staat ook nog op mijn lijstje, heb nu voor de 2e keer een mail gestuurd naar Akto voor meer info maar jog geen reactie.
Iemand tips waar je je auto kan verlagen in combi met de luchtvering? Bijvoorkeur in het Noorden van NL?
Maar na de zwarte nieren en het vrijschakelen van de. DVD worden zaterdag mijn ramen getint.
De F11 is wel af-fabriek voorzien van privacy glas, maar ik vind het te licht. Kleine man achterin heeft ook last van de zon.
Ik laat de auto vanaf de A style tinten, foto's zal ik uiteraard plaatsen!
Verlagen staat ook nog op mijn lijstje, heb nu voor de 2e keer een mail gestuurd naar Akto voor meer info maar jog geen reactie.
Iemand tips waar je je auto kan verlagen in combi met de luchtvering? Bijvoorkeur in het Noorden van NL?
Re: Mod 3: F11 520d extra donker privacy glas, foto's pag 3
Wel mooi maar mij toch iets te donker, in het donker kun je nu bijna niet meer naar buiten kijken denk ik ?