In mijn signature staat een link naar het topique van de 323ti, maar daar staat eigenlijk hoofdzakelijk wat onderhoud in.. dat is niet meer echt up-to-date. Auto staat bij Hellenbrand in Brunssum, ken je misschien wel.. heeft btw ook een leuke compact staan met E46 m3 motor, 6 bak etc.
Vooralsnog heb ik een H&R cup kit eronder met Meyle HD draagarmen, spoorstangen, alle rubbers vernieuwd en veerpootlagers (Meyle). Maar dat is dus allemaal wat softer omdat ik vooral op de Nordschleife rij. Ben me nog aan het bedenken wat ik met de deurpanelen ga doen en de raambediening..het liefst haal ik alles eruit want de raambediening is sowieso kaduuk aan 1 kant en de deurpanelen zijn waarschijnlijk ooit eens los geweest en niet goed terug gezet waardoor het zaakje een beetje op half 7 hangt.
Je zult waarschijnlijk gaan merken dat de compact aardig speels is, sowieso neutraler dan de Coupé (?) die je gehad hebt. Maar goed, als je een schroefset monteert zoals jij kun je 'm toch zo afstellen zoals jij dat wilt.