[E46] schadeherstel 325Ci (UPDATE 28-10: nieuwe foto's pag3)
Re: [E46] schadeherstel 325Ci (UPDATE 18-09: eindresultaat)
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Het is inderdaad vrij snel gegaan, maar ben er ook redelijk intensief mee bezig geweest. Wel erg leuk om te doen!! En ja, m'n beroep ervan maken, wie weet? Maar dan wel voor 'erbij', das best te realiseren.
In elk geval, je kunt niet meer terugzien dat hij schade heeft gehad! Inmiddels lopen alle lijnen weer correct en alles zit weer zoals het hoort.
Er komt trouwens binnenkort een betere fotoshoot, als hij van top tot teen gemeguiared is!

Het is inderdaad vrij snel gegaan, maar ben er ook redelijk intensief mee bezig geweest. Wel erg leuk om te doen!! En ja, m'n beroep ervan maken, wie weet? Maar dan wel voor 'erbij', das best te realiseren.

In elk geval, je kunt niet meer terugzien dat hij schade heeft gehad! Inmiddels lopen alle lijnen weer correct en alles zit weer zoals het hoort.
Er komt trouwens binnenkort een betere fotoshoot, als hij van top tot teen gemeguiared is!
mooi project zeg...veel plezier
Heb hem ondertussen al paar keer op school zien staan en even naar je auto gekeken, je e46 ziet er mooi uit zeg!! :~
Complimenten!!!
Complimenten!!!
Zeer mooi geworden! 
Alleen ga eens gauw het motor gedeelte poetsen! Dat kan toch niet |p..

Alleen ga eens gauw het motor gedeelte poetsen! Dat kan toch niet |p..
Mooi gedaan zeg, veel plezier nog aan je bolide. Het hout vanbinnen is niet helemaal mijn stijl, maar goed ieder zijn ding natuurlijk!
@ Carthago:
Thanks!! Maar ik kan je vertellen: hij gaat nog veeel mooier worden... Er zitten nog een paar kleine restyle deukjes in, die er binnenkort worden uitgelepeld. Daarna een afspraak met John, de tovenaar van het forum hier..
@ DNL:
Ja, wat een bende hè. Daar is helaas nog geen tijd voor geweest..
@ T3C:
Dank je! Veel plezier heb ik er zeker weten aan!! En ja, dat hout.. Het zat erin hè toen ik hem kocht, vind het zelf niet misstaan. En daarnaast, wat moet je anders icm een beige interieur? Alu is ook geen porum..
Thanks!! Maar ik kan je vertellen: hij gaat nog veeel mooier worden... Er zitten nog een paar kleine restyle deukjes in, die er binnenkort worden uitgelepeld. Daarna een afspraak met John, de tovenaar van het forum hier..

@ DNL:
Ja, wat een bende hè. Daar is helaas nog geen tijd voor geweest..

@ T3C:
Dank je! Veel plezier heb ik er zeker weten aan!! En ja, dat hout.. Het zat erin hè toen ik hem kocht, vind het zelf niet misstaan. En daarnaast, wat moet je anders icm een beige interieur? Alu is ook geen porum..
+1 zou ook niet 123 een alternatief weten, ben ook niet zo'n hout liefhebber, maar vind het bij beige zeker niet misstaanhanse46 schreef:

Ik vind alu wel mooi bij een beige interieur en eigenlijk alle zwarte lijsten ook wel... Hoogglans zwart of alucube zwart 

-
mooie bak geworden.
keep us updated
keep us updated
Sander toch!!!Griffendahl schreef:Ik vind alu wel mooi bij een beige interieur)
@ AlpinaDrachten:
Komt goed, er staan mods voor de deur (verlagen, andere velgen, en en en en..)! Het geldboompje moet alleen nog even groeien..
@ Griffendahl:
Toevallig een foto van een beige interieur met zwarte lijsten bij de hand? Dat heb ik namelijk nog niet eerder gezien!
Komt goed, er staan mods voor de deur (verlagen, andere velgen, en en en en..)! Het geldboompje moet alleen nog even groeien..

@ Griffendahl:
Toevallig een foto van een beige interieur met zwarte lijsten bij de hand? Dat heb ik namelijk nog niet eerder gezien!
Even een paar nieuwe pics!! Was vorige week bij een maatje van me, die heeft gelijk een paar plaatjes geschoten toen ik daar stond:

En nog eentje om het af te leren.. Een photoshopje zoals hij er waarschijnlijk bij komt te staan:

En nog eentje om het af te leren.. Een photoshopje zoals hij er waarschijnlijk bij komt te staan:

hanse46 schreef: @ Griffendahl:

Re: [E46] schadeherstel 325Ci (UPDATE 28-10: nieuwe foto's pag3)
Zo, kijk, dat is altijd leuk op een forum, er komt iets naar boven wat ik nog niet gelezen hebt,
er staat nog zoveel
Maar Hans, respect hoor, ik heb het heel aandachtig zitten lezen en de foto's bekeken
machtig mooi om dat te lezen, daarom
De BMW staat er weer heel mooi bij, zeker weten
Is veel werk/tijd geweest maar de moeite waard geweest.
Jammer dat het dan weer voorbij is
er staat nog zoveel

Maar Hans, respect hoor, ik heb het heel aandachtig zitten lezen en de foto's bekeken
machtig mooi om dat te lezen, daarom

De BMW staat er weer heel mooi bij, zeker weten

Is veel werk/tijd geweest maar de moeite waard geweest.
Jammer dat het dan weer voorbij is