Speakers upgraden

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
bmwbull

Re: Speakers upgraden

Bericht door bmwbull » 24 sep 2012, 19:44

@rick.bosch jij bent zeker bij de heihorst geweest ? :whistle:

nu ben ik zelf redelijk wat bezig geweest met audio in mijn a3 en veel geleerd bij een audio zaak !
en je speakers zelf aan de achterkant dempen is een grote fout , omdat je met druk verplaatsing zit !
nu vang je het meeste druk direct achter de speaker op waardoor je het frequentie gaat vervormen omdat je druk zich niet optimaal verplaatst wat resulteert in vervorming van diverse tonen! (voor sommigen niet hoorbaar of ze willen het niet horen :bang: )

je moet een juiste klankKAST hebben voor optimaal geluid dit is gepaard aan de hoeveel heid liters !
op SHOWS hebben ze woofers omgekeerd in de kist zitten maar deze woofers zijn ervoor ''gemaakt'' en zijn aan de achterzijde dicht.

maar waarom zie je dat nooit standaard dan op spl speakers of op de hogere klasses van rockford, kicker, DLS???

Juist omdat dit slechtere kwaliteit opleverd!! :hug:

en dat dynamat kan je gebruiken als je de speakers in je deur bouwd om het nagalmen van ijzer tegen te gaan !
of als je de woofers inbouwd in je reservewiel ruimte !(dit heb ik na de hand in mijn a3 gedaan en dan is je sound kwaliteit zeer merkbarend beter)
SOLD-E46 BMW 320D touring special edition Black Sapphire metallic '04
SOLD-E36 BMW 316i executive Hellrot '97
MINI Cooper S R53 Dark zilver '04
E36 BMW 318i sport editon cosmosschwarz '99

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”