Thanks voor je reply Hans, geeft de burger weer moed, het zal ook vast wat kleins zijn!
Ik ga a.s. weekend alles nog is heel rustig uit elkaar halen en goed schoonmaken, keep ya posted!
325Ci M54 stationair loop
Re: 325Ci M54 stationair loop
Ik kwam er gister achter dat mijn cruisecontrol lampje uitging wanneer ik op de rem trap. Even snel gegoogled en daaruit kwam dat het de LMM moet zijn.
Deze heb ik vervolgens uitgelezen en deze is idd defect. Een nieuwe ga ik morgen monteren, kijken of het een aantal zaken oplost!
Deze heb ik vervolgens uitgelezen en deze is idd defect. Een nieuwe ga ik morgen monteren, kijken of het een aantal zaken oplost!

Nieuwe LMM is bij mij de oplossing geweest! Alle problemen verholpen! Ook wanneer ik het pendaal op 1 stand vasthoudt blijft hij netjes die toeren aan houden zonder te schommelen. Ook gaat het wegrijden gewoon weer soepel! Ik ben een gelukkig man! 

Auke, had je een foutmelding of zag je onlogische waarden ?
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Nou het is een beetje 2 ledig.
Vorige week alle waardes uitgelezen, ik zag daar helemaal niks geks uitkomen.
Zondag merkte ik opeens dat mijn CC lampje uitging wanneer ik op de rem trapte en wanneer ik remde terwijl ik gas gaf werd het gas onderbroken.
Even snel gegoogled om tot de conclusie te komen dat het aan de LMM moet liggen. Geen motorstoring lampje! Dus weer even uitgelezen en nu zag ik een foutcode staan van de LMM. Even de LMM losgehaald en het werd me al snel duidelijk. 1 van de (bimetalen?) in de LMM was kapot cq. afgebroken. Er moest dus echt een nieuwe LMM op wat gelijk alle andere problemen heeft opgelost.
http://www.bimmerportal.nl/post408861.html#p408861" onclick="window.open(this.href);return false;
Vorige week alle waardes uitgelezen, ik zag daar helemaal niks geks uitkomen.
Zondag merkte ik opeens dat mijn CC lampje uitging wanneer ik op de rem trapte en wanneer ik remde terwijl ik gas gaf werd het gas onderbroken.
Even snel gegoogled om tot de conclusie te komen dat het aan de LMM moet liggen. Geen motorstoring lampje! Dus weer even uitgelezen en nu zag ik een foutcode staan van de LMM. Even de LMM losgehaald en het werd me al snel duidelijk. 1 van de (bimetalen?) in de LMM was kapot cq. afgebroken. Er moest dus echt een nieuwe LMM op wat gelijk alle andere problemen heeft opgelost.

http://www.bimmerportal.nl/post408861.html#p408861" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, ik verdenk mijn LMM ook van niet goed werken maar daarvoor heb ik nog niet echt bewijs kunnen vinden. Prettig dat jij t in ieder geval weer hebt opgelost!
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan