Nieuwe mod "3 hele mooie krassen"

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
CsQuared2

Re: Nieuwe mod "3 hele mooie krassen"

Bericht door CsQuared2 » 05 jan 2012, 02:05

Mijn auto is 2 weken geleden aan de bestuurderskant van voor naar achteren bekrast, tot aan de grondlaag. Ik zag het pas de volgende dag maar heb direkt mijn tussenpersoon gebeld.
Die vertelde mij dat als ik aangifte zou doen bij de politie van vandalisme aan mijn auto, de auto gewoon verzekerd zou zijn voor deze schade en dat het tevens niet ten koste zou gaan van mijn no claim.
De auto de volgende dag naar Möller autoschade gebracht, bleek dat ik die dag de 5e persoon was die met een BMW E60 en precies dezelfde schade kwam.
Een of andere malloot heeft het dus op E60's gemunt... :(

Ik moest 75 euro eigen risico betalen en heel de linkerzijde is opnieuw gespoten en ze hebben 2 deukjes eruit gehaald :duim:

Nu hopen dat er daadwerkelijk niks veranderd aan mijn no claim.... :s
E60 523i High Exec - Styling 128 - Navi Pro - iPod interface - M-Technic pakket II Next mods: Gunmetal grey wrap - Eibach Pro Kit

suyker

Bericht door suyker » 06 jan 2012, 18:44

motherf*ckers.

Kansloze figuren

Maar jij ging tog wrappen. mooi momentje ervoor?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles

Dark knight edition
Afbeelding

bkw38

Bericht door bkw38 » 06 jan 2012, 18:59

Heb het ook meegemaakt, Ging naar een belangrijk wedstrijd bij Arena maar omdat het zo druk was werd ik omgeleid naar een industrie parkeerplaats vlakbij.
Heb mijn auto netjes geparkeerd betaald en toen ging ik naar de wedstrijd toe. Kwam ik terug zat een dronkelap die met moeite in zijn auto ging zitten.. Deur ging als maar open en dicht tegen mijn auto aan.

En toen begon het allemaal een parkeer-medewerker daar die niet oplette wat er precies gebeurde en de politie werd ingeschakeld en ik werd beschuldigt en bestormd door 2 poltie agenten op de motor en 1 politie wagen.
E60 530D

E60pro

Bericht door E60pro » 07 jan 2012, 01:49

bkw38 schreef: En toen begon het allemaal een parkeer-medewerker daar die niet oplette wat er precies gebeurde en de politie werd ingeschakeld en ik werd beschuldigt en bestormd door 2 poltie agenten op de motor en 1 politie wagen.
Huh ? ho wacht hier kan ik je even niet meer helemaal volgen.
Werd jij beschuldigt en bestormd door 2 politie agenten? Waarom dan ? Wat had jij dan zogenaamd verkeerd gedaan?

bkw38

Bericht door bkw38 » 07 jan 2012, 12:27

Ik sprak die man aan en opeens begonnen zijn 2 zonen ook in de auto te flippen allemaal vet dronken natuurlijk en het liep uit de hand. En toen kwam de parkeerwachter roepen tegen mij dat ik mij normaal moest gedragen. Ik dacht wtf en toen gingen mijn vrienden zich ermee bemoeien.. So you get the point.

De polities die als eerst kwamen bestormden mij, gelukkig waren de rest die achteraf kwamen wel nuchter.
E60 530D

CsQuared2

Bericht door CsQuared2 » 09 jan 2012, 18:44

Ja wil wel nog gaan wrappen maar moet toch eerst alles weer netjes laten spuiten, wat dus inmiddels is gebeurd.

Gaat toch nergens over meer dat jij degene bent die moet oppassen terwijl iemand anders jouw auto beschadigd, opzouten met die gasten!!
E60 523i High Exec - Styling 128 - Navi Pro - iPod interface - M-Technic pakket II Next mods: Gunmetal grey wrap - Eibach Pro Kit

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”